- Waardering
- 2.744
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
google fotos: paul walker shocking
Weet niet of hij het echt is?
De lichamen zijn onherkenbaar, lijkt me straf dat er dan zo'n foto's te vinden zijn met 'enkel' een gat?

De lichamen zijn onherkenbaar, lijkt me straf dat er dan zo'n foto's te vinden zijn met 'enkel' een gat?
![]()
---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------
Hierdoor twijfel ik ook inderdaad.

Had een foto gezien waar er doeken lagen over de 'lichamen', lijkt me dat er buiten wat verkoolde botten er niet veel meer over is. Als je de rest van de auto al ziet...Dit dacht ik dus ook , er is werkelijk niks over van die auto.
volgens mij was paul pulp![]()
1 vd meest geliefde acteurs? Volgens mij maakt het echt geen zak uit welke acteur er verongelukt, heel Facebook en internet zal toch wel vol staan met RIP berichten. Ik ken die gast serieus alleen van de F&F films en ik gok dat dat voor de meeste mensen geldt.
Meest geliefdeecht k*t om te weten dat een van de meest geliefde acteurs nu als een stukje houtskool ligt weg te rotten :/