MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag piracetam ontvangen, what the hell @ smaak :roflol:
Heb het in mijn fruitsap gemixt maar ik vind het echt ondrinkbaar, ****ing bitter en chemisch.

Volgende keer een bommetje van maken dan maar?

Hmm ja, na piracetam is er niets dat je nog en slechte smaak vind hebben:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:47 ----------

200gram Nefiracetam besteld bij vosunchem.com
Zag pas op het laatst dat het spul uit China komt. Hopelijk dat ze niet van die t*ring zooi er in fl*kkeren om de poeder zwaarder te maken. Maar jah beetje voorzichtig zijn met het spul als je dagelijks gebruikt en een hoge dosis neemt las ik op diverse forums en hier natuurlijk. Ik ga het alleen gebruiken in kleine hoeveelheden en alleen als ik het nodig heb. Bijvoorbeeld bij studieweken waar het echt nodig is. zelf ga ik het wel stacken met Lecitin die ik koop bij de kruitvat of zo.

MeDieViL! is het ook te nemen met omega 3 pillen?

Yep, kruidvat en lecitine voldoen, die duurdere choline varianten die je online kan bestellen zoals alpha GPC zijn overrated en niets beter.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:50 ----------

Vandaag piracetam ontvangen, what the hell @ smaak :roflol:
Heb het in mijn fruitsap gemixt maar ik vind het echt ondrinkbaar, ****ing bitter en chemisch.

Volgende keer een bommetje van maken dan maar?
Ik ga gwn de grootste caps halen in de apotheek, opvullen op mn leegschaal leegmaken zodat ik weet hoeveel van een bepaald iets erin zit en dan ze gwn opscoopen uit dat potje piracetam of weet ik wat en zo innemen.

Vroeger na een tijdje begon ik schrik te krijgen om piracetam in te nemen met water, wtf man :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:51 ----------

Die alcar bevalt me trouwens ook goed en werkt goed samen met prami. En kost geen drol.

Bacopa is ook spotgoedkoop en effectief.

kun je inplaats van visolie ook gewoon omega 3 caps gebruiken?
ik bedoel dat bij Pramiracetam.

Ik ben aan een artikel bezig waar ik probeer alles zo goed mogenlijk samen te vatten.

In this thread i would like to connect information on how to improve cognition, decission making and other cognitive ability's wich would give an understanding under the dynamics behind, them, what compounds can act synergetically and what would be individual for each own case.
It appears that mind and muscle didnt install the vbulletin modification that paste's choline after the word piracetam, preventing confusion and actually able to know what really goes well with certain compounds and under what conditions.

The firstclass of nootropics i will talk about are substances wich raise acetylcholine, this acts on the nicotinic and muscarinic receptors wich in their turn can recruit dopamine and glutamate.

Increasing acetylcholine can be done by several means, most users start with a choline source, this is the precursor for acetylcholine wich raises its levels and in turn cause the beneficial effects. Its also possible to inhibit the breakdown of acetylcholine wich also raises its levels.
To get an idea on what can be achieved with increasing acetylcholine a study on huperzine a and one on donepezil provide some answers.
Acetylcholine enhancement improves performance, in complex taskts, enhances learning performance and improves memory, they probably work in other area's too i still have to look into that but dislike making conclusions out of rats getting smarter.

Increasing acetylcholine does have the potential to lower mood or cause depresion making individuals think increasing cognition is a trade off for a good mood however there's a pharmacological reason behind it, muscarinic receptors when activated are pro depressive, however study's on lemon balm have showed us that mood can even be improved when improving cognition trough the cholinergic system. Also nicotine improves mood but it is selective for the nicotinic receptors wich arent pro depressive.

Another cholinergic worth mentioning is ALCAR, i cant say it better then chrono from imminst so i will post the link to he's blog here:

Hmm it appears the link to he's blog doesnt work, however heres the thread about it.
Cholinergic Mechanisms of ALCAR - LONGECITY

Ill go further later on, next up is the glutamate system en then dopamine with as last the racetams wich are cholinergic and glutaminergic modulators.

succes ermee :)

Voor een keertje een brute stack samengesteld, ook allemaal in monsterdoseriingen.

sec
noopept
oxiracetam
aniracetam
pramiracetam
alcar
d aspartic acid
sarcosine
galantamine
methylene blue
TMG
lmethylfolate
B12
NAC
minocycline
DHEA
Pregnenolone
Sulbutiamine
Resveratrol
Fish oil
mirtazepine
lexapro
wellbutrin
reboxetine
Waarschuwing, mijin voorbeeld volgen met drugsbruik of stacks verhoogt de kans op acute sterfte enorm:D

Wat een stack. Mag ik vragen waarom je dat allemaal stackt? Wat probeer je er mee te bereiken?

MeDieViL wat vind je nu de beste racetam?
Mijn stack is nu om een nootropic effect te krijgen.
Vind toch "extra" bloed voor je hersennen belangrijk.
Ginkgo
Hydergine
Lecithine
Primacetam en/of aniracetam.

(visolie gebruik ik ook maar niet daarvoor)

Wat een stack. Mag ik vragen waarom je dat allemaal stackt? Wat probeer je er mee te bereiken?

Eigenlijk neem ik zoveel omdat ik shizofrenie aan het ontwikkelen was, dingen die op glutamate en acetylcholine werken samen met stims zijn daar de behandeling voor, ook probeerd ik zeveel mogenlijk structurele veranderingen om te draaien.

De beste racetam is nefiracetam.

Eigenlijk neem ik zoveel omdat ik shizofrenie aan het ontwikkelen was, dingen die op glutamate en acetylcholine werken samen met stims zijn daar de behandeling voor, ook probeerd ik zeveel mogenlijk structurele veranderingen om te draaien.

De beste racetam is nefiracetam.

Dankjewel voor je eerlijke antwoord, en ook voor je schat aan informatie. Erg interessant en waardevol. Karma coming your way.

Ik heb overigens pramiracetam, sulbutiamine en choline bitartrate besteld bij smartpowders. Ik deel m'n ervaringen hier later nog wel.

Edit: Kan je geen karma meer geven, haha.

Laatst bewerkt:
Mijn stack:
Vinpocetine
Piracetam
Aniracetam
Super EPA/DHA Strength Fish Oil
Citicoline

Wat voor mij ook versterkend werkt
Caffeïne

Ter voorkoming tekorten:
Now Foods ADAM (multivit)
Alpha GPC
Vitamine B-50

Ben er pas net mee begonnen.. Als ik alles wat ik genomen heb op een rijtje zet is het best werkende middel.....

Geen van bovenstaande

Ik had een keer voor de lol geprobeerd 50mg DMAA een half uur voor mijn tentamen te nemen. Weet niet hoe het kan maar ik had het gevoel alsof ik door de vragen heen kon kijken op het tentamen.

http://www.intellimeds.co.uk/checkoutdelivery.asp

1
Nefiracetam Powder (10g)

IM5
In stock
£22.49
£22.49
1
Aniracetam Powder (30g)

IM2
In stock
£11.21
£11.21

Sub Total
£33.70
Delivery Charge
£7.45

Total
£41.15

Heeft er iemand een goedkoper adres?

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb al 4 mailtjes van ze gekregen.
1st is betaling over paypal.
2e is order ontvangen.
3e (omdat ik aangaf ik het als gift wil zonder extra betalen hebben ze op het pakketje "Sample of Sodium formate" er op geschreven ter waarde van 10 USD.plus een tracking nummer van DHL.
4e is dat ze het op de post hebben gegooit.

ik check nu de DHL tracking gewoon op de NL site. vrijdag is het verstuurd en nu is het al Duitsland ,LEIPZIG.dus denk dat het wel woensdag binnen is.

oh wat ik besteld heb is 200 gram Nefiracetam voor 148.96 USD incl verzendkosten. de nefiracetam is 104.85USD. update zal nog wel komen als ik begin het met spul testen. Niet wachten op mijn review omdat ik deze week niet thuis ben. verwacht dus geen review binnen deze week.

Vosunchem is inderdaad een goedkope site, al zijn de bezorgkosten wel huge. Dat zorgt er bijv. voor dat 1kg piracetam maar iets van 15 dollars goedkoper is dan bij piracetam.nl. ; )

Ik wil graag kleine hoeveelheden bestellen. kg is te veel voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven