- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Pangafilet is ****ing nasty. Koolvis is er niks bij vergeleken.
Koolvis ftw.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pangafilet is ****ing nasty. Koolvis is er niks bij vergeleken.
En dan is er de strontmond
Tilapia is oorspronkelijk Afrikaans, maar nu wordt hij voornamelijk in Zuid-China, Indonesië en Bangladesh gekweekt. De export gaat grotendeels richting Amerika, maar ook in Europese supermarkten duikt de vis op. Het grootse probleem met tilapia zijn hormonen. Alleen de mannetjes van de soort zijn bruikbaar om verwerkt te worden. Dus worden van de vrouwtjes op jonge leeftijd mannetjes gemaakt. Dat kan door het toedienen van grote dosissen testosteron. Te veel testosteron kan onder meer leiden tot borstkanker.
allen aan de tilipa
**** man, wie eet er nou strontmonden ? 

En dan is er de strontmond
Tilapia is oorspronkelijk Afrikaans, maar nu wordt hij voornamelijk in Zuid-China, Indonesië en Bangladesh gekweekt. De export gaat grotendeels richting Amerika, maar ook in Europese supermarkten duikt de vis op. Het grootse probleem met tilapia zijn hormonen. Alleen de mannetjes van de soort zijn bruikbaar om verwerkt te worden. Dus worden van de vrouwtjes op jonge leeftijd mannetjes gemaakt. Dat kan door het toedienen van grote dosissen testosteron. Te veel testosteron kan onder meer leiden tot borstkanker.
allen aan de tilipa
dus allemaal aan de strondmond, en scat filmpjes kijken![]()
Sedert ik pangafilet eet is mijn progressie zienderogen toegenomen.
als TS zich hieral door laat afschrikken kun je veel producten laten liggen. This is how the world works today! Get used to it or get skinny
blijf jij gwn maar skinny 
maar ik kies dan voor het gene waar het minst mee mis is 
ik zie dat panga aardig bijdraagt aan de uitroeiing van dolfijnen... prima reden om meer in te slaan al is het maar om die k*tbeesten te laten uitsterven