Fitness Seller

Overleden door overdosis DNP ( in NL)

Sticky van maken voor al die mensen die hier in hun eerste post komen vragen naar een goede/effectieve 'fatburner'!

In dat stuk van de ad staat dat het vermoedelijk door dnp komt, maar niet vast te stellen, omdat z'n ouders geen toestemming hebben gegeven sectie te laten plegen. Dus misschien is het een combinatie van iets of iets anders dan dnp?

Ik leef nog:D

Het is op zich zo gevaarlijk nog niet, hoe je ermee omgaat maakt het gevaarlijk. En gezien de meer is beter mentaliteit en de lage LD-50 van DNP is het niet geschikt voor r**ards.
Weer een onwetende r*tard die zich verneukt en DNP is weer gevaarlijk :roflol: hoeveel % van de bodybuilders die her gebruikte vallen dood? meestal van die dikke huisvrouw gevallen die toevallig sterven.

In dat stuk van de ad staat dat het vermoedelijk door dnp komt, maar niet vast te stellen, omdat z'n ouders geen toestemming hebben gegeven sectie te laten plegen. Dus misschien is het een combinatie van iets of iets anders dan dnp?
Hij had dnp in poedervorm bestelt vraag me af hoe hij doseerde een eetlepel per dag?

Lekker branden als hij het zo in nam zonder in capsules te doen als je nuchter dnp neet zonder iets van voeding ( in capsules) krijg je al abnormaal maagzuur

ik krijg het binnenkort zelf binnen om ooit eens te proberen (eerst op 200mg)

maar je moet wel weten waarmee je bezig bent dus je zelf er in verdiepen wat deze man wss niet gedaan heeft.

Kwestie van niet als een debiel doseren.

Was ie in ieder geval ergens de eerste in...
Zonde natuurlijk en ook heel erg onnodig als je een beetje gezond verstand gebruikt met middelen als DNP.

Dat dit kan in Nederland

Je weet natuurlijk nooit hoe het precies is gegaan...
Maareh het lijkt erop dat het weer een hersenloze idioot is die de sport weer in een vervelend licht zet. Niet dat hij iets met bodybuilding te maken heeft als hij degene is op die foto.

Kwestie van niet als een debiel doseren.

Uit het artikel leid ik af dat hij dacht dat hij wel snel zou afvallen met DNP en tegelijk kon blijven eten zoals hij gewend was (mijn interpretatie van het artikel).

Allicht ging het afvallen niet snel genoeg en daarom dosering DNP steeds verhoogd ipv eens een klein beetje minder te eten.

Sneu dat hij is overleden. Aan de andere kant had deze jongen totaal niet de discipline om op een normale gezonde manier af te vallen. Jaren lang met overgewicht lopen en alleen maar pilletjes op body&fit shop bestellen zegt genoeg. Ook de opmerking dat je tijdens het gebruik van DNP gewoon kan blijven eten (meer dan je onderhoud wat hij dus blijkbaar al jaren deed) betekend dat hij totaal niet wist waar hij mee bezig was. Erg sneu maar aan de andere kant echt debiel dat je zo bezig kan zijn. Heb helaas weinig medelijden met dit soort personen.

Plus het feit dat het spul van aliexpress komt, toxic shock van de zware metalen zou 1 van de oorzaken kunnen zijn. En volgens zijn vriendin gebruikte hij weken + dosis uppen , allemaal in je eerste cycle = problemen.

En dan ook tegen zijn vriendin zeggen dat hij zich heeft ingelezen.....tja hmm

Plus het feit dat het spul van aliexpress komt, toxic shock van de zware metalen zou 1 van de oorzaken kunnen zijn. En volgens zijn vriendin gebruikte hij weken + dosis uppen , allemaal in je eerste cycle = problemen.
Was het van aliexpress? als je daar iets als dnp besteld verdien je te sterven :roflol:

Al kreeg ik dat spul in voorverpakte caps van 200mg, dan zou ik het er nog uithalen om het van tevoren te wegen

Terug
Naar boven