AndroidHealthClinic

oxy tren progestageen oestrogeen

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
als je een kickstart wil doen met Oxy 21 Dagen 125mg ED en Tren A 21 dagen 125mg E2D

Wat zijn de best mogelijke voorzorgsmaatregelen voor (prolactine) gyno tegen te houden?

Proviron zou dat nie de beste keuze zijn omdat het een DHT is en dus prolactine receptoren blokkeert die worden actief gemaakt door de tren ?

Aromasin zou dan toch ook weer een goede keuze kunnen zijn omdat het de prolactine verlaagt en geen invloed hebt op de Oxy omdat de oxy nie aromatiseert ?

graag jullie advies !

oxy si halfwaarde 8u... 100gr is voldoende. vanaf 75gr heb je wrschl hoofdpijn en bloeddruk issues - ik neem nu 2de keer oxy, weet dus wel iets vanaf.

verder vind ik tren en oxy geen beste combo qua sides. denk niet dat er combo is met meer sides

oxy si halfwaarde 8u... 100gr is voldoende. vanaf 75gr heb je wrschl hoofdpijn en bloeddruk issues - ik neem nu 2de keer oxy, weet dus wel iets vanaf.

verder vind ik tren en oxy geen beste combo qua sides. denk niet dat er combo is met meer sides

Je bedoelt mg neem ik aan?;)

als je een kickstart wil doen met Oxy 21 Dagen 125mg ED en Tren A 21 dagen 125mg E2D

Wat zijn de best mogelijke voorzorgsmaatregelen voor (prolactine) gyno tegen te houden?

Proviron zou dat nie de beste keuze zijn omdat het een DHT is en dus prolactine receptoren blokkeert die worden actief gemaakt door de tren ?

Aromasin zou dan toch ook weer een goede keuze kunnen zijn omdat het de prolactine verlaagt en geen invloed hebt op de Oxy omdat de oxy nie aromatiseert ?

graag jullie advies !

Proviron doet helemaal niets voor het prolactine-verhaal.
Aromasin is wat je moet hebben.
Echter is oxy met tren geen goede keus.
Winstrol met tren is veel en veel beter.

Als topic starter wil bulken met Tren en oxy, waarom is het geen goede combo dan?
Ik denk hangt van je doel af. Wil je droge massa tren en winny, wil je bulken en je wilt geen deca en geen diana is tren en oxy perfect.

Je gaat toch tren gebruiken, je bent dus niet bang voor sides om neemt deze voor lief. Ik zeg go.

Over dat prolactine verhaal is aromasin of bromo het beste volgens mij.

Als topic starter wil bulken met Tren en oxy, waarom is het geen goede combo dan?
Ik denk hangt van je doel af. Wil je droge massa tren en winny, wil je bulken en je wilt geen deca en geen diana is tren en oxy perfect.

Je gaat toch tren gebruiken, je bent dus niet bang voor sides om neemt deze voor lief. Ik zeg go.

Over dat prolactine verhaal is aromasin of bromo het beste volgens mij.

Het kan wel, verstandig is een tweede.
Denk dat we allemaal voor droge massa willen gaan denk je niet?
Ik bedoel, wie wacht er nu op vocht? Wanneer we roids zoals deca en dianabol gebruiken wat doe we dan? Juist, we proberen de vocht-retentie te onderdrukken door remmers te nemen.
Anadrol geeft vocht-retentie, winstrol niet. Tevens sluiten tren en winny gewoon beter op elkaar.
Anadrol bezit een aantal nare bijwerkingen die tren ook heeft zoals kortademigheid, depressie, slecht slapen. Een combinatie van beide maakt het voor TS niet echt gemakkelijk.
Ts wil graag iets om eventuele gyno-gevaar door verhoogde prolactine-levels te voorkomen. Tuurlijk kun je iets extra's nemen zoals a-sin, bromo neem je wanneer er al sprake is van gyno, of gevoeligheid, niet om het te onderdrukken. Maar is het niet wijzer om iets te nemen wat 2 stoffen vervangt?
Winstrol voor de kickstart, winstrol voor de prolactine.
Denk overigens dat je met stanozolol net zoveel kunt bereiken als met oxy.
Tis ook een stukje gezonder.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dank u voor de reacties ... denk dat ik idd de oxy's vervang door winstrol !

grtz

dank u voor de reacties ... denk dat ik idd de oxy's vervang door winstrol !

grtz

Ik weet niet in hoeverre je nakuur eruit ziet maar nolva met aromasin lijkt mij zeer geschikt.
Wanneer je dat dan hebt aangeschaft heb je in ieder geval a-sin bij de hand mocht het echt fout lopen tijdens je kuur. (denk het niet hoor)
Aangezien je winstrol als kickstart neemt en dus niet je gehele kuur door gebruikt.
Maar door gebruik van winstrol in de eerste weken van je kuur zul je al stabiele waarden van prolactine bewerkstelligen.;)

Heb deze week toevallig nog even gezocht op prolactine hier in het forum. Toen kwam ik nog een heel verhaal tegen van Big Cat dat prolactine Gyno niet bestaat.

