AndroidHealthClinic

Breaking News Fast and Furious. 2 april in de bioscoop!!!

trieste film voor puberjongetjes die nog net geen of net auto mogen rijden. Vervolgens hun hele auto behangen met plastic accessoires en dan een beetje stoer optrekken bij elk verkeerslicht wat ze tegenkomen en als mong*len rijden omdat ze dat in een film hebben gezien.

Traumatje opgelopen? ooit slaag gekregen van puberjongens?

J/K :D

Ik ga de film ook wel kijken, hoewel hij maar op 8 april in belgie zou uitkomen volgens de tv-commercial!!

Ben een huge-mitsubishi fan, en rijden steeds knappe karren in rond (en jordana brewster niet te vergeten, Mia :))

• Topic Starter Topic Starter
noumoe :sad:

ALLEEN films bekijken waarvan sceptici op voorhand van zeggen dat het wel een diepgaande en intellectuele film is met een prachtige en bijna superieure verhaallijn is voor nerds.
De meeste komedies en actiefilmen zijn helemaal niet zo diep intellectueel geschreven. En het zou er dat nog aan mankeren. Voor zover ik weet dienen komedie en actiefilmen puur om je te ontspannen. Gedachten op nul en genieten van de heerlijke hilariteit en/of lekkere scenes vol actie en spanning. Wie in heeft er dan op zo een moment behoefte aan intellectuele rijkdom of een knap ineengestoken verhaal dat je toch zo goed doorhebt omdat je toch wel zo een goed gevoel voor slimheid hebt.

Ik kan er wel inkomen dat je niet zo voor een bepaald genre film bent of een ander gevoel voor humor of actie hebt maar ik heb ál de 3 vorige gezien en deze films blijven gewoon goed.

ALLEEN films bekijken waarvan sceptici op voorhand van zeggen dat het wel een diepgaande en intellectuele film is met een prachtige en bijna superieure verhaallijn is voor nerds.
De meeste komedies en actiefilmen zijn helemaal niet zo diep intellectueel geschreven. En het zou er dat nog aan mankeren. Voor zover ik weet dienen komedie en actiefilmen puur om je te ontspannen. Gedachten op nul en genieten van de heerlijke hilariteit en/of lekkere scenes vol actie en spanning. Wie in heeft er dan op zo een moment behoefte aan intellectuele rijkdom of een knap ineengestoken verhaal dat je toch zo goed doorhebt omdat je toch wel zo een goed gevoel voor slimheid hebt.

Ik kan er wel inkomen dat je niet zo voor een bepaald genre film bent of een ander gevoel voor humor of actie hebt maar ik heb ál de 3 vorige gezien en deze films blijven gewoon goed.
Ik schat dat zelf in. Aangezien ik de eerste van deze reeks heb gezien, en bij de rest na 10 minuten wegzapte van verveling heb ik geen behoefte meer om tijd te verspillen aan volgende delen. En voor het uiterst onwaarschijnlijke geval dat ik er naast zit wat betreft deze film, zal ik het wel horen, dan kan ik nog altijd kijken.

lol, film voor kinderen

Ik schat dat zelf in. Aangezien ik de eerste van deze reeks heb gezien, en bij de rest na 10 minuten wegzapte van verveling heb ik geen behoefte meer om tijd te verspillen aan volgende delen. En voor het uiterst onwaarschijnlijke geval dat ik er naast zit wat betreft deze film, zal ik het wel horen, dan kan ik nog altijd kijken.

Dus jij kan niet kijken naar films die gericht zijn op puur entertainment en prikkeling van onze adrenaline?
Een actiefilm van dit niveau saai noemen is toch wel iets teveel van het goede hoor :p

Dus jij kan niet kijken naar films die gericht zijn op puur entertainment en prikkeling van onze adrenaline?
Een actiefilm van dit niveau saai noemen is toch wel iets teveel van het goede hoor :p

Een saaie film is vooral voorspelbaar, doorspekt met cliche's en slaapverwekkende dialogen. Heeft niets met de hoeveelheid actie te maken of de kwaliteit van allerlei effecten, naar mijn mening.

Klaaswitz was me voor, hoef ik verder niets aan toe te voegen.

Ik kijk trouwens wel graag naar een goede actiefilm, maar dan moet die me wel eerst boeien.

Ik ga straks naar de bios, ben benieuwd!:)

bwah voorspelbaar
dat de goeien winnen is mss wel voorspelbaar maar ik haat films dan ook waar de slechten winnen dus wat dat betreft mag het voorspelbaar zijn. Als je naar actiefilms kijkt wil je toch automatisch ook de goeie zijn? Omdat je weet dat die gewoon beter zijn, op het einde van de film altijd de vrouwtjes krijgen of geld of alletwee. En het is net dat wat onze fantasiewereld prikkelt. Kijken naar zulke films is een beetje wegdromen. Volgens mij download je hem toch stiekem en verveel je je geen moment tijdens het bekijken van de film en na de film ga je wrs wat rondsurfen op het internet waar je een driftcursus kan volgen of bekijk je de flitspalen op het internet om vannacht eens te gaan testen wat het maximum is van jouw wagen :p
Ik ga geen enkel van de twee doen maar ik weet dat het toch een leuke film gaat worden. Het enige wat ik kan bedenken is dat het sommige mensen niet hun genre film is. Vele meisjes kijken trouwens ook niet graag naar actiefilms (waarmee ik natuurlijk nix wil suggereren) maar als er dan een knappe gast in meespeelt staan ze plots wel te springen om ernaar te kijken. Ik heb hetzelfde met van die k*tmelodramatische drama-films maar als er echt een snelle in meespeelt wil ik wel kijken en laat ik me vaak ook meeslepen door het verhaal en vind ik het wel een mooie film op zich maar achteraf heb ik toch nog steeds het gevoel van dat drama's k*t zijn.

Is er al een torrent?

Een saaie film is vooral voorspelbaar, doorspekt met cliche's en slaapverwekkende dialogen. Heeft niets met de hoeveelheid actie te maken of de kwaliteit van allerlei effecten, naar mijn mening.

Dat is per geval verschillend, het gaat imo meer om de uitvoering dan de originaliteit. En film met cliche's en een happy end kan beter zijn dan een origineel concept dat niet eerder is vertoond.

Dat is per geval verschillend, het gaat imo meer om de uitvoering dan de originaliteit. En film met cliche's en een happy end kan beter zijn dan een origineel concept dat niet eerder is vertoond.
Ik weet niet hoe Klaaswitz het ziet, maar hoe ik het zie is dat een 'rustige' film met weinig actie toch erg boeiend (en dus niet saai) kan zijn. Saai = relatief. Er zijn saaie actiefilms en zeer boeiende drama's. En dan hebben we nog de persoonlijke perceptie; wat voor mij boeiend is, is voor een ander misschien saai, en omgekeerd.

Was een topfilm voor de mannen die wel van auto's houden..weinig tunerbakken..veel musclecars en chickies:D

goed om te horen :D

Terug
Naar boven