Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man serieus hoe hou je het volMwa bij vrouwen isdat zo omdat ze oestrogeen verliezen... mannen verliezen testosteron... maarja, ik bewaar het liever voor de coïtus niet voor de fun achter de pctje![]()

Dus het is vrijdag of zaterdag, je heb 3 weken niet gerukt. De sfeer is goed, goeie muziek, iedereen is op zijn minst aangeschoten. Er komt wat drank bij en raakt een beetje los. En in eens staat er een stel lekkere volle billen tegen je aan te schuren. Okey klaarkomen is dan nog niet nodig maar hoe voorkom je dat je de hele avond met een paal rondloopt?andere dingen doen? uitgaan en dan echte resultaat ipv die eenzame geruk voor je monitor![]()
Ga wel eens uit, de laatste tijd een stuk minder dat wel.lol dude wtf vraag je nou weer? xD
ga je nooit uit?
meeste zijn trouwens wel aangeschoten maar ik doe niet aan al die shit.
gewoon beetje dansen, praten en lachen enz... na een avondje ga je naar huis en soms gaat iemand mee? helaas is et niet altijd raak.

Tja, misgien ben ik wel vreemd, maar als ik zo'n avond heb gehad en ik ga daarna door zonder te trekken en ga sporten.Met een trainingsbroek misschien... Tja... het verschilt allemaal individueel he. Maarja ik kom het ook moeilijk door, ik moet toegeven dat als er een avondje niemand mee nr huis gaat ik private spice aan doe![]()
Met een trainingsbroek misschien... Tja... het verschilt allemaal individueel he. Maarja ik kom het ook moeilijk door, ik moet toegeven dat als er een avondje niemand mee nr huis gaat ik private spice aan doe![]()
voorbeeld:
lulbeer: ik kan 1000 bankdrukken
iemand: heb je een bewijs? film het of maak een foto dan...
lulbeer: ehh... nee... kanniet ik heb geen cam dit dat...
YOU GET THE ****ING POINT?
En met een spijkerbroek valt het bij mij ook op, wat moet ik dan zeggen? Neej doe normaalMet een trainingsbroek misschien... Tja... het verschilt allemaal individueel he. Maarja ik kom het ook moeilijk door, ik moet toegeven dat als er een avondje niemand mee nr huis gaat ik private spice aan doe![]()
dat is ehm, mijn telefoon. Jah een heel oud model daarom lijkt hij op 2 op elkaar gestapelde redbull blikjesEn met een spijkerbroek valt het bij mij ook op, wat moet ik dan zeggen? Neej doe normaaldat is ehm, mijn telefoon. Jah een heel oud model daarom lijkt hij op 2 op elkaar gestapelde redbull blikjes

+1 als ik opspaar scheurt mijn lul openLoopt dit topic nog steeds?
Volgensmij is er al iets flink mis gewoon met je test level als je niet gaat rukken.. Of het uberhaupt gaat opsparen tot je echt gaan nken

+1We lachen er wel mee, maar proberen je toch wel te helpen. Test het gewoon één keer, rag jezelf flink af ga sporten en kijk of je echt zo veel minder tilt. Testosteron dat zorgt voor kracht en agressie moet je niet te veel op letten, want ook alcohol zou het verlagen. Maar met een zatte kop stap ik de hele kroeg kapot![]()
kom dan gewoon niet voor een training klaar..