triad88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ik wil graag kleine hoeveelheden bestellen. kg is te veel voor mij.
Wilt je nou pira of nefi? De optie is pira 1 kg en nefi vanaf 100 gr
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil graag kleine hoeveelheden bestellen. kg is te veel voor mij.
Haha wat een halve gare, de glut release van amp valt mee en piracetam is protectief tegen juist die soort hersenschade.Taking piracetam with adderall is the perfect excitotoxicity cocktail for frying your brain cells. Enhanced glutamertergic activity from the adderall combined with upregulated NMDA receptors = cooked brain cells."
Piracetam moduleert NMDA and ampa wat een enorme positieve zaak is en de racetams zo perfect maakt te combineren met stimulanten.Piracetam is known to increase the density of NMDA receptors making NMDA receptors much more readily available for glutamate interaction, although it's ability to modulate and block the calcium influx is not well understood, so combining both drugs isn't such a good idea."
Jezus man, voel me slim als ****, enorme helderheid, kan veel sneller denken etc

Wilt je nou pira of nefi? De optie is pira 1 kg en nefi vanaf 100 gr
net 40 gr pramiracetam binnengekregen heel netjes en snel geleverd btw,
uurtje geleden ongeveer 400 mg genomen en voel het nu toch wel behoorlijk moet ik zeggen, krijg je een beetje opgejaagd gevoel, maar niet extreem ofzo gewoon net genoeg zeg maar, en verder gewoon goeie concentratie![]()
net 40 gr pramiracetam binnengekregen heel netjes en snel geleverd btw,
uurtje geleden ongeveer 400 mg genomen en voel het nu toch wel behoorlijk moet ik zeggen, krijg je een beetje opgejaagd gevoel, maar niet extreem ofzo gewoon net genoeg zeg maar, en verder gewoon goeie concentratie![]()
ik gebruik het afzonderlijk
ik heb het besteld bij intellimeds.co.uk en de levertijd was 5 dagen inclusief het weekend meegerekend
ik heb choline gewoon bij de kruidvat gehaald voor 8 euro giga grote potCholine heb ik besteld bij smartpowders.com, samen met de pramiracetam en sulbutiamine.

Choline oftewel Lecithine gewoon bij de kruidvat halen 8€ voor een grote pot.