MuscleMeat

Paar vraagjes wat betreft AAS

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Dit is voor het eerst dat ik post in de AAS sectie.
Ik train pas net 3 jaartjes waarvan 2 echt serieus en dedicated.
dus ben ook ]nog zeker niet van plan om te kuren.
maar ik ben me er wel zeker in aan het verdiepen.

ik vond deze site:
[Link niet meer beschikbaar]
en was benieuwd of de info hier wel 100% klopt.
als je doel spiermassa en kracht is is het dan voor een 1e kuur belangrijk dat je begint met een test only kuurtje om te kijken hoe je erop reageerd voordat je verschillende aas stacked met elkaar?
of gewoon simpel beginnen met een licht kuurtje als Anavar of een winstrol.
(als je de vet en vochtretentie wilt voorkomen want dat heb ik liever niet).

dus ben ook nog zeker niet van plan om te kuren.

ik vond deze site:
als je doel spiermassa en kracht is is het dan voor een 1e kuur belangrijk dat je begint met een test only kuurtje om te kijken hoe je erop reageerd voordat je verschillende aas stacked met elkaar?

:rolleyes:

kbedoelde dus eigenlijk dat ik die WEL wil voorkomen
maar khet het gevoel dat dat iets is wat gewoon bij kuren hoort hoe licht de kuur ook is.

Ik bedoelde meer te zeggen dat je eerst zegt dat je niet wilt kuren en vervolgens zegt dat je geen vocht wil vasthouden. Dat spreekt elkaar een beetje tegen. Maargoed ik wil verder je topic niet bashen.

On Topic weer!

• Topic Starter Topic Starter
dus ben ook nog zeker niet van plan om te kuren.

ik vond deze site:

Lees eens goed ik wil NOG niet kuren, maar later maybe wel en DAN wanneer ik ga kuren wil ik dat voorkomen :S
maja idd ontopic weer graag

wat is je vraag nu dan? Als je eens begint in te lezen over de verschillende steroiden ben je al een stuk wijzer... en dat duurt wel even wil je voldoende weten. Dit soort standaardvragen worden niet zeer gewaardeerd, aangezien het makkelijk terug te vinden is

Ik bedoelde meer te zeggen dat je eerst zegt dat je niet wilt kuren en vervolgens zegt dat je geen vocht wil vasthouden. Dat spreekt elkaar een beetje tegen. Maargoed ik wil verder je topic niet bashen.

On Topic weer!

Wat is dat voor zever. Net of je kuurt om een vochtballon te worden, ofdat een vochtballon zijn de enige goede manier is om te kuren.

Teveel vochtretentie is een bijeffect dat vermeden kan en zelfs beter kan vermeden worden, ivm je bloeddruk.

Antwoord: geen/matig aromatiserende middelen gebruiken, of een AI gebruiken. Vochtretentie door androgene binding zelf valt best mee.

Laatst bewerkt:
Wat is dat voor zever. Net of je kuurt om een vochtballon te worden, ofdat een vochtballon zijn de enige goede manier is om te kuren.

Teveel vochtretentie is een bijeffect dat vermeden kan en zelfs beter kan vermeden worden, ivm je bloeddruk.

Antwoord: geen/matig aromatiserende middelen gebruiken, of een AI gebruiken. Vochtretentie door androgene binding zelf valt best mee.

dankje hier heb ik meer aan, en wat bedoel je met een AI? een middel om de aromatiserende effect tegen tegaan?

ik vond deze site:

Nee, die zaken zijn een copy-paste vertaling van een schema dat door een pseudo-guru is gemaakt op een ander forum. Puur anecdotaal zonder enig degelijk onderzoek erachter. Hecht er niet teveel waarde aan, iedereen reageert anders op middelen.

Oppassen met de wiki, ze staat vol gepapegaai en onwetenschappelijke zever.

Persoonlijk vindt ik dat ook zever. Je eigen onderzoek doen is handig, maar als je elk middel apart moet testen hoe je erop reageert heb je je eerste degelijke kuur na 10 jaar.

"Licht" zou ik beide middelen niet noemen, zeker niet winstrol. Qua winst en voelbare bijwerkingen misschien ja, maar ze vernietigen beiden zeer vlug je HDL, en de leverstress, hoewel overroepen, is toch ook niet te onderschatten.

Relatief gezien is var op "normale" doseringen nog ok. Ga je 100mg doseren zoals velen aanraden liggen de zaken anders.

Winstrol is net een van de meest schadelijke voor je lichaam.

dankje hier heb ik meer aan, en wat bedoel je met een AI? een middel om de aromatiserende effect tegen tegaan?

Je zit in de goede richting, zoek een beetje verder en je hebt het antwoord.

wat is je vraag nu dan? Als je eens begint in te lezen over de verschillende steroiden ben je al een stuk wijzer... En dat duurt wel even wil je voldoende weten. Dit soort standaardvragen worden niet zeer gewaardeerd, aangezien het makkelijk terug te vinden is

+1

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Je mist totaal mijn (sarcastische) punt. Doet er ook verder niet toe

eerste kuur altijd test only op 500 i.m.o.
niets aan trekken wat je leest over vocht...meeste mensen bij wie de voeding in orde is hebben daar geen last van...mooiste is om op 10% te zitten als je begint..
1e kuur pillen pakken is ruk...
succes met lezen!

Vocht is sowieso overrated vind ik. :rolleyes:

Als je dieet goed is heb je niks te vrezen, zeker niet op jouw bf. :rolleyes:

eerste kuur altijd test only op 500 i.m.o.
niets aan trekken wat je leest over vocht...meeste mensen bij wie de voeding in orde is hebben daar geen last van...mooiste is om op 10% te zitten als je begint..
1e kuur pillen pakken is ruk...
succes met lezen!

ja ik bedoelde ook met winstrol spuiten, niet de tablet vorm.
Zover weet ik nog wel.
maar jij zegt dus direct 500mg, ik neem aan 10 weken?
is dat in 1x 500mg? of 2x per week 250mg.
en de nakuur moet ik dan in dat geval dus in de 12 week mee beginnen, 4 weken lang nolvadex.

me voeding zit wel goed en k lees nu overal dat het idd overrated het vocht vasthouden, dus daar maak k me minder zorgen om

Laatst bewerkt:
Winstrol spuiten of slikken, het is nog steeds winstrol GZHN.

1x per week 500mg test enth zetten, 10 weken.

Winstrol spuiten of slikken, het is nog steeds winstrol GZHN.

1x per week 500mg test enth zetten, 10 weken.

en dan vanaf de 12 week, 4 weken lang nolvadex toch als nakuur?
eerste 2 weken 50 gram en de laatste 2 weken 20 gram?

en wat is het grote verschil tussen sust en test enth dan?
er werd me ook geadviseerd om sust te pakke ipv test enth

20/20/20/20

Sust is een blend van esters. Maar neem gewoon wat je goedkoper kan krijgen, sust of de enth.

1-10 500test E e.w.
12-15 20 nolva e.d.
O ja...mss ff hcg bij de hand houden!(lees je maar ff in daar over)alleen als het nodig is 500iu e.w.

Terug
Naar boven