AndroidHealthClinic

Own & Begeleider New Pics!!!!

ik heb die begeleider van je wel eens gezien, volgens mij op de open dag van mijn gym.

• Topic Starter Topic Starter
Het was me bij jou poses nooit opgevallen dat je van die dikke onderarmen hebt. Maar bij de relaxed pose valt het pas echt op. Wat deed je voor die onder armen dan? Gewoon veel curls, of veel grip werk?

3 curl oefeningen met barbell.

Ken de namen niet maar goed.
1.Staand curlen met bb achter je rug.
2.Op je knieen voorover gebukt met onderarmen op laag bankje curlen.
3.Idem als oefening.2 maar dan met omgekeerde grip.

Deze drie oefeningen achter elkaar en telkens het gewicht blijven verhogen hebben mijn onderarmen een behoorlijke stimulans gegeven.

Huge Mother****ers!!!!!

Bruut!

3 curl oefeningen met barbell.

Ken de namen niet maar goed.
1.Staand curlen met bb achter je rug.
2.Op je knieen voorover gebukt met onderarmen op laag bankje curlen.
3.Idem als oefening.2 maar dan met omgekeerde grip.

Deze drie oefeningen achter elkaar en telkens het gewicht blijven verhogen hebben mijn onderarmen een behoorlijke stimulans gegeven.

bedoel je 1. als deze ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga dit dan waarschijnlijk ook toepassen op mijn onderarmpjes, kijken hoe het werkt ;) Hoeveel sets deed je per oefening? 3? dat je dan dus 9sets in totaal doet.

• Topic Starter Topic Starter
bedoel je 1. als deze ?
http://www.bodystore.nl/images/content/spieropbouw_oefeningen/DSC05540.jpg

Ik ga dit dan waarschijnlijk ook toepassen op mijn onderarmpjes, kijken hoe het werkt ;) Hoeveel sets deed je per oefening? 3? dat je dan dus 9sets in totaal doet.

Yepp,dat is oefening 1.Mooie van deze oefening is dat je behoorlijk zwaar kan gaan.:D

deed voor elke oefening 3 sets van 15 herhalingen tot faillure bij de zwaardere gewichten.Dus wel 9 sets in totaal,herhalingen moet je gewoon telkens de 15 proberen vol te maken.;)Bij oefening 3 had ik wel vaker moeite de 15 stuks vol te maken,handpalmen naar onderen gericht kan je zowiezo minder gewicht verdragen en ook de herhalingen gaan dan wat stroever.

allebei gigantische beesten:cool:

Echt super man Own en je begeleider is ook zeker niet verkeerd, zoals Peoples al zei, had ik maar zo'n begeleider, lucky bastard!

woowwwww,, nice OS:D wat zijn de stats van je begeleider?

108kg , 8%Lv , 1.80m

Zei die in het begin ;)

mooie pics alweer, 2 beesten!!!

wtf huge mofo beide

hoelang train je nu bro en natuurlijl allemaal naturel toch.
echt super bro ga zo door

Twee beestjes zeg!!

2 beesten!! succes met de 170kg ( :eek: ) bankdruk!

I can see BIG people :D

Respect voor beiden, geweldige fysieken!

Terug
Naar boven