XXL Nutrition

pc tablet vervangt de laptop?

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
Ik zit niet helemaal in de pc tablet wereld maar ik merk wel duidelijk dat die dingen steeds populairder worden en meer en meer verkocht worden.

Zit me af te vragen, kan zo pc tablet al een laptop vervangen?
Ik zelf denk namelijk niet, maar zoals ik al zei zit ik niet helemaal in die wereld en weet er weinig vanaf.

nah op dit moment toch zeker niet, de prestaties zijn nog lang niet vergeljikbaar tov een laptop

nope ga gewoon voor een laptop , het is leuk voor een bepaalde tijd daarna verveeld het tog hoor, heb zelf een android

Als je ergens echt een toetsenbord of een muis voor nodig hebt is een tablet al snel niets. een beetje browsen, of een simpel mailtje gaat wel, maar meer dan dat .. no way. (laat staan dat je een game wilt spelen of een ander serieus programma)

Maar goed, voor een browse-machientje op de bank of voor het kijken van een filmpje is het niet onaardig. Als ik niet al een netbookje had zou ik wel een tablet kopen.

Nope, op niet 1 tablet zit een volwaardig OS. Het is dan ook een product dat tussen laptops en telefoons inzit. Maar mocht je echte programma's willen gebruiken en niet alleen apps dan zul je toch een laptop moeten aanschaffen.

Terug
Naar boven