MuscleMeat

log OSMOLYTE van Black Star labs

• Topic Starter Topic Starter
Reem zei:
Zijn er nog updates?
Er waren toch meerderen die dit laatst hadden besteld?
Werkt het net zo lekker bij jullie als bij Xtreme_body?

Op de amerikaanse boards valt niet veel te lezen over osmolyte...

ja hoor kheb woensdag 6 oktober mijn bankdrukrecord verbeterd:)

mijn vorige record was 170kg 4x

en mijn niewe record is 190KG :):):)

Laatst bewerkt:
1x
Maar ik wil ook graag meer gebruikerservaringen lezen...dus posten mensen !

Ik weet niet of je niet net vanuit de cut weer naar de bulk bent gegaan maar zo'n drastische verandering in je voeding kan ook oorzaak zijn van je kracht- en massatoename. Klinkt verder wel goed.

Rob G zei:
Ik weet niet of je niet net vanuit de cut weer naar de bulk bent gegaan maar zo'n drastische verandering in je voeding kan ook oorzaak zijn van je kracht- en massatoename. Klinkt verder wel goed.
ik ging dit ook net posten, imo gaat je training goed omdat je van slecht eten (door je geldprobleem) opeens weer naar clean (en veel!) eten kunt overschakelen, mss dat het supp het een beetje versneld, maar that's it denk ik.

dus pilletjes en poeders maken je niet 2x zo groot en 3x zo sterk? :(

:scratch:

Jammer dat die anderen die het gekocht hebben niet even laten weten hoe het bij hun werkt... :(

Heb het spulletje ook maar es besteld. Is het bij jullie ook zo'n bruin massief blok? Moet het spul er met het lepeltje afschrapen.

• Topic Starter Topic Starter
ThaDude zei:
Heb het spulletje ook maar es besteld. Is het bij jullie ook zo'n bruin massief blok? Moet het spul er met het lepeltje afschrapen.

ja is normaal maar je kan het er zo uitscheppen! :thumbs:

ja man.. en als het los is, na 1 dag is het weer een blok.. als dat poeder al steeds een massief blok wordt, moet je nagaan hoe jij ook een groot massief blok wordt :P

En hoe werkte het bij jou Champ?

Terug
Naar boven