AndroidHealthClinic

paramans log

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig lees ik, nette trainingen, maar...

Waarom cut jij trouwens zovaak? waarom niet eens 2 jaar knallen en veel kilo's pakken? Ik weet dat je snel "vetter" oogt, maar dat zou ik dan even voor lief nemen. Uiteindelijk is het resultaat wat je overhoudt ook veel beter.

ik bulk tot ik de 14-15% aantik en dan breng ik het op een 4-8 weken weer naar 8-10 %

zo heb ik het het liefst, aangezien ik anders bij mijn lengte idd opgeblazen ben en dat stoort me wel wat bij goed weer :D

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Dat je je zwakker voelt is wel normaal in de cut, anders eens een junkdagje in te lassen. Dat gaat je zeker goed doen. Of de kcal's terug een beetje opschroeven? Hoe lang cut je nu al?

om de 3 dagen eet ik 1 dag op onderhoud, dus dan verhoog ik mijn koolhydraat inname en kcal inname met zo'n 500 kcal

ik neem nog wel dezelfde gewichten als voorheen de cut, alleen heb ik iets meer rust nodig tussen de sets in

maar over 2 weken stop ik met cutten en ga ik direct weer 500 kcal boven onderhoud eten voor 4-6 weken en dan weer 2 weken cut, zo blijft mijn vetpercentage onder controle

het kan zijn dat ik over 2 weken van gedacht verander en is echt ripped wil worden :D

• Topic Starter Topic Starter
02/08/2009 - Voorkant en zijkant schouders, borst, triceps (alles 4x6)

- bb bench press 4x6 @ 68.75 kg
- incline cable fly’s 4x6 @ 22.5 kg

- military press 4x6 @ 43.75 kg
- cable side raises 4x6 @ 15 kg

- cable push down 4x6 @ 30 kg
- cable one arm tricep extensions 4x6 @ 10 kg

bij de eerste 3 oef, bij de laatste set , fail bij de laatste rep --> rest pauzed

gevolg van de cut

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

03/08/2009 - Quadriceps, hamstrings, onderrug, kuiten, buik (alles 4x6)

- deadlift 4x6 @ 117.5 kg
- frontsquats 4x6 @ 72.5 kg

- goodmorning 4x6 @ 50 kg
- hamstring raises 4x6 @ BW-15 kg

- standing calve raises 4x6 @ 140 kg
- lying cable leg raises 4x6 @ 10 kg

deadlift was heavy

Terug
Naar boven