Marijn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was me bij jou poses nooit opgevallen dat je van die dikke onderarmen hebt. Maar bij de relaxed pose valt het pas echt op. Wat deed je voor die onder armen dan? Gewoon veel curls, of veel grip werk?
ik heb die begeleider van je wel eens gezien, volgens mij op de open dag van mijn gym.
3 curl oefeningen met barbell.
Ken de namen niet maar goed.
1.Staand curlen met bb achter je rug.
2.Op je knieen voorover gebukt met onderarmen op laag bankje curlen.
3.Idem als oefening.2 maar dan met omgekeerde grip.
Deze drie oefeningen achter elkaar en telkens het gewicht blijven verhogen hebben mijn onderarmen een behoorlijke stimulans gegeven.
Hoeveel sets deed je per oefening? 3? dat je dan dus 9sets in totaal doet.bedoel je 1. als deze ?
http://www.bodystore.nl/images/content/spieropbouw_oefeningen/DSC05540.jpg
Ik ga dit dan waarschijnlijk ook toepassen op mijn onderarmpjes, kijken hoe het werktHoeveel sets deed je per oefening? 3? dat je dan dus 9sets in totaal doet.

Bij oefening 3 had ik wel vaker moeite de 15 stuks vol te maken,handpalmen naar onderen gericht kan je zowiezo minder gewicht verdragen en ook de herhalingen gaan dan wat stroever.Goede massa bro, echt een bulkkop ook hehe.
Check btw die gast achter jullie![]()
ja die weet ik niet