- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Beste vrienden,
Waar ik vroeger nog minimale kennis over de verschillende computeronderdelen had, is dit momenteel compleet vervaagd met de komst van al die nieuwe shizzle. Daarom vraag ik raad aan jullie. Aangezien er meer van dit soort topics zijn, ben ik ervan overtuigd dat jullie mij willen helpen!
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe PC. Graag een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding, want ik ben een studentJ
- Maar €100 zal het niet worden, dat had ik ook al door.
Wat moet de PC kunnen? Nouja, ik wil in ieder geval zware programma's als Illustrator en Photoshop vlekkeloos tegelijk laten draaien. Daarnaast download ik eigenlijk erg veel. En luister ik veel muziek. Gamen doe ik niet. Dual layer DVD branden is een must.
Ben benieuwd wat mijn DBB vrienden ervan bakken. In ieder geval alvast bedankt mannen.
Waar ik vroeger nog minimale kennis over de verschillende computeronderdelen had, is dit momenteel compleet vervaagd met de komst van al die nieuwe shizzle. Daarom vraag ik raad aan jullie. Aangezien er meer van dit soort topics zijn, ben ik ervan overtuigd dat jullie mij willen helpen!
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe PC. Graag een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding, want ik ben een studentJ
- Maar €100 zal het niet worden, dat had ik ook al door. Wat moet de PC kunnen? Nouja, ik wil in ieder geval zware programma's als Illustrator en Photoshop vlekkeloos tegelijk laten draaien. Daarnaast download ik eigenlijk erg veel. En luister ik veel muziek. Gamen doe ik niet. Dual layer DVD branden is een must.
Ben benieuwd wat mijn DBB vrienden ervan bakken. In ieder geval alvast bedankt mannen.