AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is pramiracetam met lectine een goede combo voor studiedoeleinden of is het aangeraden hier nog aniracetam bij te nemen?

Nootropics zijn substancies die je cognitie verbeteren zonder nadelige side effects. Probeer een overzicht te maken met een paar reviews van elke en suppliers waar te bestellen.

Niet waar er zijn toch bij sommige bijwerkingen aan verbonden.
Bv hydergine zou ik echt niet meer dan 2.5mg per dag willen gebruiken.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 17:21 ----------

Weet niet ofdat DHEA echt onder de nootrpics valt.

is er eigenlijk nog een voorkeur op wel tijdstip je het moet nemen?
daarmee bedoel ik kan het ook rondom de maaltijden?
of word de werking dan minder?

even serieus als je methylene blue gebruikt wordt je urine niet de aankomende 3 dagen knal blauw? :p

Had ik gelezen hoor, wou gewoon even de mening van de master himself horen.

wat is het nut van visolie eigenlijk?

Waarom lees ik zo weinig info op internet over ervaringen van mensen die nefiracetam hebben gebruikt. Piracetam vind ik overal, maar nefi amper. Terwijl het toch een sterkere variant is en ook wat moodlifting effecten heeft voor zover ik kan lezen. Misschien omdat het wat neurotoxischer is, en niet geschikt voor chronish gebruik.

Medievil, even een paar vragen gericht aan jou. Als ik een tijd intensief dex heb gebruik en de dosis is uitgewerkt, merk ik dat ik soms veel prikkelbaarder ben. Je neemt het ook snel om verkeerde redenen, aangezien je vermoeidheid als sneeuw voor de zon verdwijnt en je je heerlijk en licht euforisch voelt. Heb het idee dat de verhoging van bloeddruk en het harder moeten werken van het hart op een gegeven moment ook vermoeiend wordt.

Je put jezelf eigenlijk uit zonder er erg in te hebben, en stelt het alsmaar uit. Heb nooit het gevoel dat het mijn emoties/stemming beinvloed, maar begint het toch wel op te lijken. Onder invloed van Dexamfetamine kan ik stress niet handelen, en fok me over alles op. Hart gaat nog harder werken en bloeddruk verhoogd nog meer. Mezelf kalm krijgen lukte niet, liep de trap af naar beneden en had een soort van hartritme stoornis en voelde een soort van drukkende warmte in mn lichaam. En maandag kwam ik ineens in ragemode door miniscule irritaties, waar ik me zo over op ga fokken dat ik ontplof. Herken jij dit uit de periode dat je dex nam voor je add?

Blijf het trouwens ook zeer bijzonder vinden dat de ervaringen met piracetam zo verschillen per persoon. Sommige spreken gewoon over een placebo effect, terwijl ik zelf denk dat die mensen meer een lichamelijke rush verwachten. En verbeteringen van geheugen of een beter geordende gedachtengang hun simpelweg niet opvalt.

• Topic Starter Topic Starter
Heb daar ook last van met dex, daarom combineerde ik het altijd met benzos of GBL, ken geen andere oplossing jammer genoeg.

Waarom lees ik zo weinig info op internet over ervaringen van mensen die nefiracetam hebben gebruikt. Piracetam vind ik overal, maar nefi amper. Terwijl het toch een sterkere variant is en ook wat moodlifting effecten heeft voor zover ik kan lezen. Misschien omdat het wat neurotoxischer is, en niet geschikt voor chronish gebruik.

Medievil, even een paar vragen gericht aan jou. Als ik een tijd intensief dex heb gebruik en de dosis is uitgewerkt, merk ik dat ik soms veel prikkelbaarder ben. Je neemt het ook snel om verkeerde redenen, aangezien je vermoeidheid als sneeuw voor de zon verdwijnt en je je heerlijk en licht euforisch voelt. Heb het idee dat de verhoging van bloeddruk en het harder moeten werken van het hart op een gegeven moment ook vermoeiend wordt.

Je put jezelf eigenlijk uit zonder er erg in te hebben, en stelt het alsmaar uit. Heb nooit het gevoel dat het mijn emoties/stemming beinvloed, maar begint het toch wel op te lijken. Onder invloed van Dexamfetamine kan ik stress niet handelen, en fok me over alles op. Hart gaat nog harder werken en bloeddruk verhoogd nog meer. Mezelf kalm krijgen lukte niet, liep de trap af naar beneden en had een soort van hartritme stoornis en voelde een soort van drukkende warmte in mn lichaam. En maandag kwam ik ineens in ragemode door miniscule irritaties, waar ik me zo over op ga fokken dat ik ontplof. Herken jij dit uit de periode dat je dex nam voor je add?

