XXL Nutrition

Pacquiao VS Marquez 4 waar te kijken

TaylanM

Novice
Waardering
6
Lengte
1m64
Massa
63kg
Hallo allemaal,

Ik ben nog een nieuweling als het gaat om boksen, en sinds kort vind ik het zeer interressant..
Maar mijn vraag aan jullie was; Hoe en waar kan ik bokswedstrijden kijken. Wat is volgens jullie de beste site of tv zender.. Bijvoorbeeld de wedstrijd van zaterdag: Pacquiao VS Marquez 4. Het word een interessant wedstrijd en ik zou willen weten waar ik deze kan zien..
Ik heb zelf deze link gevonden:
http://www.toprank.tv/index.jsp
Helaas is het een PPV en kost het dus geld om te kijken. Maar waarom betalen als je ook gratis kan kijken? (als dat dus mogelijk is)

Dankjulliewel ;)

Can't wait :), ik heb wel een stream voor je op de dag zelf. Hoop toch echt dat Marquez hem deze keer overtuigend pakt.. mijn voorspelling:

Ze willen deze keer beide OBV (altijd maarja, de echte volger/fan weet hoe het zit) winnen, beide zijn boos over vorige beslissingen..

PAC heeft zoals duidelijk te zien grote problemen met boksers (deze keer al helemaal).. JMM kan de snelheid van PAC niet aan.. maar uit eindelijk zal hij deze keer meer punten pakken omdat PAC opzoek gaat naar de early K.O. zoals gezegd.

JMM BY UD 7-5.

Ik hoop dat pac wint.

2eyjdll.jpg - 277728

jpbfqx.jpg - 277729

107rgpj.jpg - 277730

5yxxg.jpg - 277731

War Marquez

Ik download ze altijd van het video trading block van het boxingscene forum, staan er altijd meteen de volgende ochtend op.

• Topic Starter Topic Starter
War Marquez

Ik download ze altijd van het video trading block van het boxingscene forum, staan er altijd meteen de volgende ochtend op.

Ja dankjewel voor die tip trouwens!
vannacht rond 3 uur was een van die undercard wedstrijden nog steeds bezig, en toen ben ik maar gaan slapen. Toen heb ik vanochtend jouw reactie gezien en ben meteen naar Boxingscene gegaan en heb de wedstrijd gekeken :)

Jammer voor Pacquiao, hij deed het aardig goed. Maar daarentegen was het een prachtige knockout van Marquez. Wat ik het mooiste vond, was dat Juan en Manny op het eind toch op een professionele manier elkaar hebben gewaardeerd! Ik ben dat eerlijk gezegd niet gewend...

Nu ik door heb hoe de bokswedstrijden dus een beetje werken, hoef ik niet zoveel te zoeken voor volgende week (Khan VS Molina)!

Terug
Naar boven