XXL Nutrition

Outpatient clinic (anabolenpoli Haarlem) for users of anabolic androgenic steroids: an overview

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet zo dat je je vrijwillig kunt aanmelden voor de Haarlem study? In dat geval is het aannemelijk dat mensen die klachten hebben, zich hiervoor buitenproportioneel aanmelden. Dat geeft dan een vertekend beeld, waardoor je nog steeds niks kunt zeggen over de schadelijkheid van roids binnen de gehele populatie aan roiders.
Ja, Berkson's bias. Dit zijn trouwens niet de studieresultaten van de HAARLEM-studie.

Als je uitsluitsel wil zou ik een echo van je hart overwegen, daar kunnen ze meer op zien en bepaalde zaken in een eerder stadium.

Heb het even opgezocht, ecg en hartecho 2x al laten uitvoeren, beide keren niets negatiefs te zien.

Verwarde ecg met een echo, maar heb het beide dus gehad. Iig laat ik dit jaarlijks controleren. Tnx voor de info weer ;)

Ik kan helaas geen vloeistof lezen, en nee aub geen pb berichten van toverdrank.

Allemaal aan de AAS. Die bijwerkingen vallen reuze mee!

@Sanca, heb je ook een emoticon van een struisvogel die zijn kop in het zand steekt?

Laatst bewerkt:

@Sanca, heb je ook een emoticon van een struisvogel die zijn kop in het zand steekt?

Een struisvogel steekt alleen zijn kop in het zand om te luisteren naar trillingen dus waarom je daar een emotie van zou willen is mij een raadsel!

Daarnaast vallen bijwerkingen van aas ook echt mee de grote problemen komen pas als die er al zijn, op hoge doseringen aas icm Met slin en hgh

Als dit de conclusie is die je trekt uit het onderzoek, dan moet je je kop eens uit je kont trekken (is daar al een emoticon van?). (Ik weet dat je opmerking niet serieus is;), maar kon de reactie niet laten)

Dat AAS over het algemeen milde bijwerkingen heeft is al lang bekend. Uiteraard is het geen “gezonde” optie en zeker niet wanneer je leefstijl er niet op aangepast is. Helaas past de gemiddelde gebruiker zijn leefstijl er niet juist op aan en dan verhoog je de mogelijke risico’s.

Ik ben onderdeel van de Haarlem studie en de onderzoekers waren toch best verrast over de resultaten die over het algemeen geen bedreigende situaties lieten zien, uitzonderingen daar gelaten.

Ik ben het zeker eens dat als je het vergelijkt met the natural way dat AAS ongezonder is en zeker als je het misbruikt of zelf een ongezonde leefstijl hebt. Helaas doe je hier niets aan. Echter laten we in NL wel toe dat we ons in coma zuipen en een pakje per dag roken, wat bewezen een dodelijker recht is dan AAS.
Daarbij moeten we allemaal niet denken dat AAS in de meeste landen illegaal is geworden, omdat het zo ontzettend ongezond is. Daar zit namelijk een hele andere reden achter dan men denkt.

Trenbolone in een deca vial.. waar gaat dit heen?!

Ben je achterlijk? De gezondheidsrisico's zijn bij verstandig gebruik zo goed als onbestaande. Het zijn echter net bijwerkingen die vaak voorkomen (vb: acne).

@Skatermarvin : laat je vrouw even dat onderzoek lezen zodat ze weet dat op gebied van gezondheid de risico's heel beperkt zijn en vertel ons dan eens wanneer je er aan begint? :P

Ben je achterlijk? De gezondheidsrisico's zijn bij verstandig gebruik zo goed als onbestaande. Het zijn echter net bijwerkingen die vaak voorkomen (vb: acne).

Jij hebt jouw ervaring, kennis en ideeën, ik de mijne. Doe daar lekker mee wat je wilt.
Maar ik noem je toch ook niet achterlijk... ???

Zal altijd 2kamp blijven, gebruikers/niet gebruikers. Die discussie ga ik echt niet voeren. #kansloos

#levenlatenleven :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Ik leef nog. Lijkt me dan overduidelijk dat de bijwerkingen meevallen

@Skatermarvin : laat je vrouw even dat onderzoek lezen zodat ze weet dat op gebied van gezondheid de risico's heel beperkt zijn en vertel ons dan eens wanneer je er aan begint? :P
:roflol:

Denk dat ze dan nog niet akkoord gaat. De vervelendste bijwerking is dat je waarschijnlijk blijft kuren en dat is nu eenmaal niet zo goed voor een hoop lichaamswaardes..test, alat, cholesterol etc. Etc. Is overigens zelfs met goed nakuren na een paar kuurtjes al naar de klote..hoor en zie het veel te vaak.

Kuren is niet gezond..net als clen niet gezond is..

Als dit de conclusie is die je trekt uit het onderzoek, dan moet je je kop eens uit je kont trekken (is daar al een emoticon van?). (Ik weet dat je opmerking niet serieus is;), maar kon de reactie niet laten)

Dat AAS over het algemeen milde bijwerkingen heeft is al lang bekend. Uiteraard is het geen “gezonde” optie en zeker niet wanneer je leefstijl er niet op aangepast is. Helaas past de gemiddelde gebruiker zijn leefstijl er niet juist op aan en dan verhoog je de mogelijke risico’s.

Ik ben onderdeel van de Haarlem studie en de onderzoekers waren toch best verrast over de resultaten die over het algemeen geen bedreigende situaties lieten zien, uitzonderingen daar gelaten.

Ik ben het zeker eens dat als je het vergelijkt met the natural way dat AAS ongezonder is en zeker als je het misbruikt of zelf een ongezonde leefstijl hebt. Helaas doe je hier niets aan. Echter laten we in NL wel toe dat we ons in coma zuipen en een pakje per dag roken, wat bewezen een dodelijker recht is dan AAS.
Daarbij moeten we allemaal niet denken dat AAS in de meeste landen illegaal is geworden, omdat het zo ontzettend ongezond is. Daar zit namelijk een hele andere reden achter dan men denkt.
Dit dus

Dat een vrouw zelfs in dit (mannen)topic nog loopt te zeuren en een discussie probeert aan te wakkeren, hoe typisch.

Terug
Naar boven