Big'r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
Beetje jammer dat er dan mensen zijn die hier gaan roepen dat we geen goed advies geven en dat het kuurtje wel ok is. ..
Heb ik dat gezegd?
Er is niemand hier die een inhoudelijk goed beargumenteerde motivatie heeft gegeven waarom 8 weken 50 mg winstrol giftig en ongezond is terwijl 10 weken test + deca met 6 weken dezelfde hoeveelheid winstrol orals ook maar enigszins minder giftig zou zijn voor de lever. Het lijkt mij toch dat de laatste veel slechter voor de lever is.
Daar komt nog eens de extra verhoogde bloeddruk en een totaal verziekt cholesterol bij waar je nooit iemand over hoort in het geval van de test/deca/winstrol stack.
Het gaat hier op het board alleen maar over de lever!
Jammer dat ik niet meer mocht reageren.
Veel mensen die oral only kuurtjes willen hebben zich inderdaad niet goed voorbereid. Ik kan geen verantwoording nemen voor individuele keuzes van leden!
Dat wil nog niet zeggen dat een oral only kuur slechter is. Het gaat gewoon om de totale hoeveelheid orals die je inneemt.
En er zijn genoeg mensen die op winstrol only, var only en dianabol only goede gains pakken en houden. Ik kan wel wat links naar gebruikerservaringen geven hoor!
en ps: als je op winny only 3 kg blijvende massa wint dan heb je gewoon nog zat naturel potentieel, natuurlijk groei je dan goed op winny, dan groei je op ALLES goed. Maar ga gvd eerst maar eens naturel massa winnen !
Ik denk dat slechts 10 % van de mensen aan de roids gaan nadat ze alle trainings- en eetschama's hebben uitgeprobeerd, hun lichaam helemaal kennen en echt VOLLEDIG aan hun genetische grens zitten.
No way kent iemand onder de 25-28 jaar zijn lichaam goed genoeg! (Al weten ze "zeker" dat dat wel zo is).
3 kg pakken op winstrol ligt redelijk tegen de ondergrens aan, de meesten pakken meer.

dbol is lekka.