XXL Nutrition

Breaking News Fast and Furious. 2 april in de bioscoop!!!

Wat een ongelooflijke k*tfilms zijn het ook. Uitmelkerij van een zwak concept dat het voornamelijk moet hebben van geile sletjuuhs en bad boyzzz, leuke tunes, coole one-liners en snelle wagens zodat de gemiddelde oppervlakkige puber ook weer tevreden de filmzaal kan verlaten.

Ik torret hem wel, voor mij valt hij binnen die 75% kuki. :)

Nice! :D

Hopelijk word het wel wat beter dan de derde film.:o

Die gaan we zien, zelfde spelers als het origineel zie ik, nice!

Hoe kan je je in gods naam verheugen op deze film?

oeh weer een schieten t**ten helikopter film?

niet meer dan een torrentje waard gok ik zo

ipv dat die Vin Diesel es vaart zet achter het 3 deel van de riddick trilogie

De trailer is wreed..dus heb hoge verwachtingen! Morgen avond 22:30 zit ik in Rotterdam (Pathe de kuip)!

, ik kan niet wachten op die 2 boys weer in uber geile auto's harrr harrr

nou aan de titel van 't filmpje hoopte ik op een hoop meer ;)

trieste film voor puberjongetjes die nog net geen of net auto mogen rijden. Vervolgens hun hele auto behangen met plastic accessoires en dan een beetje stoer optrekken bij elk verkeerslicht wat ze tegenkomen en als mong*len rijden omdat ze dat in een film hebben gezien.

trieste film voor puberjongetjes die nog net geen of net auto mogen rijden. Vervolgens hun hele auto behangen met plastic accessoires en dan een beetje stoer optrekken bij elk verkeerslicht wat ze tegenkomen en als mong*len rijden omdat ze dat in een film hebben gezien.

hej die film is ook geschikt bevonden voor dames die de lente te hoog in hun bol hebben zitten. Laat mij lekker in mn waan ;)

als je daarna maar niet in een tupperware-auto stapt en stoer gaat rijden :D

ik heb niet eens een rijbewijs, dus no worries :)

ik ga er zaterdag naartoe :D
wou eigenlijk eerst naar wolverine maar het wordt dan maar deze :p

Ik dacht dat de film niet persé om de auto's gaat,maar om loyaliteit?Ik heb niks maar dan ook niks met auto's en ik dacht dat het een goedkope rot film was.Toen ik hem verplicht op school moest kijken,viel het reuze mee.De acteurs vind ik best goed acteren.

big deal, 75% van de films zijn gewoon fkng bullshit opzich. kleine 20% is wel de moeite waard om te kijken. En maar 5% van alle films die uitkomen zijn echt goed. Er wordt hier gesproken alsof echt zo veel actie films goed zijn. Dit valt hoogswaarschijnlijk in de 20% categorie en is dus veel beter om 90min van je vrije tijd hiermee op te vullen dan useless achter de computer zitten te nerden of voor de buis een of ander onzinnge programma te volgen om maar als voorbeeld te geven. Dus wees blij dat er iets te kijken valt.
Lol, alsof ik niets beters te doen heb. Met de weinige tijd die ik over heb zit ik liever mijn eigen site wat te verbeteren, of wat te posten. Verder kijk ik alleen de betere films, hoewel als het om horror gaat ook de wat mindere mogen passeren. Zit alleen niet te wachten op 12 in een dozijn B en C actiefilmpjes. Maar als anderen hier geen bezwaar tegen hebben moeten ze vooral kijken.

nog nooit iemand zo slecht zien acteren als die superdude

K*tfilms, allemaal.

Terug
Naar boven