MuscleMeat

Osmolyte + GO! van Black Star Labs

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.389
Wij hebben weer 2 nieuwe producten aan ons assortiment toegevoeg:

Osmolyte + GO! van Black Star Labs, ook deze hebben we weer scherp kunnen prijzen. Dit zijn zogenaamde pre workout supplementen net zoals Vendetta. Elk van deze producten richt zich op een ander proces in het lichaam. Deze producten zorgen ervoor dat je effectiever kan trainen.

Binnenkort komt er ook whey isolaat in ons assortiment waarschijnlijk in de smaak banaan, deze gaan we verkopen in verpakkingen van: 1kg, 2,5kg en 5kg. We zijn in onderhandeling met de fabrikant over de prijs en de samenstelling en zijn nu monsters aan het testen. Vooral de 5kg verpakking zal een prijsdoorbraak zijn in NL.

Kijk eens in onze online shop www.XXLnutrition.nl

Sportieve groet,

René
XXL Nutrition

Laatst bewerkt:
hey rene,

zou het misschien ook mogelijk zijn om die isolaat in de smaak kers te krijgen?!

Leuk dat jullie Osmolyte aanbieden maar de concurentie bied een stuk lager.
Nutriplaza vraagt 34,50 en de normale prijs is 39,50 en jullie vragen 42,50.

Die whey isolaat is wel interesant ik ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
De normale verkoopprijs van osmolyte is 44,90, bij nutriplaza hebben ze denk ik een foutje gemaakt. ik heb dit nagevraagd bij de importeur. Ze zullen deze prijs binnenkort wel aanpassen. Kijk maar eens rond op het internet bij NL supplementen shop's onze prijzen zijn voor beide producten 2,40 lager.

De prijs zal voor de verpakkingen van 1kg, 2,5kg en 5kg liggen om en nabij de 30,00 / 70,00 en 125,00 euro. De prijs per kg komt dan respectievelijk op 30,00 / 28,00 en 25,00 euro. Deze prijzen zijn naar onze mening uiterst scherp voor een proteine van deze kwaliteit. Mede aangezien isolaat veel beter door het lichaam wordt opgenomen en door het hoge eiwitgehalte.

Waarschijnlijk kunnen we dit product over ca. 2 weken aanbieden.

Sportieve groet,

René
XXL Nutrition

Laatst bewerkt:
Misschien een beetje offtopic, maar zouden jullie de site ook werkend kunnen krijgen voor firefox surfers?

Over jullie producten ben ik zeer tevreden, maar om nou steeds IE te moeten starten om de site te bekijken is lastig ;)

Gisteren stond het nog anders, dan hebben de klootzakken het gauw veranderd en was het een fout.

Jammer

:D ahahah lol ik had het nog voor 34,50 :P

goeie prijs had ook niet anders verwacht van xxl nutrition :thumbs:

Terug
Naar boven