Fitness Seller

overgewicht :o!

heb al jaren overgewicht..........hoop ooit nog eens obees te zijn. weet ik ook een keer hoe dat voelt

Vuile vetlel.

Lach er maar mee, heb wel eens met een mong**l van unive een hoop gezeik gehad omdat hij vond dat ik veel te zwaar was voor mijn lengte. Terwijl een arts die me onderzocht had tot de conclusie was gekomen dat mijn vp toendertijd 13% was.
mong*len.

Ik ben obese :cool:
Op naar morbide obesitas!

Ik heb een gezonde bmi :o :p

zucht :')

De voedingswijzer zei bij mij-->je gewicht past goed bij je lengte!! Ik hoop dat die over een paar jaar ook aangeeft dat ik te zwaar ben haha, maar dan wel te zwaar in spieren!

Pas trouwens wel op, als je aziaat bent of hindustaan dan klopt het niet volgens het vc.

Dikke zeug je hoort thuis op het bigguts forum.

deh see meh trollin'''' they hatinnn''''

• Topic Starter Topic Starter
Dikke zeug je hoort thuis op het bigguts forum.

Ik had een account aangemaakt maar ze hebben hem nog niet geactiveerd :(
(heeft er misschien mee te maken dat ik op het moment van een golf van andere doorgelinkte gasten ben aangekomen: normaal 10 geregistreerde gebruikers online en toen eventjes opeens 4000 gasten :eek:, ws honderen tot duizenden pogingen tot account registratie.)

best topic ever

Als we ons BMI berekenen zou 50% van dbb al dood moeten zijn

lol, gisteren naar de bedrijfsarts gemoeten voor controle, zei dat ik net geen overgewicht had (1m70 - 71kg). fl**ker had niet eens VP gemeten of me maar gezien zonder shirt, puur op gewicht - lengte afgegaan, fail ..

wiki :

Because the BMI formula depends only upon weight and height, its assumptions about the distribution between lean mass and adipose tissue are not always exact. BMI sometimes overestimates adiposity on those with more lean body mass (e.g., athletes) while greatly under-estimating excess adiposity on those with less lean body mass.

....Waar de ecto's van deze wereld zich druk over maken....

Terug
Naar boven