Fitness Seller

Het leven van een ecto en bodybuilding

• Topic Starter Topic Starter
Hopla... Weer nieuw recordje :) benchpress 95kg 1x

Beter dan die miezerige 80kg bp. 95kg is nog niks maarja... Bij 100 begint het pas.

D. zei:
WTF heb ik hier nou weer mee te maken. Je brengt het alsof ik endo ben en spuit.:D:D Voor de duidelijkheid: Mesomorph en natural.
Wat betreft het zoeken van een andere sport ben ik met je eens. Een ecto is gewoon niet gemaakt om bodybuilder te worden. Jullie moeten marathons gaan lopen, dat kunnen ecto's als de beste. En endo's.... jesus... die gasten... nou ja, ga maar darten ofzo.

Heey D., waar blijven die foto's!?

@Bench, goed PR! Op naar de 100kg:cool:

Had hier nog een foto staan die ik laatst had gemaakt @ 78kg...
Niet zo'n goede belichting als de vorige pics, maar ach... Ik zie iig geen echt verschil met 81.5kg.

Je ziet ook duidelijk die kuiltjes in m'n borst. Dat is bij mij een grote separatie tussen boven- en onderkant borst. Heel moeilijk voor me om dat op te vullen, omdat het mijns inziens genetisch is bepaald hoe dat stuk borst eruit ziet. Alleen extreme massa kan het enigszins opvullen denk ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo droog jonge wow..

de obliques beginnen door te komen.. de zware side bends beginnen zn vruchten een beetje af te werpen.. maar je bent er nog lang niet.. nog genoeg werk aan de winkel :)

Frenkpie zei:
de obliques beginnen door te komen.. de zware side bends beginnen zn vruchten een beetje af te werpen.. maar je bent er nog lang niet.. nog genoeg werk aan de winkel :)
Meer dan genoeg werk nog :) Misschien dat ik over 2 jaar eens op 85kg droog zit ofzo :coffeepc:

mooi stukkie heb je geschreven als bodybuilding niet lukt kan je altijd nog schrijver worden (geintje)

je moet je niet blind staren op je gewicht ik vindt je er goed uit zien mag

meer massa maar dat komt heus wel
ik had het zelfde probleem ben toch maar meer gaan eten of ik nou wil of niet
wat ik heb gedaan is heel goed ontbijten maar dan ook goed
met heel veel pasta ,s macaronie of spaghettie in het begin kwam het me oren uit kon niet eens mijn tanden poetsen was bang dat ik moest kotsen
dat heb gedaan tot ik zwaarder werd heb wel een jaar geduurd 5 kg aangekomen en gebleven

@Bench, Grote schouders :thumbs: Wat doe je voor achterkant?

nou bench

je bent mss ecto en je wilt mss groter worden en zo maar dit ziet er toch aardig uit!

M@rsel zei:
@Bench, Grote schouders :thumbs: Wat doe je voor achterkant?
Ik heb tijden de achterkant niet speciaal getraind. Ben van mening dat je die ook sowieso veel pakt bij row oefeningen. Tegenwoordig pak ik ze er wel bij, in de hoop dat ze misschien beter gaan groeien. Als ik m'n schouders in relaxte pose houd vind ik dat ze niet mooi die bolle/ronde vorm hebben. Gebrek aan massa van achterkant schouders denk ik. Not sure :)

Je ziet ook dat de achterkant iets lager ligt dan voor en zijkant. Misschien ligt het daaraan.

Terug
Naar boven