- Waardering
- 18.834
Wat je poeder is altijd 100% puurAl kreeg ik dat spul in voorverpakte caps van 200mg, dan zou ik het er nog uithalen om het van tevoren te wegen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je poeder is altijd 100% puurAl kreeg ik dat spul in voorverpakte caps van 200mg, dan zou ik het er nog uithalen om het van tevoren te wegen

als het niet puur is en 200mg weegt, weet je in ieder geval zeker dat je niet meer dan 200mg dnp hebt
Haha wat een avontuur was dat heb laatst nog verteld op een verjaardag kom ff niet op de naam maar ze aborteren er zwangere varkens mee
PGF2a?Nouja... Geel zweet, gele ogen en geel sperma. Dat lijken me extreme bijwerkingen.
Hoe heette dat ene spul trouwens ook weer? Dat moest je plaatselijk injecteren en dan zat je ongeveer een uurtje later met buikkrampen en diarree op de wc voor de komende paar uur.
Oxytocine toch? Weeënopwekker...Haha wat een avontuur was dat heb laatst nog verteld op een verjaardag kom ff niet op de naam maar ze aborteren er zwangere varkens mee
dunno geen last van.ligt het nou aan mij of is door dit soort dombo's dnp een pak moeilijker te vinden?
DNP is niet echt populair ofzoligt het nou aan mij of is door dit soort dombo's dnp een pak moeilijker te vinden?
ligt het nou aan mij of is door dit soort dombo's dnp een pak moeilijker te vinden?
Daarom verkopen ze het alq fertilizer en niet als fatburner ^^Volgens mij is het vrij eenvoudig te krijgen maar heeft niemand zin om het te cappen en te verkopen gezien de risico's.
Inderdaad ik heb t van Amerikaanse fertilizer websiteDaarom verkopen ze het alq fertilizer en niet als fatburner ^^

Volgens mij is het vrij eenvoudig te krijgen maar heeft niemand zin om het te cappen en te verkopen gezien de risico's.

er is nog steeds gewoon aan te komen, maar ik zou het zelf ook niet gaan verkopen en de reden is vrij duidelijk als je ziet wat er kan gebeuren als sommige mensen het nemen.Ik tref alleen maar mesnen die het niet durven te verkopen door de mogelijk gevolgen![]()
er is nog steeds gewoon aan te komen, maar ik zou het zelf ook niet gaan verkopen en de reden is vrij duidelijk als je ziet wat er kan gebeuren als sommige mensen het nemen.
vooral mensen die er me omgingen als "ow ik voel het niet direct" ik neem er gewoon nog 1 ....