MuscleMeat

Overmatig veel zweten.

• Topic Starter Topic Starter
ook maar eens dat orodex aanschaffen dan, ik had eerst geurloos zweet. 1e kuur wel en sinds ik tren heb gedaan ruik ik mezelf op de helft vd training al ;(. Is wel minder dan tijdens tren maar smerig is het nog steeds

ook maar eens dat orodex aanschaffen dan, ik had eerst geurloos zweet. 1e kuur wel en sinds ik tren heb gedaan ruik ik mezelf op de helft vd training al ;(. Is wel minder dan tijdens tren maar smerig is het nog steeds

Helpt bij mij wel super, moet t wel elke x doen als ik heb gedoucht.
Als ik een x oversla na t douchen en k sport de volgende dag dan ruik ik het wel weer..

Helpt bij mij wel super, moet t wel elke x doen als ik heb gedoucht.
Als ik een x oversla na t douchen en k sport de volgende dag dan ruik ik het wel weer..

oke tnx, mocht ik het niet dagelijks gebruiken. is het zo dat de dag dat je het gebruik de geur weg is of zou ik de dag van te voren al moeten beginnen zeg maar

oke tnx, mocht ik het niet dagelijks gebruiken. is het zo dat de dag dat je het gebruik de geur weg is of zou ik de dag van te voren al moeten beginnen zeg maar

Gewoon zodra je het gebruikt komt er geen geur meer(ten minste bij mij).
Als je sochtends doucht en opdoet dan heb je de hele dag sws geen geur.
Alleen zodra je weer doucht en je doet t die x niet op, dan krijg je die geur wel weer.
Gewoon elke x op doen als je doucht (zo doe ik het ten minste en heb nu nergens meer last van)

Gewoon zodra je het gebruikt komt er geen geur meer(ten minste bij mij).
Als je sochtends doucht en opdoet dan heb je de hele dag sws geen geur.
Alleen zodra je weer doucht en je doet t die x niet op, dan krijg je die geur wel weer.
Gewoon elke x op doen als je doucht (zo doe ik het ten minste en heb nu nergens meer last van)

oke helemaal duidelijk, bedankt ;)

Tis ook aanbevolen om eerst je oksels te scheren en dan pas odrex erop te doen. Doe het ook weleens vlug zonder scheren maar dat werk minder goed.

oke danku, meestal doe ik dat zo eens in de 2 a 3 weken maar zal er op letten als ik het ga gebruiken.

Kale oksels? Als man? Beetje bij trimmen kan, maar kaal!? :o

Ik weet dat dit bij OP niet de hoofdzaak is maar zou het ook kunnen zijn dat naarmate je (bijna) elke dag sport
en hierdoor veel zweet, je lichaam hierdoor ook steeds makkelijker begint te zweten ? Heb dit wel is gehoord ergens..

Ik weet dat dit bij OP niet de hoofdzaak is maar zou het ook kunnen zijn dat naarmate je (bijna) elke dag sport
en hierdoor veel zweet, je lichaam hierdoor ook steeds makkelijker begint te zweten ? Heb dit wel is gehoord ergens..

Kan me herinneren dat ik dit ook al eens heb gelezen, zou iemand anders uitspraak over moeten doen voor zekerheid want ik kan niks onderbouwen.
Maar meen dat als je conditie goed was je sneller zweet, maar of dat bij KT geld geen idee

Terug
Naar boven