Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ranzig verhaal, de wilde visvangst is ook al niet meer lekker te eten als je de verhalen hoort over de overbevissing. Ik laat het wel staan die vis, jammer maargoed. Gelukkig heb ik geen schuldgevoel bij het eten van kip.
Verbazingwekkend te lezen sommige reacties.
Wel voedingsschema's maken? Eiwitjes tellen maar een bonk gif naar binnen werken geen probleem?
Tuurlijk begrijp ik een reactie als je alles uit gaat zoeken je niks meer kan eten maar dat valt in vergelijking met dit toxic visje in het niets.
Als je denkt dat alles wat je in Nederland in supermarkt kan kopen wel goed gecheckt is en aan kwaliteitseisen voldoen.......think again.... http://www.dailymotion.com/video/xo87j_quest-ce-quun-panga
bekijk het hele filmpje eens de beelden zeggen genoeg (desnoods even frans commentaar audio uit zetten.)
dit visje gewoon geheel schrappen neem maar alternatieven (wat zeker ook e.e.a. heeft meegemaakt maar toch vele malen minder toxic)