MuscleMeat

oud genoeg hiervoor?

rond je 21ste is mooie leeftijd voor dat soort spul heb er zelf ook veel geld aan uitgegeven maar weinig goeie resultaten.

:D eerder rond je 61ste , als je eigen testproductie bijna plat ligt :D

Zolang je zelf optimaal test aanmaakt gaat dit echt niet helpen ( tenzij als nakuur miss , maar daar ga ik hier maar niet verder op in :D )

Maar uh Ronnie , test-booster gebruikt ? en je was nog steeds "light weight Baby" :roflol:

snelle reactie :p, eten gaat egt traag zelfs met shakes
Gewoon langzaam opbouwen. Maak eens een realistisch schema en houd je eraan. Neem het van mij aan, bodybuilding is 50% voeding 50% training (als je even rust en al de rest vergeet).

Post bijv. eens je schema in de voedingssectie, kunnen we misschien tips geven.

zorg dat je boven onderhoud gaat zitten qua voeding.

zie link in mijn signature -> voedingsplan voor gewichtstoename

Geduld is heel belangrijk, het gaat nou eenmaal niet snel. Heb je geduld, en motivatie dan word je huge, anders niet. ;)

aan test boosters heb je nooit iets ongeacht je leeftijd. imo dan hea!
de werkzame stof als die er al is, is het een te verwaarlozen hoeveelheid, die wss niet sterk genoeg is om ook maar enig werkzaam effect te hebben!
miss helpt het een beetje tijdens je nakuur icm met nolva ofzo

hahah nou acht hormoon boosters echt pas als je 21/22 ben maar zou ik nog steeds wachten ga eerst maar is groeien tot je niet meer groeit;)

Testosteron booster onder de 30 jaar gebruiken heeft geen effect.

Heb ik ervaring me"

ik heb animal stak 2 gepakt op 17 jarige leeftijd en ik was super tevreden !
heel goeie blijvende resultaten
maar ik moet wel zeggen dat mijn voeding perfect in orde was en ik om myn natuurlijke piek zat al een tijd , voor ik et nam .
tesamen met nitrix nemen is wel af te raden want door die te mixen voelt ge u ni zo goe zeer nerveus bv

die shakes,, kopen jullie dat poeder zelf,, hoeveel kost dat? bij ons in sportschool 2euro per shake ik train 4 a 5x per week dan word dit 10 per week 40 per maand dat wordt veelste veel per jaar hoe doen jullie dit?

Niet.... daar heb je volle melk en pindakaas en vlees voor.

Terug
Naar boven