- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Vandaag piracetam ontvangen, what the hell @ smaak
Heb het in mijn fruitsap gemixt maar ik vind het echt ondrinkbaar, ****ing bitter en chemisch.
Volgende keer een bommetje van maken dan maar?
Hmm ja, na piracetam is er niets dat je nog en slechte smaak vind hebben

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:47 ----------
200gram Nefiracetam besteld bij vosunchem.com
Zag pas op het laatst dat het spul uit China komt. Hopelijk dat ze niet van die t*ring zooi er in fl*kkeren om de poeder zwaarder te maken. Maar jah beetje voorzichtig zijn met het spul als je dagelijks gebruikt en een hoge dosis neemt las ik op diverse forums en hier natuurlijk. Ik ga het alleen gebruiken in kleine hoeveelheden en alleen als ik het nodig heb. Bijvoorbeeld bij studieweken waar het echt nodig is. zelf ga ik het wel stacken met Lecitin die ik koop bij de kruitvat of zo.
MeDieViL! is het ook te nemen met omega 3 pillen?
Yep, kruidvat en lecitine voldoen, die duurdere choline varianten die je online kan bestellen zoals alpha GPC zijn overrated en niets beter.
---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:50 ----------
Ik ga gwn de grootste caps halen in de apotheek, opvullen op mn leegschaal leegmaken zodat ik weet hoeveel van een bepaald iets erin zit en dan ze gwn opscoopen uit dat potje piracetam of weet ik wat en zo innemen.Vandaag piracetam ontvangen, what the hell @ smaak
Heb het in mijn fruitsap gemixt maar ik vind het echt ondrinkbaar, ****ing bitter en chemisch.
Volgende keer een bommetje van maken dan maar?
Vroeger na een tijdje begon ik schrik te krijgen om piracetam in te nemen met water, wtf man

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:51 ----------
Die alcar bevalt me trouwens ook goed en werkt goed samen met prami. En kost geen drol.
Bacopa is ook spotgoedkoop en effectief.