XXL Nutrition

Nieuws Pashokjes pisser wederom opgepakt

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 945
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
DEN HAAG - De 17-jarige diabetespatiënte die begin januari na een bezoek aan de HEMA in Den Haag in de cel belandde, blijkt voor de tweede maal te zijn opgepakt door beveiligers. Dat heeft burgemeester Van Aartsen laten weten, nadat hem in een commissievergadering naar deze zaak werd gevraagd. Dit keer moest het meisje met de politie mee op verdenking van winkeldiefstal, nadat beveiligers haar hadden betrapt.
'Op 21 januari is hetzelfde meisje aangehouden. Ik heb het idee voor een vergelijkbaar geval. Ze moet binnenkort voorkomen en er is proces verbaal tegen haar opgemaakt,' aldus de Haagse burgemeester.

Het 17-jarige meisje kwam twee weken geleden landelijk in het nieuws. Ze vertelde aan Omroep West dat ze insuline inspoot in een pashokje, en daarbij als gevolg van haar ziekte wat plas liet lopen. Op dat moment trokken beveiligers van de HEMA de gordijnen van het pashokje open. Ze werd volgens het meisje zelf door hen aangezien voor een junk, die opzettelijk in het hokje plaste. Uiteindelijk belandde ze in een politiecel. Dit alles leidde landelijk tot veel ophef. Het meisje kwam er toen zonder proces-verbaal van af.

Bij de tweede arrestatie blijkt, volgens verschillende bronnen, dat het meisje spullen had gestolen uit een H&M in Den Haag. Ze werd ‘s middags gesnapt en vervolgens overgedragen aan de politie. Die heeft haar ‘s avonds met een proces-verbaal op zak weggestuurd. Het Openbaar Ministerie in Den Haag heeft haar inmiddels een alternatieve straf opgelegd, zo blijkt.

Volgens de tante van de 17-jarige berust de winkeldiefstal op een misverstand. ‘Omwille van haar psychische gezondheid wil ik nu niet op de details ingaan’, zegt ze. ‘Maar het is echt een misverstand. Ik vind het vreselijk!‘

Of er destijds bij het Hema-incident ook sprake zou zijn geweest van winkeldiefstal, is niet helemaal duidelijk. Dezelfde bronnen melden dat ook toen gestolen spullen bij haar zouden zijn gevonden. Dat kan verklaren waarom de beveiliging en de HEMA aanvankelijk zo heftig reageerden, en waarom burgemeester Van Aartsen spreekt van ‘een vergelijkbaar geval‘. Maar volgens de tante van het 17-jarige meisje is dat ‘pure onzin’.

De politie wil niets zeggen over beide zaken, vanuit het oogpunt van privacy.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/30-01-2014/plassend-hema-meisje-weer-opgepakt-door-beveiligers

Allemaal een misverstand natuurlijk, het is zo'n lieve meid :roflol:

Gewoon alles bij elkaar jatten en als het dan misgaat gooi je het op je diabetes.
 
hmm and the plot thickens
saillante details zeg
 
Plot twist!
 
Maar ze kan het gewoon op afkomst gooien natuurlijk, genetisch bepaald dat ze moet jatten.
 
kleding bij de H&M stelen.... :shake:
 
Hahahaha! Wat een idioot.....ga tenminste naar andere stad ofzo :p
Je kan bij h&m een hele tas stelen, waarde onder 50 euro :P
 
Dat ze herkenbaar was :o
 
Maar ze kan het gewoon op afkomst gooien natuurlijk, genetisch bepaald dat ze moet jatten.

effe doorgeklikt...best een lekker wijffie :lick:
als ik haar betrapt had, had ze me mogen ppen of ik had haar aangegeven :D
 
Gelukkig maar kan ik weer met een gerust hart passen
 
That's racist!
 
Ey Jij Daar, je Bent Drugs Aan het Spuiten!!

Only in denhaag :roflol:

Plassende chica is best geil om te zien trouwens, snap rage niet van beveiliging.
 
Ehh hoe kan je nou iets stelen als je nog in de winkel bent:roflol: volgens mij heeft de hema dit fabeltje in de wereld gebracht
 
Ehh hoe kan je nou iets stelen als je nog in de winkel bent:roflol: volgens mij heeft de hema dit fabeltje in de wereld gebracht
Volgens mij bedoelen ze dat ze gewoon wat in haar tas/zak deed en ze werd dan gezien
 
Jongens jongens,

Het meisje en haar familie zeggen toch duidelijk dat het gaat om een "misverstand" , of niet dan ?

Case closed.


-_-
 
Oh oh Den haag......de mooie stad met zoveel plassers!!!
 
Back
Naar boven