geenidee
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een Flutkuur is het pas als je op een domme manier middelen stackt of er niets van klopt dat is hier absoluut niet het geval, alleen indd de bold wat hoger omdat die onder de 500 volgens vele niets zal doen, jij zal voor minder kg's gaan maar kwaliteit kg;s en niet teveel sides dan is dit prima

boldenone is toch een middel dat vrij weinig doet, zeker in lage dosis voor een korte periode

ricco, doe gewoon 500 test e e4d en 700-900 bold. voor goed te gainen heb je gewoon veel bold nodig. 12 weken minimum, de ester van bold is heel traag.
vetrouw op de ervaring van veteranen, is niet makkelijk, maar toch proberen bro.
anders moet je denken over test e e4d met 80-100 gr anavar ED - ook lekker en nette zuivere gains
gr
s
oké thx stalin, zal de dosis test en bold ook verhogen
wordt dus 500mg test c e4d en 750mg bold e4d
alvast allemaal bedankt voor de posts, heb er heel wat aan gehad!
Thx
flut kuur... mja.... is te zien waar je uw doelen op stelt hé... ik ben het alvast niet gewend om zwaar te kuren dus vind ik deze kuur een mooi en milde kuur...
als jij dat een flut kuur vindt dan ben jij veel meer gewend dan ik ...
ieder zn zin hé....
of zou ik dan mss
500mg Bold e4d
500mg Test C e4d
moeten doen om van het 'flut kuur' status af te zijn ?
ik ben zeer gevoelig aan aromatisatie, vochtretentie, gyno vorming, etc....
Maar de eetlust die de bold bij veel vrienden van me geeft dat is weer echt mooi meegenomen in een bulkkuur, maar als basisstof zal bold alleen niet veel doen nee maar zoals nu is het een aardig kuurtje