MuscleMeat

Breaking News Planeet zoals Aarde ontdekt

Misschien kunnen we er wat atoompjes op af schieten met een deeltjes versneller. :roflol:

42 jaar erover doen? E= mc2, wat dus inhoud dat wanneer men reist met de snelheid van het licht, alle processen gedurende die 42 jaar stil staan, men wordt niet meer ouder, zal niet meer groeien, en het bewustzijn zal die 42 jaar ervaren als oneindig veel korter.

Zelfs al klopt wat je zegt, en dan de tijd vanuit de pov van de reizende inderdaad stilstaat (wat me ergens zeer sterk lijkt maar goed), dan maakt dat voor ons op aarde toch geen reet uit? Nog steeds doe je er dan 42 jaar over. Volgens onze meetmethodes zou dat net zo goed in ieder geval deels voor de reizigers gelden, die relateren de tijd immers deels aan wat er op aarde is gebeurd. De TS had het over een robot/sonde/whatever die dan zou worden gestuurd. Hij hoopte het nog mee te maken. Daar had ik het over. Zelfs al kunnen we over 2 jaar met de snelheid van het licht reizen, dan gaan 'we' het nooit meemaken dat de mens straks die planeet bereikt.

Laatst bewerkt:
Als scrat nu eens een kwartiertje tijd zou nemen om het hier even uit te leggen, dan zou niemand meer zijn eigen brokje wijsheid moeten posten. Al die brokjes passen toch niet in elkaar, terwijl scrat (met zijn doctoraat) een muur van waarheid geeft.

Ni?

• Topic Starter Topic Starter
Nah, dees is grappiger.

Von Daniken met zijn hoaxes een aanrader?

Ik vond het gegeven dat er ooit buitenaardse wezens onze aarde allang in de oertijd hebben bezocht toch fascinerend.
Of het allemaal waar is? Ik weet het niet.
Simpele vraag, waarom zijn we nooit bezocht? als je er tenminste vanuit mag gaan dat de technologie van andere wezens vele malen verder is als dat van ons??

Allemaal maar vragen, waar zelf geen Wetenschapper een antwoord op kan geven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond het gegeven dat er ooit buitenaardse wezens onze aarde allang in de oertijd hebben bezocht toch fascinerend.

Ik heb het zelf altijd een zeer interessante hypothese gevonden. Op zich is er niets dat het uitsluit. Jammer genoeg zit je dan over tijdperken te spreken waar het heel moeilijk is sluitende uitspraken over te doen.

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Zo hebben we ze vaker gehoord hier.

Toch bedankt voor de Karma :D

Doordat wij met een deeltjesversneller nu bijna een big bang kunnen nabootsen vermoedt ik dat wij toch bij de intelligentste levensvormen van het universum staan..

De deeltjesversneller kan eigenlijk een big bang creëren, daaruit zal weer een nieuw universum ontstaan. Ons universum is zo ook ontstaan: in een ander universum werd op een gegeven moment ook zo'n deeltjesversneller uitgevonden en creëerde een Big Bang. Zij die die deeltjesversneller uitvonden zijn dus de Goden. En zo zullen wij dus ook Goden worden als we met de deeltjesversneller een Big Bang kunnen creëren....

Snappen jullie? Deze theorie is helemaal van mezelf, maar was waarschijnlijk niet de 1e die in deze theorie gelooft. Ik weet niet of mijn geloof uit mezelf ontstaan is in mijn hersenen of dat het een bovennatuurlijke ingeving was. Dit is me uitgelegd door een entiteit enkele maanden terug in de vorm van een droom. Doordat ik in contact stond met die entiteit geloof ik er sterk in dat op 1 of andere manier onze scheppers vanuit dat andere universum met ons in contact kunnen komen op 1 of andere manier, helemaal begrijp ik het zelf ook nog niet hoor.

:stfu:

Simpele vraag, waarom zijn we nooit bezocht? als je er tenminste vanuit mag gaan dat de technologie van andere wezens vele malen verder is als dat van ons??

Allemaal maar vragen, waar zelf geen Wetenschapper een antwoord op kan geven.

Omdat het heelal ****ing groot is misschien?

Doordat wij met een deeltjesversneller nu bijna een big bang kunnen nabootsen vermoedt ik dat wij toch bij de intelligentste levensvormen van het universum staan..

De deeltjesversneller kan eigenlijk een big bang creëren, daaruit zal weer een nieuw universum ontstaan. Ons universum is zo ook ontstaan: in een ander universum werd op een gegeven moment ook zo'n deeltjesversneller uitgevonden en creëerde een Big Bang. Zij die die deeltjesversneller uitvonden zijn dus de Goden. En zo zullen wij dus ook Goden worden als we met de deeltjesversneller een Big Bang kunnen creëren....

Snappen jullie? Deze theorie is helemaal van mezelf, maar was waarschijnlijk niet de 1e die in deze theorie gelooft. Ik weet niet of mijn geloof uit mezelf ontstaan is in mijn hersenen of dat het een bovennatuurlijke ingeving was. Dit is me uitgelegd door een entiteit enkele maanden terug in de vorm van een droom. Doordat ik in contact stond met die entiteit geloof ik er sterk in dat op 1 of andere manier onze scheppers vanuit dat andere universum met ons in contact kunnen komen op 1 of andere manier, helemaal begrijp ik het zelf ook nog niet hoor.

Ik hoop dat dit sarcasme is... :o

Terug
Naar boven