XXL Nutrition

Breaking News Paul Walker (Fast & Furious etc.) overleden

RIP, alle films gezien! Ben benieuwd ook hoe ze deel 7 nu gaan doen/afmaken...

Indd een Carrera GT

WTF, dat komt nogal koud op mijn dak vallen.. Beetje zelfde wat Ryan Dunn was overkomen. Erg schokkend, toch wel een jeugdheld vanaf Fast & Furious 1. Ook erg naar voor zijn familie, vrienden en collega's. Ik vraag me af of ze deel 7 nu wel af gaan maken. Hopelijk met een mooi eerbetoon. Nu ff extra hard knallen in de gym voor deze held! R.I.P.

Hoorde het vanmorgen, mooi klote. Al met al alle FF films 3-4 keer gezien of zo :o

shit dit meen je toch niet? mijn favo acteur uit f en F.

Rip Brian

veels te jong.. rest in peace naar hem, maar ook naar degene die naast hem zat.

Klote is dit!

RIP

Erg k*t, eerst ryan dunn nu paul walker, Benieuwd hoeveel er nog volgen, volgens mij zijn dit niet de enige supersterren die net wat te hard rijden. alsnog erg klote . RIP

Damn.

Las ik ik ook dat ze bezig waren aan een nieuwe f&f?
Waren goeie films

Rip!!

rip

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg k*t, eerst ryan dunn nu paul walker, Benieuwd hoeveel er nog volgen, volgens mij zijn dit niet de enige supersterren die net wat te hard rijden. alsnog erg klote . RIP

Walker reed niet zelf & Ryan Dunn was geen superster, gewoon een idioot die eerder zichzelf en z'n maten al bijna doodreed.

RIP man, 40 jaar jong

Was net weer op een journaal en lieten ze stukje van FF zien, dat gaat echt compleet veranderen zonder hem.

Rip , vergeet ook de film into the blue niet.

Terug
Naar boven