Fitness Seller

Oxy 50mg tabs.

150mg is echt het uiterste dat je zou moeten nemen als het aankomt op oxy. 100mg is MEER dan genoeg. Als je HG hebt gaat 50mg ook al lekker.

Oxy is de beste oral die je kan nemen, verder is 250mg gewoon vragen om problemen.

Voor iedereen die oxy overrated vind ga maar es als je droog staat met tren in je bloed 100mg hg oxy nemen, en kijk in die spiegel. Je hebt jezelf nog nooit zo groot en droog tegelijkertijd gezien.

Is een potent goedje kon hg krijgen voor een goede prijs was nieuwsgierig
Vindt het best lekker spul denk dat ik niet droog genoeg ben dan 11 12 %

Denk dat als ik het nog zou doen onder de 10% moet zitten;)

Oxy is de beste oral die je kan nemen, verder is 250mg gewoon vragen om problemen.

Voor iedereen die oxy overrated vind ga maar es als je droog staat met tren in je bloed 100mg hg oxy nemen, en kijk in die spiegel. Je hebt jezelf nog nooit zo groot en droog tegelijkertijd gezien.

Ja tren en oxy is baas maar oxy alleen niet imo.
Ik heb laatst heel sterke oxy gehad weet merk ff niet maar ik knalde uit me vel.
Zat wel aan test en tren maar na 1 dag oxy 50mg was me eetlust meteen naadje.
Na een week op shakes ben ik gestopt, niet handig in een bulk :)
Volgende kuur ga ik ze toch proberen.

Ik heb laatst heel sterke oxy gehad weet merk ff niet maar ik knalde uit me vel.
Eet lust geen probleem de eerste 2 dagen iets minder was ook opeens stront verkouden had mischien wat test flu of gewoon pech was de eerste week gelijk 5 kg natuurlijk veel vocht maar wel extra gewicht en herhalingen kunnen doen daardoor ben nu ruim 2 weken bezig nog een weekje test eerder weekje begonnen heb een tren combo die begint nu ook aardig zijn werk
Nacht zweten is nu begonnen
Als kick vind ik oxy wel interessant spul
En nog voordelig ook

Wat vind jij dan een goede eerste kuur

Eetlust probleem had ik op bold, maarja gewoon dooreten in kleinere maaltijden. Anders gewoon calorieen verminderen.

Eet lust geen probleem de eerste 2 dagen iets minder was ook opeens stront verkouden had mischien wat test flu of gewoon pech was de eerste week gelijk 5 kg natuurlijk veel vocht maar wel extra gewicht en herhalingen kunnen doen daardoor ben nu ruim 2 weken bezig nog een weekje test eerder weekje begonnen heb een tren combo die begint nu ook aardig zijn werk
Nacht zweten is nu begonnen
Als kick vind ik oxy wel interessant spul
En nog voordelig ook
Oxy poeder is net zo duur als dat van anavar, als je t goedkoop kan krijgen (ug merken meestal) is t gewoon ondergedoseerd. Hg prijzen van oxy zijn al veel duurder per 20 tabs dan ug merken die 100tabs in een potje doen.

Maar van hg oxy kom je nauwelijks in vocht aan tenzij je echt aant ouwehoeren bent met suiker en zout.

• Topic Starter Topic Starter
Merk wel dat me eetlust iets omlaag gaat.

Prijs van poeder valt best wel mee. Ja is wat duurder maar niet zo idioot duur dat het mega bedragen moet kosten. Dus dat UG prijzen relatief laag kunnen liggen is wel logisch.
Dat sommigen mengen met goedkopere middelen is bagger, maar ja kost ze uiteindelijk toch klanten.

Was ook uit eten geweest was pittige red snapper vrij veel kruiden was de volgende dag iets een ballon
Begint nu wel weer recht te trekken

Prijs van poeder valt best wel mee. Ja is wat duurder maar niet zo idioot duur dat het mega bedragen moet kosten. Dus dat UG prijzen relatief laag kunnen liggen is wel logisch.
Dat sommigen mengen met goedkopere middelen is bagger, maar ja kost ze uiteindelijk toch klanten.

hmm dat ug merken hun prijzen relatief laag hebben klopt totaal niet, tenzij ze er helemaal geen winst op willen maken. Waarom zijn de poolse ug merken veel duurder als de nederlandse? ga es voor de grap kijken wat een vialtje tren e kost in engeland schrik je je rot van tegenover nederlandse ug merken.

ook klopt t niet dat 100 pilletjes van 10mg van anavar t zelfde kosten als winsterol. (anavar 14.50usd per gr poeder en winsterol 3,25usd)
of vial primo evenveel kost als tren e (primo 26usd per gr, tren e 12usd per gr)

hmm dat ug merken hun prijzen relatief laag hebben klopt totaal niet, tenzij ze er helemaal geen winst op willen maken. Waarom zijn de poolse ug merken veel duurder als de nederlandse? ga es voor de grap kijken wat een vialtje tren e kost in engeland schrik je je rot van tegenover nederlandse ug merken.

ook klopt t niet dat 100 pilletjes van 10mg van anavar t zelfde kosten als winsterol. (anavar 14.50usd per gr poeder en winsterol 3,25usd)
of vial primo evenveel kost als tren e (primo 26usd per gr, tren e 12usd per gr)

Jij ben wel heel erg duur, die prijzen van jou dat betaalde ik per 10 gram ongeveer.

Jij ben wel heel erg duur, die prijzen van jou dat betaalde ik per 10 gram ongeveer.
ik heb deze prijzen van 98% purity, verder brouw ik niet mn eigen spullen, in mn log kan je lezen welke merken ik nu gebruik. Was wel van plan om t een x te gaan proberen maar uiteindelijk toch niet meer gedaan.

brouw je zelf?

Af en toe op een vrije zondag in mn badkuip ja!

21 jaar, 3 jaar fitness. Geen beginner op BB gebied?

ik heb deze prijzen van 98% purity, verder brouw ik niet mn eigen spullen, in mn log kan je lezen welke merken ik nu gebruik. Was wel van plan om t een x te gaan proberen maar uiteindelijk toch niet meer gedaan.

brouw je zelf?

Nee, was wel de bedoeling dat ik zelf zou gaan capseleren maar heb de zakjes nog steeds in de kast liggen. 10gr oxy, 10gr win en 25gr testbase.

we gaan wel erg off topic trouwens,
sorry TS.

Test tren oxy en mast,

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje, ik drink geen alcohol bij mn kuur omdat me zeer afgeraden is.
Kan ik wel rustig een jointje roke voor het weekend gevoel:)

Terug
Naar boven