Blijf het trouwens ook zeer bijzonder vinden dat de ervaringen met piracetam zo verschillen per persoon. Sommige spreken gewoon over een placebo effect, terwijl ik zelf denk dat die mensen meer een lichamelijke rush verwachten. En verbeteringen van geheugen of een beter geordende gedachtengang hun simpelweg niet opvalt.

Dit artikel bedoelde ik:

Reprod Toxicol. 2004 May-Jun;18(3):423-30.
Testicular toxicity induced in dogs by nefiracetam, a neutrotransmission enhancer.

Shimomura K, Shimada M, Hagiwara M, Harada S, Kato M, Furuhama K.
Drug Safety Research Laboratory, Daiichi Pharmaceutical Co., Ltd., 1-16-13 Kitakasai, Edogawa-ku, Tokyo 134-8630, Japan.

To investigate mechanisms of the testicular toxicity of nefiracetam and to find sensitive parameters to predict the toxicity, male beagle dogs were orally administered 180 or 300mg/kg per day of the drug once and for 1 and 4 weeks. Time-course changes in serum and/or testicular hormone levels and semen parameters, and testicular morphology were examined. The testicular testosterone level was decreased 4h after single administration of nefiracetam at 300mg/kg per day, but the progesterone level showed no change at that time. The serum testosterone level was decreased after single, 1-week or 2-week treatment. In contrast, the serum estradiol level was increased from 1- to 4-week treatment. No changes in serum LH, FSH and inhibin B levels were observed throughout the experimental period. Decreased sperm motility and increased number of malformed sperms were first observed in semen after 4-week treatment. Histopathological examination of the testis revealed moderate and severe seminiferous atrophy with multinucleated giant cell formation at 180 and 300mg/kg per day, respectively, after 4-week treatment, but not 1-week treatment. These results show that nefiracetam decreases testicular testosterone level in dogs following single oral administration of a high dose, and induces severe morphologic changes after 4-week treatment. This reduction is shown to be a sensitive parameter to detect the toxicity, and is suggested to be induced by the impaired conversion of progesterone to testosterone in Leydig cells.

Het is niet vergelijkbaar met de andere, omdat deze wel toxic is. Ze hebben natuurlijk wel een relatief hoge dosis gebruikt, maar ik zou het er niet op wagen.

-
Verder mijn eigen ervaring met Aniracetam in vergelijking met Pira, 5 dagen lang, 2x per dag met Choline(wat tevens niets doet bij mij en er dus uit gaat).
Eerste dag 500mg gebruikt, werd te moe. Tweede dag ~250mg, nog steeds moe. Derde, vierde en vijfde dag ~100 mg genomen en :):):)

+Veeeeeeel meer focus dan Pira
+Awareness is helemaal through the roof, kan meerdere gesprekken tegelijk volgen, zelfs als ikzelf in eentje deelneem.
+Kleur en geluid zijn levendiger
+Absolute kalmte, geen stress e.d.

-Absolute kalmte*

*Ik ben al een relatief lay-back type mens, met Ani word ik te rustig. Maw, anderen vroegen of ik de laatste paar dagen Ritalin oid gebruikte.

Conclusie:

Ik ga toch weer Pira gebruiken. Ani misschien voor de stressvolle tentamen periodes, alhoewel dat ook altijd meevalt.

PS: Cerebralhealth.com is even bekend als Smartpowders en hebben een veel bredere scala aan producten met oa Bulk piracetam.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag eens wat alcar bij de rest stacken, moet wel meer overdrijven met een monsterdosis van 15 gram, meesten nemen 2 gram.

200gram Nefiracetam besteld bij vosunchem.com
Zag pas op het laatst dat het spul uit China komt. Hopelijk dat ze niet van die t*ring zooi er in fl*kkeren om de poeder zwaarder te maken. Maar jah beetje voorzichtig zijn met het spul als je dagelijks gebruikt en een hoge dosis neemt las ik op diverse forums en hier natuurlijk. Ik ga het alleen gebruiken in kleine hoeveelheden en alleen als ik het nodig heb. Bijvoorbeeld bij studieweken waar het echt nodig is. zelf ga ik het wel stacken met Lecitin die ik koop bij de kruitvat of zo.

MeDieViL! is het ook te nemen met omega 3 pillen?

Vandaag piracetam ontvangen, what the hell @ smaak :roflol:
Heb het in mijn fruitsap gemixt maar ik vind het echt ondrinkbaar, ****ing bitter en chemisch.

Volgende keer een bommetje van maken dan maar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven