XXL Nutrition

Other lifestyle

ik ben niet van plan om heel m'n leven in één zelfde gebied te leven. Als je maar in één gebied geleefd hebt weet je natuurlijk niet of je in een andere gebied veel gelukkiger zou zijn. Zo'n lifestyle zoals je voorstelt klinkt wel goed , veel beter dan '9 to 5' en k*t weer.

ik ga het liefst vandaag nog naar het buitenland!
Als ik ergens een mooie baan aangeboden krijg zal ik ook niet twijfelen om nl weer te verlaten.

+1

Maar dan wel voorgoed terug naar Marokko he Tiger. En deze ambitie ook overdragen op al die andere hier.

De stimuli op me netvlies veranderen doet weinig aan een verandering van m'n levenswijze. Maar door me ogen kijken in plaats van met me ogen deed dan wel weer een hoop.

Geile vrouwtjes op die foto, hele foto doet me denken aan de supplementen industrie en hun ads.

jij woont in Palestina?

Als ik ooit ergens anders zou gn wonen zou het hoogstwss op een koude plek zijn zoals Finland ofzo.

Yep, binnenkort ga ik Australië verlaten voor Nederland :)

Pimp in the Bronx

Maar met gratis woonst en voeding dan toch ?

klein appartement dat je moet delen met iemand anders en gemeenschappelijke douches & wc voor 20tal jongens . Voeding enkel ontbijt en avondeten en dan nog beperkt en elke dag bijna hetzelfde, water en koffie of thee door de dag.
Waar ik wou gaan was wel niet via een touroperator maar rechtstreeks bij iemand dat ik ken die manager is van enkele animatie teams in turkije

Het is wel risicovol en moeilijk om heel je leven mee te nemen naar een ander land. Dat is het enige opstakel dat me tegenhoudt het niet te doen. Vrienden en familie verlaten is ook niet makkelijk, maar bijzaak.

Het is wel risicovol en moeilijk om heel je leven mee te nemen naar een ander land. Dat is het enige opstakel dat me tegenhoudt het niet te doen. Vrienden en familie verlaten is ook niet makkelijk, maar bijzaak.

+1

Ik wil zeker mijn beroep/hobby uitoefenen in een warm land met een strand en deftige zee en golven.
Na het werken direct de zee in, moet heerlijk zijn.
Zowizo 20x relaxer en socialer dan hier maar dan weer zoveel keer onderontwikkeld (kan ik wel missen) en mss juist soms te relax als er echt iets moet gebeuren als een huis bouwen, deftig afspreken,..

Terug
Naar boven