AndroidHealthClinic

New pics Begeleider

raar ! bij mij staat hij er op ? mja je kan hem apart openen dus ook goed

hij heeft veeeel onder de zonnebank gelegen en zen anabolen vergeten te spuiten maar zo ziet hij er nu uit
-->
p1918-086.jpg

:roflol: :D

werkt bij mij niet (ook niet in een nieuw venster + refreshen) ???

strange nochtans zelfs nu in je qoute staat hij er bij mij ?

p1918-086.jpg

nu dan ??

@ own sculpture.. je staat ook op de site!:D

gruwelijk hoor, ziet er te bruut uit!

• Topic Starter Topic Starter
gruwlijke trainer bro

heb je nog recente pics van de man

Komen er snel aan,ga binnenkort samen met hem op de foto zodat jullie kunnen zien hoe fckn HUGE hij wel niet is......

Origineel gepost door mhr team
hij heeft veeeel onder de zonnebank gelegen en zen anabolen vergeten te spuiten maar zo ziet hij er nu uit

:stfu:

Komen er snel aan,ga binnenkort samen met hem op de foto zodat jullie kunnen zien hoe fckn HUGE hij wel niet is......

lol man twas maar om te zevere zenne !

gruwelijke lichaam, ik zou hem zwaarder inschatten dan 90kg.Wat is zijn lengte?

ben echt benieuuwd daar zag hij er al gruwelijk uit:D
jij mag er ook wel zijn buffe gast:D

Relaxt idd voor je zo'n begeleider ......goede inspiratiebron lijkt me. :lifter:

er staat een fout in de sig van de TS

ben echt benieuuwd daar zag hij er al gruwelijk uit:D
jij mag er ook wel zijn buffe gast:D

Thx bro,heb vandaag een paar pics van hem gemaakt,stuurt hij nog een dezer dagen door en ik zal ze dan wel gaan posten.;)

@Enzyme;Ja man dat is hij zeker...niet te geloven hoe groot hij is al ie naast je staat!!!!

Hij zit toch ook op DBB onder de naam Meikelodeon ofzo? Ik zag hem vorig jaar op het NK. Toen hadden we het nog over zijn gym. Misschien dat ik daar ooit nog een keer een gastoptreden zou geven, daar hadden we het toen over. Heb hem na het NK niet meer gesproken.

Die kerel is in real life een relaxe kerel.. niet te beroerd om je iets uit te leggen en erg serieus er mee bezig ook .. Trainde als gast in zijn gym laatst op een zaterdag samen met Own Sculpturer en toen ie me enigzins zag klooien met kniebandages kwam ie direct aan gelopen en ik kreeg een leuke instructie van hem .. :)

Hij zit toch ook op DBB onder de naam Meikelodeon ofzo? Ik zag hem vorig jaar op het NK. Toen hadden we het nog over zijn gym. Misschien dat ik daar ooit nog een keer een gastoptreden zou geven, daar hadden we het toen over. Heb hem na het NK niet meer gesproken.

Ja dat is zijn nick hier.Zal hem eens vragen hoe of wat want hij is voor de komende tijd van alles van plan met opendagen in de gym.;)

Terug
Naar boven