XXL Nutrition

Overleden door overdosis DNP ( in NL)

RIP, maar is nu toch wel zeer snel afgevallen met DNP

drink 2 liter vodka op en je krijgt ook een krante artikel van lever falen en dood, gwn weer een r*tard dat niet wist wat hij deed neemt niet weg dat het een gevaarlijk product is maarja

dnp is alleen voor mensen die
100% weeten wat ze doen.
en niet voor van die halfe r**ards die dr maar alles in knallen.

Nouja... Geel zweet, gele ogen en geel sperma. Dat lijken me extreme bijwerkingen.
Hoe heette dat ene spul trouwens ook weer? Dat moest je plaatselijk injecteren en dan zat je ongeveer een uurtje later met buikkrampen en diarree op de wc voor de komende paar uur.
PGF2a?

Bij dnp zit het risico hem in de dosering, aangezien je het niet legaal kan verkrijgen weet je bijna nooit zeker wat voor dosering erin zit

Aliexpress heeft de dnp eraf gehaalt:p

Klinkt idd erg bekend :)

ligt het nou aan mij of is door dit soort dombo's dnp een pak moeilijker te vinden?

Ik tref alleen maar mesnen die het niet durven te verkopen door de mogelijk gevolgen :(
er is nog steeds gewoon aan te komen, maar ik zou het zelf ook niet gaan verkopen en de reden is vrij duidelijk als je ziet wat er kan gebeuren als sommige mensen het nemen.

er is nog steeds gewoon aan te komen, maar ik zou het zelf ook niet gaan verkopen en de reden is vrij duidelijk als je ziet wat er kan gebeuren als sommige mensen het nemen.

idd, zal nog wat moeten blijven zoeken :) vooral mensen die er me omgingen als "ow ik voel het niet direct" ik neem er gewoon nog 1 ....

Terug
Naar boven