MuscleMeat

Breaking News Paul Walker (Fast & Furious etc.) overleden

Ongelooflijk dat er daadwerkelijk mensen zijn die hem een geweldige acteur vonden. Na twee F&F films heb je het ook echt wel gehad.

ik had nog nooit van hem gehoord, nu loopt facebook ermee over

:roflol:
Zo snel...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

image.png

Respect is hier ver te zoeken, had ook niet echt iets anders verwacht op dit forum, en dan al zeker niet in de allerlei sectie.
Hoe kan het ook anders met al die zyzz-fans, of wat zijn naam dan ook is, hier :D
heb je iets tegen zyzz dan heb jy iets teguh ons allemaal !

kom op ons af

En nu blijkt hij dus toch níet dood te zijn..? Morgan Freeman all over.

Respect is hier ver te zoeken, had ook niet echt iets anders verwacht op dit forum, en dan al zeker niet in de allerlei sectie.
Hoe kan het ook anders met al die zyzz-fans, of wat zijn naam dan ook is, hier :D
Bel je hem uit?

kom naar me broer

Grootste held blijft toch wel awkwardbrah

chestbrah1.jpg

Ja lullig voor de nabestaanden maar zeg nou zelf, dat is wel een mooie manier om te gaan. Knoerhard, in een dure sportauto, gelijk weg. Insta legend.

Zou er gelijk voor tekenen maar ik kan geen dure sportauto betalen. ..trouwens hoeft misschien ook niet ga toch doo.. :eek:
brb

Ja lullig voor de nabestaanden maar zeg nou zelf, dat is wel een mooie manier om te gaan. Knoerhard, in een dure sportauto, gelijk weg. Insta legend.

Zou er gelijk voor tekenen maar ik kan geen dure sportauto betalen. ..trouwens hoeft misschien ook niet ga toch doo.. :eek:
brb

huren.

brb

Huur dan gewoon een sportauto. Zie het probleem niet.

Terug
Naar boven