Eventueel aromasin bij de hand houden.

Ergens loop ik ook met het idee van oxy 100mg en tren a 100mg eod. Je zou de eerste niet zijn die het toch wel neemt. Echter winny en tren is wel veel veiliger. Ik weet nog niet of ik het aandurf. En ik denk hier alleen maar over omdat ik weet dat tren bij mij erg weinig sides gaf en al helemaal geen gyno verschijnselen. Weet je dat niet van jezelf is tren zonder een aromatiserende oral al een gok opzich hoe dat uitpakt. Nog meer gokken zou ik dan niet doen.

@Redfish
Theoretisch zal BigT wel gelijk hebben maar de ervaring van Tren een een aromatiserende AAS zijn toch anders.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet in hoeverre je nakuur eruit ziet maar nolva met aromasin lijkt mij zeer geschikt.
Wanneer je dat dan hebt aangeschaft heb je in ieder geval a-sin bij de hand mocht het echt fout lopen tijdens je kuur. (denk het niet hoor)
Aangezien je winstrol als kickstart neemt en dus niet je gehele kuur door gebruikt.
Maar door gebruik van winstrol in de eerste weken van je kuur zul je al stabiele waarden van prolactine bewerkstelligen.;)

jep voor de nakuur heb ik arofixen! dus dat komt dik oké!

definitieve kuur:

W1-3
100mg WIN e2d
150mg Tren A e2d

W 1-12
250mg Test C e4d
250mg Bold e4d

W12-14
Pregnyl (juiste dosering moet ik nog beslissen)

W14 - 18
1 tab arofixen ed

aromasin en proviron bij de hand voor mogelijke sides !

wat denken jullie ?

wordt dat knallen ??

ik denk het wel :D

wat is de bedoeling van boldenone op 250mg?

boldenone is toch een middel dat vrij weinig doet, zeker in lage dosis voor een korte periode

Als topic starter wil bulken met Tren en oxy, waarom is het geen goede combo dan?.

het controleren van de sides bro - geen lachertjes bij zowel tren als oxy.

verder is de wetenschap er nog steeds niet uit hoe oxy precies werkt, daarom is het ook nogal moeilijk om de sides te voorkomen. oxy works in mysterious ways.

trust me :(

@boven: inderdaad, MILLIgram :D

ik zou ook gaan voor winny/oxy of winny/tren

gr

s

wordt dat knallen ??

Ik weet wel zeker dat dit een flut kuur gaat worden. De eerste 3 weken zullen imo het meest opleveren. Bold is sowieso al iets waar je vrij weinig van moet verwachten, en op die dosering met maar 250mg test erbij wordt helemaal niets.

Heb deze week toevallig nog even gezocht op prolactine hier in het forum. Toen kwam ik nog een heel verhaal tegen van Big Cat dat prolactine Gyno niet bestaat.

Eventueel aromasin bij de hand houden.

Ik ben benieuwd.

---------- Toegevoegd om 06:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:32 ----------

jep voor de nakuur heb ik arofixen! dus dat komt dik oké!

definitieve kuur:

W1-3
100mg WIN e2d
150mg Tren A e2d

W 1-12
250mg Test C e4d
250mg Bold e4d

W12-14
Pregnyl (juiste dosering moet ik nog beslissen)

W14 - 18
1 tab arofixen ed

aromasin en proviron bij de hand voor mogelijke sides !

wat denken jullie ?

wordt dat knallen ??

Proviron voor mogelijke sides, hm, interessant.
Neem je provi niet gewoon tijdens de kuur voor het vrije testosteron verhaal en het voorkomen van vocht?

Ik ben benieuwd.

---------- Toegevoegd om 06:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:32 ----------

Proviron voor mogelijke sides, hm, interessant.
Neem je provi niet gewoon tijdens de kuur voor het vrije testosteron verhaal en het voorkomen van vocht?

right! proviron tijdens de ganse kuur, was ik ook van plan...bedoelde op de aromasin bij de hand te houden ;)

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Ik weet wel zeker dat dit een flut kuur gaat worden. De eerste 3 weken zullen imo het meest opleveren. Bold is sowieso al iets waar je vrij weinig van moet verwachten, en op die dosering met maar 250mg test erbij wordt helemaal niets.

flut kuur... mja.... is te zien waar je uw doelen op stelt hé... ik ben het alvast niet gewend om zwaar te kuren dus vind ik deze kuur een mooi en milde kuur...

als jij dat een flut kuur vindt dan ben jij veel meer gewend dan ik ...

ieder zn zin hé....

of zou ik dan mss

500mg Bold e4d
500mg Test C e4d

moeten doen om van het 'flut kuur' status af te zijn ?

ik ben zeer gevoelig aan aromatisatie, vochtretentie, gyno vorming, etc....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven