AndroidHealthClinic

Stelling Orgasmes verlagen testosteron maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
:grinny:ben ik blij dat ik niks kan

Mwa bij vrouwen isdat zo omdat ze oestrogeen verliezen... mannen verliezen testosteron... maarja, ik bewaar het liever voor de coïtus niet voor de fun achter de pctje ;)
Man serieus hoe hou je het vol???
Als je nu al echt zo met je test levels bezig bent kop dan een test booster. Heeft vast ontzettend veel nut op jou leeftijd:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
andere dingen doen? uitgaan en dan echte resultaat ipv die eenzame geruk voor je monitor ;)

andere dingen doen? uitgaan en dan echte resultaat ipv die eenzame geruk voor je monitor ;)
Dus het is vrijdag of zaterdag, je heb 3 weken niet gerukt. De sfeer is goed, goeie muziek, iedereen is op zijn minst aangeschoten. Er komt wat drank bij en raakt een beetje los. En in eens staat er een stel lekkere volle billen tegen je aan te schuren. Okey klaarkomen is dan nog niet nodig maar hoe voorkom je dat je de hele avond met een paal rondloopt?

lol dude wtf vraag je nou weer? xD
ga je nooit uit?
meeste zijn trouwens wel aangeschoten maar ik doe niet aan al die shit.
gewoon beetje dansen, praten en lachen enz... na een avondje ga je naar huis en soms gaat iemand mee? helaas is et niet altijd raak.

lol dude wtf vraag je nou weer? xD
ga je nooit uit?
meeste zijn trouwens wel aangeschoten maar ik doe niet aan al die shit.
gewoon beetje dansen, praten en lachen enz... na een avondje ga je naar huis en soms gaat iemand mee? helaas is et niet altijd raak.
Ga wel eens uit, de laatste tijd een stuk minder dat wel.
Maar ik ben nog nooit uit geweest in periode van onthouding. Maar ik hoef er geen ervaring in te hebben om te weten dat als je van jezelf ook maar een beetje testosteron hebt. Je zo'n avond met of zonder alcohol nooit zonder paal doorkomt na een klaarkomloze week.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

En ik weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij valt zo iets nogal op;)

Met een trainingsbroek misschien... Tja... het verschilt allemaal individueel he. Maarja ik kom het ook moeilijk door, ik moet toegeven dat als er een avondje niemand mee nr huis gaat ik private spice aan doe :D

Met een trainingsbroek misschien... Tja... het verschilt allemaal individueel he. Maarja ik kom het ook moeilijk door, ik moet toegeven dat als er een avondje niemand mee nr huis gaat ik private spice aan doe :D
Tja, misgien ben ik wel vreemd, maar als ik zo'n avond heb gehad en ik ga daarna door zonder te trekken en ga sporten.
Hoeft er maar een willekeurig meisje tussen de 15 en de 35 de zaal binnen te lopen en ik begin automatisch aan mijn leg raise.
(ook hierbij heb ik geen ervaring maar zie ik het van 1000 km aankomen)

http://www.xxlnutrition.nl/Driven-M86/Activate-Xtreme-P477 als je hier zo veel mee zit, heb hem zelf niet maar ik ben wel benieuwd wat voor verschil het zou maken.

En zeg nauw eens eerlijk, hoevaak neem jij nauw een meisje mee uit de kroeg die die dingen ook nog echt doet?

En met een spijkerbroek valt het bij mij ook op, wat moet ik dan zeggen? Neej doe normaal:p dat is ehm, mijn telefoon. Jah een heel oud model daarom lijkt hij op 2 op elkaar gestapelde redbull blikjes

Loopt dit topic nog steeds?
Volgensmij is er al iets flink mis gewoon met je test level als je niet gaat rukken.. Of het uberhaupt gaat opsparen tot je echt gaan nken

En met een spijkerbroek valt het bij mij ook op, wat moet ik dan zeggen? Neej doe normaal:p dat is ehm, mijn telefoon. Jah een heel oud model daarom lijkt hij op 2 op elkaar gestapelde redbull blikjes

LMFAO :d HAHAHA :d geweldig :D
t*ring ... nice one xD

en ehh... peanuthead... ik heb t*ring veel zin, maar khou me in... maar niet na een avondje stappen ;)

lmfao dit topic is zoiezo oud, ik twijfel niet meer.
wat blijkt uit bloedonderzoek van 1 week terug bij de ziekenhuis: me ttt levels zijn redelijk hoog.
en ik wil niet opscheppen, maar aan m'n krachtlevels en max lifts te zien kom ik ook boven de gemiddelde uit van mensen van mijn leeftijd.
dus er is vast niks mis.

We lachen er wel mee, maar proberen je toch wel te helpen. Test het gewoon één keer, rag jezelf flink af ga sporten en kijk of je echt zo veel minder tilt. Testosteron dat zorgt voor kracht en agressie moet je niet te veel op letten, want ook alcohol zou het verlagen. Maar met een zatte kop stap ik de hele kroeg kapot:P

nou ik heb veel meer energie als ik paar dagen inhou. maar als ik echt paar keer klaargekomen ben voor een training ben ik zwakker ;)

We lachen er wel mee, maar proberen je toch wel te helpen. Test het gewoon één keer, rag jezelf flink af ga sporten en kijk of je echt zo veel minder tilt. Testosteron dat zorgt voor kracht en agressie moet je niet te veel op letten, want ook alcohol zou het verlagen. Maar met een zatte kop stap ik de hele kroeg kapot:P
+1
pak gewoon een preworkout werkt veel beter dan jezelf zoveel te laten lijden..

lawl oke, maar check dat bericht boven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven