MuscleMeat

Over the top horror

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik hou altijd wel van een goede horror film. En het liefs eentje met lekker veel blood en gore maar wel met een knipoog. Toppers in dit genre die ik gezien hen zijn:

-Braindead (ook wel bekend onder de titel Dead Alive)
-Bad Taste
-Evil Dead series
-Re-Animator (en ook deel 2: the bride of Re-Animator)

Ik ben eigenlijk op zoek naar meer van dit soort films maar die zijn niet makkelijk te vinden. 9 van de 10 keer krijg je toch weer een film met weinig blood en gore (achter op de hoes allemaal vieze plaatjes die dan uiteindelijk in de film een keer voorbij flitsen). Heeft iemand nog goede aanraders? Ik heb me vaker laten vertellen dat de Italiaanse films van Stomba of zoiets ook zo extreem zijn. Maar ik weet niet echt titels (iets met pigs of zo). Zou graag weer eens een leuke willen zien want ik heb me echt helemaal slap gelachten met Bad Taste, Braindead en Re-Animator!

Evil dead is cool ja. Braindead moet je kijken als je bezopen bent.

Evil dead 3 is toch wel de topper van dit genre :)

This is my BOOMSTICK!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Jah evil dead is zeer goed! Horror/humor is een zeer plezante combinatie vind ik altijd. Met braindead is ook grappig als die gekke moeder die rat/aap aan gort trapt. Die kop van dat wijf. Hahahaha, gewoon heel die film man, echt die film zal niet snel te evenaren zijn!!!

hier wat leuke pics:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

the pit &the pendulum prt 2 en laatst met nijn maat modern vampires gehuurd,deze film was echt grappig.Een stel homeboys als vampierenjagers.Deze ruled echt

vind de meeste horrorfilm zo overdreven dat het meer een komedie word... :(

ik raad the dentist aan, bedenk je maar ff wat een geschifte tandarts allemaal kan uitvreten met die spuiten, haakjes en boortjes van 'm...

:D

en natuurlijk de Hellsraiser klassiekers

oh en nu denk ik nog aan iets... in Japan is een paar maanden geleden een neiuwe film uitgekomen.
Een chefkok die flipt en mensen in z'n gerechten begint te draaien, zéér realistisch en zelfs in Japan vonden ze hem TE gruwelijk. Als dat nog niet genoeg is is het nog gebaseerd op waargebeurde feiten.
Zal eens kijken of ik de titel voor je kan vinden...

Laatst bewerkt:
Yeah The Dentist heb ik ook gezien, wel kewl. En hellraiser films ook. Maar wat jij zegt, dat het meer humor word, dat ik nou juist vet! Het IS gewoon humor! :)

Idd braindead is gewoon een komische film ... :D

Je verwacht je aan een spannende horror film ...

Tja vond hem wel plezierig.

Haha, als ik één genre moet nemen dat ik égt k*t vind, dan is het wel horror. ik heb er genoeg gezien in mn leven, maar ik blijf et egt nix vinden.

Heb je braindead al wel gezien zoutzak?

overlaats heeft iemand me aangeraden om Rawhead Rex te zien

iemand die kan zeggen of het de moeite is?

'' Brainscan '' (met Edward furlong)
'' In the mouth of madness ''

En ''Hellraiser'' (1 tm 5) blijft altijd een klassieker...get them of me, get them of me!

Originally posted by JuggerNaut
En ''Hellraiser'' (1 tm 5) blijft altijd een klassieker...get them of me, get them of me!

hehehe

The docter is in... I suggest amputation.

:evil2:

vond het wel wat belachelijk dat Pinnhead en Co. zich zich als een stelletje sissies gedroegen in het gevecht met the Docter... :(

Originally posted by JuggerNaut
'' Brainscan '' (met Edward furlong)
'' In the mouth of madness ''

Brainscan, is dat niet met dat computerspel waar je dan echt van gaat moorden? Dat hij in dat spel mensen moet af maken en die blijken dan acht dood te zijn?

In the Mooth of madness, zeer kewle film ja, met dat dorpje waarover die gozer een boek schrijft en dat komt dan allemaal echt ui, of niet? Dat ze over die snelweg rijden en dat ze dan die freak op dat fietsje tegen komen en zo.

2 goede tips Juggernaut! :) Heb ze helaas al gezien, evenals de Hellraiser serie...

Originally posted by Rob G
Heb je braindead al wel gezien zoutzak?
pfoef ik herinner me Bad Taste, Brainscan, Hellraiser...

wat vind je dan bijvoorbeeld van een film als "The Shining" met Jack Nicholson, heeft ook horror-elementenl. echter deze film is wel gewoon 'goed'!

Originally posted by zoutzak

pfoef ik herinner me Bad Taste, Brainscan, Hellraiser...

wat vind je dan bijvoorbeeld van een film als "The Shining" met Jack Nicholson, heeft ook horror-elementenl. echter deze film is wel gewoon 'goed'!

één van mijn favorieten!!!

zéér goede film

horror kijk je voor het hoge entertaingehalte, the shining daarintegen is een meesterwerkje dat respect afdwingt!

:D

The shining is zekers een zeer goede film! Maar ik vind dat toch meer het type: thriller met enkele bloederigge beelden. Vind wel meer verfilmingen van Steven King gaaf. Zoals Carrie, Sleepwalkers, Thinner, Misery, It, Pet Semetary, Silver Bullet, Children of the Korn series, Cristine en natuurlijk The shawshank redemption.

Niemand die denkt aan de troma films zoals de klassieker The Toxic Avenger? Of Tromeo and Juliet? Man, o man, o man..... ;)

Originally posted by Rob G
Ik heb me vaker laten vertellen dat de Italiaanse films van Stomba of zoiets ook zo extreem zijn. Maar ik weet niet echt titels (iets met pigs of zo).

Originally posted by frietbakker
Niemand die denkt aan de troma films zoals de klassieker The Toxic Avenger? Of Tromeo and Juliet? Man, o man, o man..... ;)

gheheh, Stromba, Troma, scheelde niet veel toch :) Die bedoelde ik dus frietbakker, thanx m8!!! Toxic Avenger ja, die had ik al eens eerder willen huren maar toen hadden we Ebola Syndrome gehuurd, wel grappig, weinig bloed :( Ik was de naam helemaal kwijt, maar nu niet meer :D

Terug
Naar boven