AndroidHealthClinic

PC systeem nodig

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Beste vrienden,

Waar ik vroeger nog minimale kennis over de verschillende computeronderdelen had, is dit momenteel compleet vervaagd met de komst van al die nieuwe shizzle. Daarom vraag ik raad aan jullie. Aangezien er meer van dit soort topics zijn, ben ik ervan overtuigd dat jullie mij willen helpen!

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe PC. Graag een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding, want ik ben een studentJ :D - Maar €100 zal het niet worden, dat had ik ook al door.

Wat moet de PC kunnen? Nouja, ik wil in ieder geval zware programma's als Illustrator en Photoshop vlekkeloos tegelijk laten draaien. Daarnaast download ik eigenlijk erg veel. En luister ik veel muziek. Gamen doe ik niet. Dual layer DVD branden is een must.

Ben benieuwd wat mijn DBB vrienden ervan bakken. In ieder geval alvast bedankt mannen.

Kwam ik laatst ook al achter, tegenwoordig hebben hd's en dvdspelers andere stekkertjes. Moederborden hebben geen agp meer. enz enz enz, succes ermee.

5yrhnm.jpg

Kan het goedkoper? Ja. Lever je dan in op kwaliteit? Ja.

Dualcore systeem, goed moederbord, snelle en grote HD, videokaart waar je eventueel toch nog een game mee kan spelen, goede DVD-brander, goede+mooie+stille kast.

Je kan een E8200 nemen, 1GB geheugen, minder grote HD, minder snelle videokaart. Goedkopere kast etc. Maar met dit systeem heb je een behoorlijk stevig systeem dat voor veel zaken goed inzetbaar is.

5yrhnm.jpg

Dualcore systeem, goed moederbord, snelle en grote HD, videokaart waar je eventueel toch nog een game mee kan spelen, goede DVD-brander, goede+mooie+stille kast.

Je kan een E8200 nemen, 1GB geheugen, minder grote HD, minder snelle videokaart. Goedkopere kast etc. Maar met dit systeem heb je een behoorlijk stevig systeem dat voor veel zaken goed inzetbaar is.