Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag begonnen met Pramiracetam. Gok ongeveer 700 mg kreeg een sample van 2gram dus maar beetje op de tast gedaan. Ga voor mezelf een dagboek maken hoe ik het ervaar, bij interesse kan ik het wel uploaden na een poos. Ga het gebruik waarschijnlijk doortrekken tot februari 2014.

700mg is een flinke dosis! Gebruik zelf ongeveer 300mg. Less is vaak more in het geval van nootropics. ;)

Ben benieuwd naar je ervaringen.

Doe ik ook, maar enkel tegen de slechte smaak, onder de tong schepje, water in mond, doorslikken. Veel minder poeder dat je smaakpaupers raakt.

Vandaag gedaan.. never again.
Brandde als de hel, zitten nu allemaal blaasjes onder m'n tong, tandvlees is ook super geirriteerd.

Vandaag 20mg noopept, 800 mg aniracetam, 500 mg pramiracetam, 200 mg caffeine, 1 schep pre workout poeder en nog een lijntje pramiracetam. Ging als een mallert in de gym.

waarom neem je zoveel noots om naar de gym te gaan :\

700mg is een flinke dosis! Gebruik zelf ongeveer 300mg. Less is vaak more in het geval van nootropics. ;)

Ben benieuwd naar je ervaringen.

Ja eerste dag was ziek man.

Rond half 10 eerste dosis genomen. +- 700mg. Voelde het na 15 minuten al goed zitten.
Intense drang om wat te gaan doen, dus gelijk maar begonnen met studeren, wel wat moeite met typen omdat ik gehaast leek. Verder werkte ik echt als een tierelier, muziek luisteren leek ook intens. Focus was er meer, maar wel wat meer vergeetachtig op enorm korte termijn. Bijvoorbeeld bedenken dat je iemand moet whatsappen, eenmaal diegene uitgezocht uit contactenlijst weet je niet meer wat je moet zeggen.

Ga morgen 2x 200 mg doen. Kan ik altijd nog bijnemen. Kan trouwens niet wachten tot ik mijn miniweegschaal heb, dit is een zakje van 2gram dus kan wel goed schatten, maar noopept is 10gram waarvan een dosis 20mg is.. dat gaat niet echt.

Tot nu toe erg goed bevallen, ben echt uitgelaten vrolijk steeds, geen idee of die placebo is of niet. Time will tell.

Had vandaag m'n bestelling binnen gekregen, dus even testen. En heb tentamen week. Dus eerst een uurtje geleerd en toen die schep pwo poeder erbij geknalt. Zodoende..

Ik heb altijd begrepen dat het als volgt werkt:

Je krijgt bij veel nootropics (racetams) een omgekeerde bell curve wanneer je de mate van werkzaamheid vs. dosering uitwerkt in een grafiek. Dat zou betekenen dat er zoiets is als een perfecte dosis, meer doseren heeft dan geen nut.

Uit mijn eigen ervaringen durf ik te zeggen dat dit klopt. Overigens houdt dit niet in dat je geen nootropics kunt stacken voor een sterker effect.

Ik heb altijd begrepen dat het als volgt werkt:

Je krijgt bij veel nootropics (racetams) een omgekeerde bell curve wanneer je de mate van werkzaamheid vs. dosering uitwerkt in een grafiek. Dat zou betekenen dat er zoiets is als een perfecte dosis, meer doseren heeft dan geen nut.

Uit mijn eigen ervaringen durf ik te zeggen dat dit klopt. Overigens houdt dit niet in dat je geen nootropics kunt stacken voor een sterker effect.

Heb vandaag een keer 200mg genomen, was zwak... In de avond 400.. Nu gaat t heerlijk!

Vandaag een weegschaal 10g ani en 5g noopept bij zuiverbewustzijn

Ik gebruik nu al ruim een half jaar nootropics.
Komende weken krijg ik het drukker met m'n opleiding.
Zit eraan te denken tijdelijk wat ritalin bij te nemen. Was vandaag naar de huisarts die het me overigens zeer afraadde.
Volgens hem is het een vervuilde vorm van amfetamine..

Toch is het een erg populaire middel onder studenten, dus vroeg ik me af hoe zij daar aan komen.
Als het toegestaan is in dit topic zou ik er meer info over willen inwinne, en Evt per PB.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven