MuscleMeat

Own & Begeleider New Pics!!!!

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
9
Hier 2 pics vandaag geschoten van mij en mn begeleider.

Mijn stats zijn bekend.

Zijn stats:108kg , 8%Lv , 1.80m

Dit is dus het beest die me altijd zo afbeuld,bij de vorige pics woog hij 89kg bij hooguit 3%Lv.Zo wandeld hij vandaag de dag door het leven.;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]Damn wat ben ik nog klein.:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]15kg erbij is veel zo te zien.Heel veel!!!!!:D

1 oude pic van hem voor de vergelijking.;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Grappige is dat hij nu aant aftrainen is en ik vet in de bulk zit,hopelijk qua kracht wat dichter in de buurt ga komen bij hem.Ik wil ook series maken met 170kg Bench!!!:wl: Wish me luck.:D

Laatst bewerkt:
Goede massa bro, echt een bulkkop ook hehe.

Check btw die gast achter jullie :D

• Topic Starter Topic Starter
Goede massa bro, echt een bulkkop ook hehe.

Check btw die gast achter jullie :D

Hehe,ja ik zag het ook net!!!

Normaal zegt die gast nooit een woord en doet alleen zn ding.Camera in de buurt en meteen een nette old-school pose op de background eruit geperst.:DDie gast is trouwens ook behoorlijk buff!!!

LOL die kerel op de achtergrond :roflol:

stelletje brede mofo s!

Respect!

Hoe oud is die begeleider van je?

@ own je bent bijna net zo groot als die kerel langs je hoor! ik vind niet dat je ziet dat het 15 kilo scheeld.

stelletje brede mofo s!

Respect!

Hoe oud is die begeleider van je?

@ own je bent bijna net zo groot als die kerel langs je hoor! ik vind niet dat je ziet dat het 15 kilo scheeld.

Thx bro.

Hij is 42 jaar.

Hehe,was het maar waar,1 kwart slag naar links of rechts en je ziet meteen wat 15kg inhoudt en hij is ook nog eens een stuk droger als mij.Toch ben ik wel een stuk dichter in de buurt gekomen he.;)

Laatst bewerkt:
Non de ju! Beesten:cool: gaat toch richting mijn eindoel erg goed:thumb:

:roflol: die gozer op de bgr :roflol:

buffels :D, goed bezig man

KLEDENG !!! BEESTEN !!! dat zijn ownage pics man :)

nice pics... zo'n begeleider wil ik ook wel ;)

Ik vind jullie toch wel dicht bij elkaar in de buurt komen hoor. Hij is ook nog een stukkie langer. Armen zijn bijna net zo groot lijkt wel (ben toch benieuwd naar wat je armen meten Own ;) ).
Je hebt wel een behoorlijk vochtkop gekregen zeg :eek: :D

Ik vind jullie toch wel dicht bij elkaar in de buurt komen hoor. Hij is ook nog een stukkie langer. Armen zijn bijna net zo groot lijkt wel (ben toch benieuwd naar wat je armen meten Own ;) ).

die creatine doet goed zijn werk zo te zien :D

Big Guys!

Leuke fotos ouwe :thumbs:

Arm omtrek heb ik laatst nog gemeten en ook gepost.Meten nu 44cm koud,onderarmen 38cm koud.;)

Hehe,ja mn kop is behoorlijk opgezwolle!!!!!!Mn huid is eindelijk ook wat dikker geworden,ben nooit over de 10%Lv geweest met mijn snelle stofwisseling maar daar gaat nu hopelijk verandering in komen,zodat ik sneller massa kan aanzetten en optijd klaar ben voor de wedstrijd volgend jaar.

ik ben jaloers :)
succes!

Arm omtrek heb ik laatst nog gemeten en ook gepost.Meten nu 44cm koud,onderarmen 38cm koud.;)

Hehe,ja mn kop is behoorlijk opgezwolle!!!!!!Mn huid is eindelijk ook wat dikker geworden,ben nooit over de 10%Lv geweest met mijn snelle stofwisseling maar daar gaat nu hopelijk verandering in komen,zodat ik sneller massa kan aanzetten en optijd klaar ben voor de wedstrijd volgend jaar.

Wtf!! dikke onderarmen dan gast :D Je onderarmen zijn wel groter dan die van je begeleider ;)

zozo ziet er groot uit, jij en je begeleider ;) haha lache die dikke kop van je :D

Wtf!! dikke onderarmen dan gast :D

Thx KaLe.

Is eigenlijk nooit een pluspunt van me geweest die onderarmen.
Sinds ik 3 jaar terug opmerkte dat ze dikker moesten ben ik zware supersets gaan maken.Nooit gedacht dat er toch zoveel groei-potentieel inzat,ben op een gegeven moment moeten stoppen met trainen want als ze te dik worden zie je mn armomtrek verdwijnen!!Biceps/triceps groeien niet zo hard als onderarmen en schouders.

Thx KaLe.

Is eigenlijk nooit een pluspunt van me geweest die onderarmen.
Sinds ik 3 jaar terug opmerkte dat ze dikker moesten ben ik zware supersets gaan maken.Nooit gedacht dat er toch zoveel groei-potentieel inzat,ben op een gegeven moment moeten stoppen met trainen want als ze te dik worden zie je mn armomtrek verdwijnen!!Biceps/triceps groeien niet zo hard als onderarmen en schouders.

Het was me bij jou poses nooit opgevallen dat je van die dikke onderarmen hebt. Maar bij de relaxed pose valt het pas echt op. Wat deed je voor die onder armen dan? Gewoon veel curls, of veel grip werk?

Allebei huge man! :cool:

Goeie stats ook :thumbs:

Terug
Naar boven