AndroidHealthClinic

Overkill?

knobbel

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga maar weer eens aan het kuren, en de eerste begint volgende week. Dit keer ga ik eens voor 2 kuren van niet langer dan 6 weken. Ik heb genoeg spul in huis om ze door te trekken naar 8 of 10 weken, maar ga het gewoon eerst proberen.
De eerste gaat er zo uit zien:

week 1 tm 6, 25 mg/dag d-doll van akpuxuh
300mg/week deca van GG
100mg/eod masteron van GG

Dan vraag ik me af, is het wel verstandig om er ook nog 500mg testo enanthaat bij zetten per week of zou dat net effe teveel (uit toxisch oogpunt misschien te riskant?) van het goede zijn?
Ik heb ook nog genoeg trenbolone enanthaat die ik ipv masteron kan nemen, maar de bedoeling was om die te bewaren voor een tweede kuur (diana/tren/testo en misschien wat primo oid) die ik in mei/juni ga doen. Ik weet dat masteron de water/vetopslag van andere steroiden tegen gaat, maar of dat met trenbolone ook zo is???
Ik heb nog niet zo heel veel gekuurt;
-eentje met deca,
-tweede met winstrol 50mg ed,
-derde met 500mg/week tren enth. van c&k (missch fake) + 100 mg testo prop ed,
-vierde kuur was 750mg/week test enth.

Nou lijken dat aardige doseringen, maar was clean al 115 kilo 24%, en zit nu tegen de 130 kilo met 19-20%. Ik heb gewoon hogere doseringen nodig om er wat van te merken.
Dat mijn vetpercentage lager mag weet ik zelf ook, als dat omlaag gaat is dat mooi meegenomen, maar ik ben er niet echt op uit om ripped voor de dag te komen. Ik eet wel zoals het hoort, en vooral in de kuur veel magere kwark en brinta :D

Aangezien je vetperentage zou ik niet met deze vocht vasthoudende middelen gaan kuren maar zou ik een keuze maken uit Test.Prop , Winstrol, Tren. Etc......

fitnesboy zei:
Aangezien je vetperentage zou ik niet met deze vocht vasthoudende middelen gaan kuren maar zou ik een keuze maken uit Test.Prop , Winstrol, Tren. Etc......

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Voor je eerste kuurtje zou je de deca kunnen vervangen door boldenone, dat scheelt je ook weer ene hoop vocht. Heb alleen zo'n voorgevoel dat je je gear al hebt ingekocht :) Verder is het misschien een idee om tijdens je kuur Proviron te slikken tegen vochtretentie, dat is zinvoller dan het gebruiken van Masteron enkel tegen vocht. En vergeet je nakuur neit schat!

Succes!

Groet, Arie

Terug
Naar boven