- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:WTF heb ik hier nou weer mee te maken. Je brengt het alsof ik endo ben en spuit.Voor de duidelijkheid: Mesomorph en natural.
Wat betreft het zoeken van een andere sport ben ik met je eens. Een ecto is gewoon niet gemaakt om bodybuilder te worden. Jullie moeten marathons gaan lopen, dat kunnen ecto's als de beste. En endo's.... jesus... die gasten... nou ja, ga maar darten ofzo.

Meer dan genoeg werk nogFrenkpie zei:de obliques beginnen door te komen.. de zware side bends beginnen zn vruchten een beetje af te werpen.. maar je bent er nog lang niet.. nog genoeg werk aan de winkel![]()
Misschien dat ik over 2 jaar eens op 85kg droog zit ofzo 
Ik heb tijden de achterkant niet speciaal getraind. Ben van mening dat je die ook sowieso veel pakt bij row oefeningen. Tegenwoordig pak ik ze er wel bij, in de hoop dat ze misschien beter gaan groeien. Als ik m'n schouders in relaxte pose houd vind ik dat ze niet mooi die bolle/ronde vorm hebben. Gebrek aan massa van achterkant schouders denk ik. Not sureM@rsel zei:@Bench, Grote schoudersWat doe je voor achterkant?