Fitness Seller

Het leven van een ecto en bodybuilding

dope shit die verhaal van je

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je benchMarc opnieuw punten kan geven.

Lijkt mijn levensverhaal wel, haha! Bedankt, hoef ik het niet zelf te typen :p
Zat zelf ook op 61 kilo, maar ben 8cm korter dan jij. Goed verhaal verder en de foto's spreken boekdelen!

mooi verhaal en super progressie!
Wat bij mij helpt is gewoon het eten lekker maken. Ik zou het echt snel zat worden als ik droge kipfilet uit de grill moest vreten, hup saus erover. Brinta met water gatverdamme man gewoon lekkere zooi melk en krenten etc. :P

mooi verhaal Bench:)
Kheb egt respect voor je bro;):thumbs:

ecto's zijn homofielen 8)

endo's zijn de alpha-males ;)

roxxe zei:
D. zei:
roxxe zei:
Even serieus blijven graag!

Bench, mooi verhaal, mooie progressie! :thumbup: Je bent er nog niet, maar zeker op de goeie weg, respect voor je doorzettingsvermogen op alle fronten, daar zou ik nog iets van kunnen leren, ik wou dat ik net zo gediciplineerd kon zijn.

Ook leuk dat je er foto's bij hebt gezet, zo is het verschil van begin tot nu goed te zien, vooral je schouders en triceps zien er mooi uit op de laatste foto's, al is het dan onder andere lichtval. ;)

Ga zo door bench!

mooi verhaal. Respect voor al het eten.

Het blijft saai maar massa is eten. Eet je wel een beetje wat je lekker vind dat helpt mij altijd om vol te houden. duz gezond maar wel lekker moet ook een beetje leuk blijven.

Verder is het denk ik goed mogelijk om meer massa te pakken. Ook ik kom van 63 kilo toen ik begon naar zo'n 90/ 95 kilo zonder ooit steroiden of andere zooi te hebben gebruikt. Dus volhouden he. En lees wat bb bladen voor lekkere recepten ofzo misschien dat dat helpt.
succes!

Lees het verhaal nu pas..
Zooo herkenbaar allemaal, om soms gewoon gek van te worden.
Mentaal moet je er 100% bij blijven, anders verdwijnen de gains weer als sneeuw voor de zon.

Succes de komende tijd, koppie erbij en gewoon doorgaan!

Ik ben aardig newbie hier, maar voor dit soort gebruikers krijg ik zwaar veel respect, en ik hoop voor je dat je doorzet, en dat je rustig en relax naar die 85 kg toekruipt.

Respect bro, ga zo door:thumbs:

Maarre als ecto kun je tog juist meer eten omdat je stofwisseling sneller is?

De 8 geboden voor een ecto (volgens Tom Venuto):
(Zit eerlijk gezegd niets schokkends bij)
  • verminder lichaamsbeweging (afgezien van trainingen)
  • Ga meer en langer slapen
  • Verminder stress en bezorgdheid
  • korte trainingen met hoge intensiteit, geen lange trainingen
  • Minimaliseer cardio
  • Blijf hoog in je kcal en sla NOOIT, NOOIT een maaltijd over.
  • Dieet mag redelijk veel kh hebben.
  • Als ecto ga je al gauw junken, want je komt toch niet aan: doe dit niet let op de kwaliteit!

Laatst bewerkt:
mooi verhaal! :thumb:

nu weet ik eindelijk wie BENCHMARC is :D

eq_909 zei:
Leuk verhaal kerel :thumbs:

Als je tevreden bent over je shape (en daar heb je alle recht toe) zou ik me gewoon lekker gaan concentreren op kracht, brute kracht!

Ja precies, je kunt je nu ook richten op krachtontwikkeling, ongeacht wat je gewicht is. Veel explosief trainen, dan leg je een basis voor verdere groei.

Mooi verhaal! En wat een verschil in met die begin foto's! :thumbs:

Je zegt dat je 2 jaar traint maar waarom was je in 2002 al member op dbb?

Gewoon blijven gaan voor mij was de 70 kilo heel lang een grens heb er 2 jaar over gedaan om erover heen te komen! Maar het is me gelukt en het zal jou ook zeker lukken om die 80 kilo grens te nemen!

• Topic Starter Topic Starter
bouwens62 zei:
Mooi verhaal! En wat een verschil in met die begin foto's! :thumbs:
Je zegt dat je 2 jaar traint maar waarom was je in 2002 al member op dbb?
Gewoon blijven gaan voor mij was de 70 kilo heel lang een grens heb er 2 jaar over gedaan om erover heen te komen! Maar het is me gelukt en het zal jou ook zeker lukken om die 80 kilo grens te nemen!
Door Frenkpie, hij had pics geplaatst ofzo en ik wilde die bekijken, maar moest eerst registreren.

Tnx voor de reacties iedereen :thumbs:

heb dit al lang geleden gezelen maar toch ngo maar eens karma ben jaloers man en ik ben geen ecto ****! wat een massa

Zeer goed verhaal kerol...
De karma punten zijn voor joU!!!

Terug
Naar boven