XXL Nutrition

Orkaan Irma

xxl.jpg

Ik zit nu in zuidwest amerika, op overstap in washington hoorde ik mensen praten die naar florida gingen en hadden het over orkaan irma, de ene tegen de andere oww zal wel meevallen. Ik dacht bij mezelf welke idioot gaat er nou in het orkaanseizoen naar florida haha!

Het oog van de orkaan Irma heeft zondagochtend plaatselijke tijd het uiterste zuiden van de Amerikaanse staat Florida bereikt. Met windsnelheden tot 215 km/uur zette Irma voet aan land op de eilandengroep Florida Keys. Dat meldt het Amerikaanse National Weather Service (NWS). Er worden golven van 4,5 meter hoog verwacht aan de kust. Meer dan 6,5 miljoen mensen werden opgeroepen zich in veiligheid te brengen. Meer dan 280.000 huishoudens zitten al zonder stroom. De tijd voor evacuaties en voorbereidingen zit er op, zeggen de Amerikaanse ordediensten.

Laatst bewerkt:
Al drie mensen zijn in Florida om het leven gekomen door Irma. Volgens zender ABC vielen de slachtoffers bij door de orkaan veroorzaakte verkeersongevallen. In Monroe County kwam een man om het leven nadat hij door de orkaan de controle over het stuur van zijn vrachtwagen had verloren. Er vielen volgens ABC nog twee andere doden bij verkeersongevallen, maar details daarover geeft de Amerikaanse zender niet.

Staat Anderson weer voor een groen scherm?

Leeft Dave nog?

Eerst Napels zien dan sterven

• Like
Waarderingen: mat
Noordkust van Cuba ziet er ook lief uit.

Terug
Naar boven