XXL Nutrition

oxy tren progestageen oestrogeen

een Flutkuur is het pas als je op een domme manier middelen stackt of er niets van klopt dat is hier absoluut niet het geval, alleen indd de bold wat hoger omdat die onder de 500 volgens vele niets zal doen, jij zal voor minder kg's gaan maar kwaliteit kg;s en niet teveel sides dan is dit prima

• Topic Starter Topic Starter
een Flutkuur is het pas als je op een domme manier middelen stackt of er niets van klopt dat is hier absoluut niet het geval, alleen indd de bold wat hoger omdat die onder de 500 volgens vele niets zal doen, jij zal voor minder kg's gaan maar kwaliteit kg;s en niet teveel sides dan is dit prima

thx bro... ik heb idd niet zomaar wat producten gestackt en uitgaan van: we zien wel wat komt!

ik heb er zelf zeer goed op nagedacht omdat ik al met een progestagene gyno zit en dus zeker berekend tewerk moet gaan...

dit is ook een reden waarom ik Test cypinoaat neem in plaats van Test enanthaat... eens de cypinoaat begint te werken is de Tren A zo goed als uitgewerkt en verminderd dat weer een heel stuk de kansen dat de befaamde Tren/Test gyno zich gaat manifesteren (want ik heb er nml al zo'n exemplaar ;)

vind het dan ook jammer dat mensen van dit forum zeggen 'tzal een flutkuur worden' terwijl niet eens wordt gedacht dat er achter die 'flutkuur' wel heel wat berekende research is aan vooraf gegaan die nodig is in mijn geval!

mijn doelen zijn mss niet dezelfde zoals Pumped,

dus zeg wat je wil erover, voor mij is de kuur PRIMA !

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

boldenone is toch een middel dat vrij weinig doet, zeker in lage dosis voor een korte periode

Maar Bold bezit wel unieke eigenschappen die je met een goed voedingsschema enorme anabole gains kan geven !

bold is mild dat weten we nu intussen wel al... maar een KUUR bestaat niet alleen uit je prikjes man, je KUUR omvat 1/VOEDING 2/TRAINING 3/RUST
4/Je Prikjes

en een korte periode ? 12 weken niet genoeg ? dacht het wel, voor mijn doelen is dit perfect ;)

ricco, doe gewoon 500 test e e4d en 700-900 bold. voor goed te gainen heb je gewoon veel bold nodig. 12 weken minimum, de ester van bold is heel traag.

vetrouw op de ervaring van veteranen, is niet makkelijk, maar toch proberen bro.

anders moet je denken over test e e4d met 80-100 gr anavar ED - ook lekker en nette zuivere gains

gr

s

ja kerel, ik weet niet of je zelf al ervaring hebt met boldenone, maar je zal zelf wel zien
ik heb het niet over prikjes maar over de roid zelf, heb boldenone zelf uitgetest voor een lange periode, op verschillende dosissen, het is natuurlijk je eigen keuze maar er zijn beter alternatieven, toch succes

• Topic Starter Topic Starter
ricco, doe gewoon 500 test e e4d en 700-900 bold. voor goed te gainen heb je gewoon veel bold nodig. 12 weken minimum, de ester van bold is heel traag.

vetrouw op de ervaring van veteranen, is niet makkelijk, maar toch proberen bro.

anders moet je denken over test e e4d met 80-100 gr anavar ED - ook lekker en nette zuivere gains

gr

s

oké thx Stalin, zal de dosis test en bold ook verhogen

wordt dus 500mg Test C e4d en 750mg Bold e4D

alvast allemaal bedankt voor de posts, heb er heel wat aan gehad!

thx

flut kuur... mja.... is te zien waar je uw doelen op stelt hé... ik ben het alvast niet gewend om zwaar te kuren dus vind ik deze kuur een mooi en milde kuur...

als jij dat een flut kuur vindt dan ben jij veel meer gewend dan ik ...

ieder zn zin hé....

of zou ik dan mss

500mg Bold e4d
500mg Test C e4d

moeten doen om van het 'flut kuur' status af te zijn ?

ik ben zeer gevoelig aan aromatisatie, vochtretentie, gyno vorming, etc....

zal ff uitleggen wat ik bedoel; boldenone heeft een aantal extra'tjes die je kunnen helpen om met test net een beetje beter te kunnen gainen. En als je dan op maar 250mg test zit, moet je er heel weinig van verwachten. Dus testosteron verhogen en boldenone ook wat hoger. Zou persoonlijk gewoon de boldenone eruit laten en testosteron verhogen.

Boldenone is lekker voor tijdens een cut of een heel licht kuurtje, meer niet.

Maar de eetlust die de bold bij veel vrienden van me geeft dat is weer echt mooi meegenomen in een bulkkuur, maar als basisstof zal bold alleen niet veel doen nee maar zoals nu is het een aardig kuurtje

Maar de eetlust die de bold bij veel vrienden van me geeft dat is weer echt mooi meegenomen in een bulkkuur, maar als basisstof zal bold alleen niet veel doen nee maar zoals nu is het een aardig kuurtje

Van andere androgenen krijg ik ook meer eetlust. Ofdat bold daar nu net iets meer in uitblinkt weet ik niet uit persoonlijke ervaring.

Terug
Naar boven