MuscleMeat

Breaking News Paul Walker (Fast & Furious etc.) overleden

RIP

Was de zoon van Hulk Hogan ook niet op diezelfde manier bijna om het leven gekomen?

Nee, die Nick reed zelf als een idioot, waardoor de passagier (droeg geen gordel) zwaargewond raakte. Nick zelf kwam er nog goed van af, maar werd terecht vervolgt voor roekeloos rijgedrag. De passagier zal de rest van zijn leven met beperkingen moeten leven. Zoek maar eens foto's op Google van John Graziano..

Nee, die Nick reed zelf als een idioot, waardoor de passagier (droeg geen gordel) zwaargewond raakte. Nick zelf kwam er nog goed van af, maar werd terecht vervolgt voor roekeloos rijgedrag. De passagier zal de rest van zijn leven met beperkingen moeten leven. Zoek maar eens foto's op Google van John Graziano..

Aha precies, hij had ook een tijdje ervoor gezeten idd.

Rest in pieces.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
It seems like Paul Walker should have done more walking.

*waaaah*

CSi_Miami_sunglasses.gif

Trouwens beter dan dat ze iemand anders hadden aangereden.

Als hij zelf had gereden waren er nog wat leuke grappen mogelijk, helaas..

Damn, ik hoorde het vanochtend inderdaad. Echt zonde! Geweldige acteur, en de F&F films worden nu wel compleet anders zonder Brian O'Connor.

RIP

"He was too pretty to die so young"

Lold hard.

Beter ff RIP pagina liken op fb, zal die vast veel aan hebben.
Ook even post maken met rip paul walker zodat iedereen weet dat ik hem niet dood wilde hebben ???

People gonna people

"He was too pretty to die so young"

Lold hard.

Beter ff RIP pagina liken op fb, zal die vast veel aan hebben.
Ook even post maken met rip paul walker zodat iedereen weet dat ik hem niet dood wilde hebben ???

People gonna people

shit man, tijdlijn staat er vol mee :o

Strong movie-to-death ratio.

Terug
Naar boven