Fitness Seller

Shocking News Panga filet (pangasius)

En dan is er de strontmond
Tilapia is oorspronkelijk Afrikaans, maar nu wordt hij voornamelijk in Zuid-China, Indonesië en Bangladesh gekweekt. De export gaat grotendeels richting Amerika, maar ook in Europese supermarkten duikt de vis op. Het grootse probleem met tilapia zijn hormonen. Alleen de mannetjes van de soort zijn bruikbaar om verwerkt te worden. Dus worden van de vrouwtjes op jonge leeftijd mannetjes gemaakt. Dat kan door het toedienen van grote dosissen testosteron. Te veel testosteron kan onder meer leiden tot borstkanker.

allen aan de tilipa

Het wordt eens tijd voor een tilipia-kuur...

Tilapia is oorspronkelijk Afrikaans, maar nu wordt hij voornamelijk in Zuid-China, Indonesië en Bangladesh gekweekt. De export gaat grotendeels richting Amerika, maar ook in Europese supermarkten duikt de vis op. Het grootse probleem met tilapia zijn hormonen. Alleen de mannetjes van de soort zijn bruikbaar om verwerkt te worden. Dus worden van de vrouwtjes op jonge leeftijd mannetjes gemaakt. Dat kan door het toedienen van grote dosissen testosteron. Te veel testosteron kan onder meer leiden tot borstkanker.

allen aan de tilipa

de vis is een STRONTMOND :eek: **** man, wie eet er nou strontmonden ? :dunno:

Anders maar zelf gaan vangen hé :D

Staat straks op de zakken, met een dikke zwarte balk er om heen:

'Panga eters sterven jonger'

'Het eten van Panga kan dodelijke kanker veroorzaken'

'Probeer te stoppen met het eten van Panga, vraag uw arts om hulp'

Hehe... Maar zeg nou zelf, een in Azië gekweekte vis die hier voor 4 euro per kilo in het vriesvak ligt? Kan nooit goed zijn. Onmogelijk voor dat geld. Al vind ik he stukje wel slecht geschreven, en het zal allemaal ook wel een beetje overtrokken zijn, daar zijn die groenen goed in ;)

Ik zelf let zo veel mogelijk op de herkomst van mijn vis. [Link niet meer beschikbaar]

ik eet veel tilapia.

Strontvis :'(

mensen groeien blijkbaar van strondbeesten

allen aan de tilipa

dus allemaal aan de strondmond, en scat filmpjes kijken :thumbup:

panga is wel lekker, alleen wel prijzig, rond de 4 euro meen ik

vis is allemaal niet goedkoop..zakje garnaaltjes zeer prijzig/ wel lekker.

mij wacht vanavond 21:00 zoon 270 gram pangafilet (2 stuks van de 4 uit de zak geloof ik)

ik zie dat panga aardig bijdraagt aan de uitroeiing van dolfijnen... prima reden om meer in te slaan al is het maar om die k*tbeesten te laten uitsterven

• Topic Starter Topic Starter
als TS zich hieral door laat afschrikken kun je veel producten laten liggen. This is how the world works today! Get used to it or get skinny

fijne opmerking.:rolleyes: blijf jij gwn maar skinny :cool:
alles is wel iets mis mee :) maar ik kies dan voor het gene waar het minst mee mis is ;)

Luister matti, die tanga had een spange panga, maar ik rol niet met die bitches jwz.

Dat voedsel wordt toch gewoon gecontroleerd? Er is toch een keuringsdienst van waren die monsters neemt van voedsel dat in de winkel licht?

Panga is wel een lekkere vis; ik wist niet dat die speciaal op het dieet van de BB-er stond.

leuk hoor altijd die bullshit verhalen dat ons voeding vervuild is met allerlei troep. Zou wel, vergeet niet dat elke product die in de supermarkt ligt wel 10x gecontroleerd is door verschillende voedsel en waren autoriteiten voordat de consument het te zien krijgt.

Pangafilet is lekker. En ik ga het echt niet laten staan, door een artikel als deze. Daarnaast moet (bijna) alle voedsel door de Waren- en voedselautoriteit worden (goed)gekeurd.. voordat het in de schappen mag komen. Trouwens, ik denk sowieso niet dat al het eten dat je koopt echt "puur" en gezond is.. ze spuiten er nowadays zoveel chemicalien in.. Biologische winkeltjes zijn daarentegen (vaak) een uitzondering, maar daar ben je dan ook meer geld kwijt aan vis, vlees, etc.

Terug
Naar boven