Fitness Seller

Breaking News Paul Walker (Fast & Furious etc.) overleden

Jammer inderdaad.
ik zag net een foto van een gezicht (leek op hem) met een groot gat erin , hij is weg gehaald volgens mij..(fb).
ik weet niet of het hem was...

Stond wel de auto voor en na bij plus een foto van voor het ongeval (gezicht)..

google fotos: paul walker shocking

Weet niet of hij het echt is?

De lichamen zijn onherkenbaar, lijkt me straf dat er dan zo'n foto's te vinden zijn met 'enkel' een gat?

BaZqxbRCIAAm8RH.jpg

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

De lichamen zijn onherkenbaar, lijkt me straf dat er dan zo'n foto's te vinden zijn met 'enkel' een gat?

Hierdoor twijfel ik ook inderdaad.

Dat is um dus echt niet he.

Lichamen waren onherkenbaar door het ongeluk en brand, dus is fake.

Dit dacht ik dus ook , er is werkelijk niks over van die auto.
volgens mij was paul pulp :o:(
Had een foto gezien waar er doeken lagen over de 'lichamen', lijkt me dat er buiten wat verkoolde botten er niet veel meer over is. Als je de rest van de auto al ziet...

Het is spijtig, ik kan enkel hopen dat ze niet hebben afgezien..

Hij is helemaal verbrand ze kunnen hem niet eens herkennen, ze proberen het te doen door iets met zn tanden

echt k*t om te weten dat een van de meest geliefde acteurs nu als een stukje houtskool ligt weg te rotten :/

1 vd meest geliefde acteurs? Volgens mij maakt het echt geen zak uit welke acteur er verongelukt, heel Facebook en internet zal toch wel vol staan met RIP berichten. Ik ken die gast serieus alleen van de F&F films en ik gok dat dat voor de meeste mensen geldt.

R.i.p.

1 vd meest geliefde acteurs? Volgens mij maakt het echt geen zak uit welke acteur er verongelukt, heel Facebook en internet zal toch wel vol staan met RIP berichten. Ik ken die gast serieus alleen van de F&F films en ik gok dat dat voor de meeste mensen geldt.

Sinds ie dood is schaar ik 'm bij t rijtje De Niro-Pacino-Nicholson etc

:roflol:

Die gast kon echt niets.
7 flutfilms gemaakt, en nu ineens een goede acteur, dat dere humanity :sad:

De films zijn wel leuk maar dat komt niet door de geweldige acteerprestaties van de acteurs.

Humphrey Bogart en Rita Hayworth hebben ook hun condoléances gestuurd.
Gelukkig gaat 'ie direct bij de groten in de hemel zitten. Heeft Tyrese Gibson zelf gezegd, dus dat zal wel dan.

Terug
Naar boven