XXL Nutrition

Overtollig vel

Smokahontas_3

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Ik ben zo'n 4 jaar geleden van de 105 kg naar 78 kg gegaan waardoor ik wat huid heb overgehouden. Ben sinds een jaar begonnen met trainen en weeg ondertussen 87 kg met een vetpercentage van 16%. Toch heb ik nog steeds best veel overtollige huid.
Nou vroeg ik me af of een kuurtje misschien zou helpen. Zou dan sws willen beginnen met Winstrol maar ik hoorde dat deca invloed heeft op bindweefsel stofwisseling dus misschien dat dat kan helpen? Ik weet dat deca goed werkt als je blessures hebt. Ik heb sws nog nooit gekuurd. Heeft iemand misschien tips?

Alvast bedankt.

Nee, gaat niet helpen.

Nee, helaas....enige optie is operatief verwijderen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is volgens de huisarts daar niet erg genoeg voor. Het is gewoon verzakt en losjes om maar zo te zeggen.

Accepteren?

Hmm thanks guys, ik blijf gewoon doortrainen totdat ik het enigszins heb opgevuld

En als je niet te oud bent, zal de huid ook nog wel wat meer herstellen.

Ik ben 23. Maar het is al 4 jaar en er is niet veel veranderd.

Gewoon lekker trainen en niet teveel bij stil staan dan. Beter wat los in het vel dan een geamputeerd lichaamsdeel toch, erg relatief.

Jaa dat is ook zo. Thanks bro

Het is op te vullen, door weer naar 105kg te gaan op een acceptabel vetpercentage.

Ik had ook wat los vel. Merk dat naar mate ik gain en wat meer massa aanzet dit langzaam strakker wordt.
Ben zelf 25 dus dat elastische vermogen van je huid werkt nog wel. 105 naar 78 is ook niet extreem. Als je van 160 naar 78 was gegaan was het een ander verhaal.
Dus ja, wat @Pleister zegt.

AAS heb je daar niet voor nodig. Je bent net klaar met afvallen, ga eerst eens natty verder bulken // cutten.

Heb dit ook gehad met een ander esthetisch probleem. Huisarts zei nee. Plastisch chirurg zei ja.

Hoe veel huid heb je? Post eens een foto

Met 27 kilo afvallen kan ik me bijna niet voorstellen dat het echt veel huid is..

Terug
Naar boven