Fitness Seller

log OSMOLYTE van Black Star labs

Xtreme_BODY zei:
whahah ik gebruik het nu een kleine week. maar vandaag potverdomme wat een supertraining. zit zo ****ing vol en ben echt ****ing sterk. weer heel wat gewichten gepakt die ik nog nooit eerder heb gehad. Denk dat ik een jaarvooraad ophaal haha. Voor dat ik het nu nog maar een week gebruik overtrefd het mijn verwachting wel heel erg veel. lees mijn trainingslog voor de getallen :)

zo dat klinkt goed ik denk dat ik osmolyte ook een keer ga proberen

Xtreme_BODY zei:
whahah ik gebruik het nu een kleine week. maar vandaag potverdomme wat een supertraining. zit zo ****ing vol en ben echt ****ing sterk. weer heel wat gewichten gepakt die ik nog nooit eerder heb gehad. Denk dat ik een jaarvooraad ophaal haha. Voor dat ik het nu nog maar een week gebruik overtrefd het mijn verwachting wel heel erg veel. lees mijn trainingslog voor de getallen :)

zo dat klinkt goed ik denk dat ik osmolyte ook een keer ga proberen :p

• Topic Starter Topic Starter
JimmyH zei:
eey barman,, hoe zit dat met de verzend kosten van blackstar labs ?? en verkopen hun daar ook nog andere producten behalve blackstar ?

hier kun je hem krijgen [Link niet meer beschikbaar] en ook nog wel bij meerdere online suplementen winkels in nederland.

interesant, ik ga ook maar effe een pot bestellen denk ik ! :)

nou heb het nu zon 2,5 week gebruikt. en me gewicht is van 98kg naar 99,5kg gegaan niet slecht voor een suplement ofniet :) en heb nog voor zon 6 week over duz haha. mijn kracht gaat nog steeds goed omhoog. hier de training van vanavond die zeer lekker ging:)

neck pres 10 x 50kg, 8 x 70kg, 8 x 80kg, 6 x 95kg :) :) :)
lateral raise 10 x 12kg, 8 x 16, 8 x 20kg 6 x 26kg :eek: :) en nog heel netjes ook :)
front raise 10 x 16kg, 9 x 18kg, 8 x 22kg

barbell curl 10 x 50kg, 8 x 60kg, 8 x 70kg, 6 x 80kg
hamer curl 10 x 20kg 8 x 24kg, 8 x 26kg
barbell curl op preacher 21tigen met 40kg 50kg en 60kg

french pres 12 x 40kg, 8 x 70kg, 8 x 60kg
triceps pusdown gewichen weet ik zo ff niet meer

zover bevalt osomlyte me duz zeeer goed:) beniewt hoe het de komende weken zal gaan. had neit verwacht dat zon goedkoop suplement zo effectief kon zijn.

Laatst bewerkt:
MIss domme vraag maar ben je echt 19??? Bizarre stats als je het mij vraagt.. 4x170??? Good job!

Heb vandaag mijn potje binnengekregen, zal bijhouden hoe het werkt. het lijkt
alleen net op bruine suiker :)

ik heb mijn bruine basterdsuiker gister ook binnen gekregen.. zal mij benieuwen

benieuwt hoe jullie er op reageren voor mij werkt het in iedergeval super!:)

is vandaag mijn derde dag, voelt gaat aan, trainen gaat zeker een stuk beter.
Heb alleen het gevoel dat ik wat minder coordinatie heb tijdens verschillende oefeningen.

We zien wel wat het verder wordt!!!

:rolleyes:

hey weer een super training gehad vanavond haal strax echt weer een pot osmolyte op ben gister ook begonnen weer met creatine duz een s kijken hoe dat samen werkt.

de super training van vanavond

weer een leuk traininkje vanaavond ik dacht laat ik de warming up een sposten had vanavond dit niet verwacht om dat elke oefening in superset was duz dacht kan vandaag niet veel kilos pakken maar blijkbaar wel weer nieuw squat record 7 x 170kg gesquat full squat natuurlijk vorige record was 1 x 180kg

leg extension 4 x 12
60kg
100kg
115kg
130kg

superset
leg extension 8 reps squat 8 reps
115kg- 70kg
115kg- 90kg
130kg- 120kg

superset
squat 8 reps legpres 8 reps
130kg - 300kg
150kg - 300kg
170kg 7reps- 300kg
new record

leg extension 3 x 15 100kg

en nog wat kuiten en buik

Xtreme_BODY zei:
de super training van vanavond
weer een leuk traininkje vanaavond ik dacht laat ik de warming up een sposten had vanavond dit niet verwacht om dat elke oefening in superset was duz dacht kan vandaag niet veel kilos pakken maar blijkbaar wel weer nieuw squat record 7 x 170kg gesquat full squat natuurlijk vorige record was 1 x 180kg

Goed zo! en dat alleen met wat supps ;)

euro geen eurie.. niet zo populair he jongens. we moeten ons wel netjes aan de nederlandse taal houden!

Zijn er nog updates?
Er waren toch meerderen die dit laatst hadden besteld?
Werkt het net zo lekker bij jullie als bij Xtreme_body?

Op de amerikaanse boards valt niet veel te lezen over osmolyte...

Terug
Naar boven