Fitness Seller

PDF's, boeken, ..

facebook

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Heeft iemand nog aanraders voor iemand die zich wil verdiepen in de wetenschap achter bodybuilding?
Heb nu het boek van Chris Aceto en Arnold Schwarzeneggers boek maar met die laatste schiet ik niks op :)

Namen van boeken over fysiologie, anatomie, etc.. zijn ook welkom.

Hoe komen die guru's als Hany Rambod enzo eigenlijk aan hun kennis? Lijkt me niet dat die gewoon alles uit ervaring hebben geleerd..

Stuur eens een mailtje naar Clubber Lang of harpep.

• Topic Starter Topic Starter
Geen zin om een nieuw aan te maken, maar ik lees net dat Chris Aceto in zijn boek zegt dat je belangrijkste koolhydraatrijke maaltijd 's morgens is en na je training. Echter op DBB (2009) zegt hij dan weer dat je liever VOOR de training koolhydraatrijk eet.
Wat is het nu?

Koolhydraten eet je toch gewoon heel de dag door? Dus begrijp niet waarom het zo belangrijk is

• Topic Starter Topic Starter
In een cut probeer ik ze te verminderen en verschillende bronnen hebben me al verteld dat koolhydraten nuttigen best kan gebeuren 's morgens en na je training.

Beetje try & error hoor, maar deze manier lijkt me wel effectief aangezien ik al een pak droger oog. Dunno wat ik kwijt ben tho..

Als ik terug naar mijn mass gaining phase ga, zal het wel weer wat veranderen.

Mja het is geen exacte wetenschap verder geloof niet echt in die kul. Koolhydraten zijn handig voor je training. En na je training zijn ze wel handig zodat ze de glycogeen aanvullen bovendien schijnen ze te kunnen dienen als transportvoertuigjes voor eiwitten. Maar als je voor je training koolhydraat neemt van de complexe soort en na je training koolhydrate van de eenvoudige soort neemt zit je volgens mij helemaal goed.

Geen zin om een nieuw aan te maken, maar ik lees net dat Chris Aceto in zijn boek zegt dat je belangrijkste koolhydraatrijke maaltijd 's morgens is en na je training. Echter op DBB (2009) zegt hij dan weer dat je liever VOOR de training koolhydraatrijk eet.
Wat is het nu?
Koolhydraten na de training maakt niks uit, tenminste voor mij niet want ik neem nog 1 maaltijd en ga daarna slapen.

Als je smiddags traint is het wel handig om koolhydraten te eten na de training, anders heb je niet echt veel puf meer voor de dag.

Voor diegenen die een wetenschappelijk onderbouwd, maar toch ook nog scherp humoristisch leesbaar stuk zoeken is het boek Maximum Muscle van Matthew Perryman een ABSOLUTE aanrader.

Leert je vooral ook om zin van onzin te onderscheiden.

Terug
Naar boven