MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Medievil, als ik van jou moet uitgaan is het combineren van bijvoorbeeld piracetam en dex niet schadelijk, en heft piracetam de negatieve bijwerkingen van dex op. Nu was ik een beetje aan het surfen, en kwam op www.addforums.com terecht. Het betreffende topic: http://www.addforums.com/forums/showthread.php?t=66514

Nu zijn alle reacties negatief over het combineren van de twee, aangezien je je hersenen extra schade aan zou richten. Enkele voorbeelden van posts: "Taking piracetam with adderall is the perfect excitotoxicity cocktail for frying your brain cells. Enhanced glutamertergic activity from the adderall combined with upregulated NMDA receptors = cooked brain cells."

"I don't remember the links to any studies right off the bat, but looking through pubmed is a great place to start.

This is why memantine, magnesium and other NMDA antagonists are often used to help prevent excitoxicity, by reducing the amount of Ca++ influx into the NMDA channels, which is one cause of excitoxicity.

Piracetam is known to increase the density of NMDA receptors making NMDA receptors much more readily available for glutamate interaction, although it's ability to modulate and block the calcium influx is not well understood, so combining both drugs isn't such a good idea."

"Hmm...

I read a lot of ADDF that one should not take racetam with an amphetamine due to excitotoxicity issues; amphetamine is not very specific as a drug after all.

Usually atomoxetine, clondine and guanfacine are specific enough to be safely taken with a racetam.

But how about methylphenidate, arguably the most common ADHD medication worldwide? It is kind-of specific, but not completely so..."

Hoe kijk jij daar tegen aan.

• Topic Starter Topic Starter
Taking piracetam with adderall is the perfect excitotoxicity cocktail for frying your brain cells. Enhanced glutamertergic activity from the adderall combined with upregulated NMDA receptors = cooked brain cells."
Haha wat een halve gare, de glut release van amp valt mee en piracetam is protectief tegen juist die soort hersenschade.

Piracetam is known to increase the density of NMDA receptors making NMDA receptors much more readily available for glutamate interaction, although it's ability to modulate and block the calcium influx is not well understood, so combining both drugs isn't such a good idea."
Piracetam moduleert NMDA and ampa wat een enorme positieve zaak is en de racetams zo perfect maakt te combineren met stimulanten.

Trouwens moet de glycine openstaan voordat nmda currents kunnen werken, piracetam is een van de beste sups bij amphetamine omdat het enige vorm van schade tegenhouden.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 00:23 ----------

Haha dat hele regime van mij zijn dingen die glutamate ****ing hard stimuleren en activeren, daarboven nog amp en het is perfect.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 00:23 ----------

Addforums is nu niet een bepaald goede bron, staat vol bullshit dat het niet meer te geloven is.

Hoe komen hun dan aan die kennis die ze verspreiden? Door wie wordt dat de wereld in geholpen? Heb zo snel geen studie kunnen vinden van racetams in combi met een amph.

Yo MeDieVil,

Ik zit te denken om aniracetam voor tentamenweek en subliatamine als preworkout te gaan bestellen. In principe zorgen aniracetam, nefiracetem en pramicateram allemaal voor hetzelfde effect toch? Alleen is nefiracetem het sterkste van de 3 maar ook de enige met toxiciteit issues. Heb ik dit goed begrepen?

edit: vroeg me af of er ook schepjes bijzitten of niet?

Laatst bewerkt:
Ik heb dus in de afgelopen dagen aniracetam geprobeerd, 0.5-1g per dag, met melk/walnootolie/olijfolie ingenomen.

Hoewel ik wel goed kon "nadenken", en in bepaalde dingen wel creatief was, was 't niet veel anders dan normaal. Het kan ook aan de omstandigheden hebben gelegen, maar elke dag dat ik die zooi had ingenomen wist ik niet eens meer welk kluisje ik had genomen. Vandaag was ik het "vergeten" en nu kwam in miliseconden het nummer van het kluisje in me op.....

net 40 gr pramiracetam binnengekregen heel netjes en snel geleverd btw,
uurtje geleden ongeveer 400 mg genomen en voel het nu toch wel behoorlijk moet ik zeggen, krijg je een beetje opgejaagd gevoel, maar niet extreem ofzo gewoon net genoeg zeg maar, en verder gewoon goeie concentratie :)

uurtje geleden ongeveer 400 mg genomen en voel het nu toch wel behoorlijk moet ik zeggen, krijg je een beetje opgejaagd gevoel, maar niet extreem ofzo gewoon net genoeg zeg maar, en verder gewoon goeie concentratie :)

Gebruik je het afzonderlijk of stack je het?

waar heb je t besteld en wat was de levertijd?

Iemand die weet waar methynel blue kan worden besteld? Karma

Waar halen jullie Choline en ALCAR?

Bleh ik heb mijn sulbi nog steeds niet binnen :(

Gebruik je het afzonderlijk of stack je het?
ik gebruik het afzonderlijk

waar heb je t besteld en wat was de levertijd?
ik heb het besteld bij intellimeds.co.uk en de levertijd was 5 dagen inclusief het weekend meegerekend

Choline heb ik besteld bij smartpowders.com, samen met de pramiracetam en sulbutiamine.
ik heb choline gewoon bij de kruidvat gehaald voor 8 euro giga grote pot :D

Waar halen jullie Choline en ALCAR?
Choline oftewel Lecithine gewoon bij de kruidvat halen 8€ voor een grote pot.

ALCAR weet ik niet waar je het kan krijgen...

Laatst bewerkt:
trouwens moet je pramiracetam liever op een nuchtere maag nemen of met een maaltijd?

Gisteren mijn piracetam gekregen (caps van 800mg)
6 caps genomen deze morgen, niets gevoeld..

Je moet er ook niet meteen van uit gaan dat het werkt, en dat je uberhaupt meteen iets zal merken. Zit hem in de kleine dingen. Hoop dat het voor mn add wel wat uit kan halen. Heb vrijdag ook die caps bestelt, hoop ze toch wel snel binnen te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven