XXL Nutrition

Nieuws Pedofiel afgeslacht door buurtbewoners

Boel mensen hier, met name vrij jeugdigen hebben echt geen idee wat het echte leven inhoud.
Boel bla bla....weinig echte kennis.
Veelal mensen die enkel hier posten en niet echte bb-ers zijn.

Een pedo is een gevaar voor de bevolking, een homo, bi of wat dan ook niet.
Lijkt mij vanzelfsprekend dat een gevaar voor de bevolking uit de maatschappij word gehaald.
De vergelijking is dus ver te zoeken, en daarmee jullie levenservaring ook.

*voor een ieder die zich nu aangesproken voelt.

Boel mensen hier, met name vrij jeugdigen hebben echt geen idee wat het echte leven inhoud.
Boel bla bla....weinig echte kennis.
Veelal mensen die enkel hier posten en niet echte bb-ers zijn.

Een pedo is een gevaar voor de bevolking, een homo, bi of wat dan ook niet.
Lijkt mij vanzelfsprekend dat een gevaar voor de bevolking uit de maatschappij word gehaald.
De vergelijking is dus ver te zoeken, en daarmee jullie levenservaring ook.

*voor een ieder die zich nu aangesproken voelt.

Precies, zoals een moordenaar die zich zelf in de verleiding voelt om mensen te vermoorden en dit ook uitoefent uit de samenleving gehaald moet worden.

Maar het gebruik van geweld door ouders of betrokkene uit "wraak" kan ik niet goedkeuren.

gewoon helemaal terrecht, je bent gewoon zwaar gestoord als je zulke dingen met kleine kinderen doet, gewoon gelijk de doodstraf

Jij maakt een foute interpretatie van de term 'afwijking'. Afwijking wilt niet persé iets 'slechts' zeggen. Het is gewoon 'iets anders dan de norm' of abnormaal (abnormaal is ook niet persé negatief :D).

Net zoals er hetero's zijn die aangetrokken tot mensen van het andere geslacht, homo's aangetroken tot mensen van het hetzelfde geslacht, zo zijn er mensen die aangetrokken zijn tot kinderen. Pedofielen hebben gewoon pech dat kinderen niet ontwikkeld genoeg zijn voor seksueelgemeenschap. Houd er ook rekening mee dat niet alle pedofielen grijpen naar kinderen.
En u grote haat jegens pedofielen belemmert dat die mensen hulp gaan zoeken omdat ze zo onzeker en bang zijn. (beroepsgeheim van bepaalde functies helpt ook niet).
Er moet acceptatie zijn van pedofilie (maar niet pedocoïtusualiteit), dan zullen ze sneller geneigd zijn om hulp te zoeken.

Politiek zeer correct idd.
Op die manier is het op zich wel goed uitgelegd.

Maar zeer objectief.
Helaas kunnen maar weinigen objectief blijven....ikzelf ook niet, heb 2 kinderen.
Ik zou een slechte rechter zijn met dit soort gevallen vrees ik.

Precies, zoals een moordenaar die zich zelf in de verleiding voelt om mensen te vermoorden en dit ook uitoefent uit de samenleving gehaald moet worden.

Maar het gebruik van geweld door ouders of betrokkene uit "wraak" kan ik niet goedkeuren.

Nee natuurlijk niet.

Maar wat als het je eigen kind betreft, trouwens als mij ten ore komt dat zoiets zich afspeelt bij de buurman thuis (bij wijze van spreken) trap ik daar binnen 2 minuten de deur in en is het afgelopen met zijn pret.

Lastig dus........

@ Big Maus: Iedereen is hoog van moraal wanneer ze niks te verliezen hebben :D

Vind het ook doodnormaal dat mensen emotioneel beïnvloedt worden en ik ontken niet dat ik hetzelfe had gereageerd. Maar goed, daarom is er justitie hé :D

Nee natuurlijk niet.

Maar wat als het je eigen kind betreft, trouwens als mij ten ore komt dat zoiets zich afspeelt bij de buurman thuis (bij wijze van spreken) trap ik daar binnen 2 minuten de deur in en is het afgelopen met zijn pret.

Lastig dus........

Heb zelf geen kinderen dus kan me daar niet over uitspreken. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen bij mij de stoppen ook doorslaan als ik dit te horen zou krijgen. Helaas schiet het kind hier NIETS mee op.

Zoals ik al zei, de focus moet op het herstel van 't kind liggen, niet op de dader. Laat justitie de boel maar afhandelen. Hoewel je je eigen emoties waarschijnlijk niet in de hand zult kunnen houden in zo'n situatie.

@ Big Maus: Iedereen is hoog van moraal wanneer ze niks te verliezen hebben :D

Vind het ook doodnormaal dat mensen emotioneel beïnvloedt worden en ik ontken niet dat ik hetzelfe had gereageerd. Maar goed, daarom is er justitie hé :D

Nu ben ik pas gerust gesteld:(

Lees eens wat boeken van Peter R de Vries.
''Cipier mag ik een pistool van u'' heb ik net uit.
Geeft een prachtig beeld weer van alle gerechtelijke dwalingen.

Nou ja, justitie moet zijn werk natuurlijk zo goed mogelijk doen, maar ik hoop toch wel dat je beseft dat de maatschappij niet kan draaien als iedereen hun recht in eigen handen neemt ? Totale chaos is het dan.

Heb zelf geen kinderen dus kan me daar niet over uitspreken. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen bij mij de stoppen ook doorslaan als ik dit te horen zou krijgen. Helaas schiet het kind hier NIETS mee op.

Zoals ik al zei, de focus moet op het herstel van 't kind liggen, niet op de dader. Laat justitie de boel maar afhandelen. Hoewel je je eigen emoties waarschijnlijk niet in de hand zult kunnen houden in zo'n situatie.

Het kind hersteld NOOIT meer gozer,neem dat van mij aan....werkelijk nooit meer

Nou ja, justitie moet zijn werk natuurlijk zo goed mogelijk doen, maar ik hoop toch wel dat je beseft dat de maatschappij niet kan draaien als iedereen hun recht in eigen handen neemt ? Totale chaos is het dan.

Laat je niets wijs maken bro.

Het OM laat dingen verdwijnen......spannen samen met rechters.....en noem dat soort dingen maar op!
Ja in NL is het niet zoals in dat idiote USA, maar kerel geloof me, politie en justitie maken fouten, en soms met opzet.

Kijk!
En juist daarom is opgenomen dat we dat als een misdrijf gaan bestraffen!
Omdat het schade geeft.

Maar echte straffen (langdurige opsluiting, chemische castratie etc) hebben wij nog niet.

Natuurlijk blijft het voor altijd beschadigd, maar met de juiste zorg en aandacht kan het tenminste nog wel gewoon gelukkig worden en in de maatschappij normaal functioneren.

leverkanker was op dat moment een goede vriend ;-)

Natuurlijk blijft het voor altijd beschadigd, maar met de juiste zorg en aandacht kan het tenminste nog wel gewoon gelukkig worden en in de maatschappij normaal functioneren.

Ja gozer zou fantasisch zijn....helaas is de werkelijkheid echt anders

Laat je niets wijs maken bro.

Het OM laat dingen verdwijnen......spannen samen met rechters.....en noem dat soort dingen maar op!
Ja in NL is het niet zoals in dat idiote USA, maar kerel geloof me, politie en justitie maken fouten, en soms met opzet.

Ja dat is dan wel zo, maar wat wil je dan gaan doen? Als je de dader bewusteloos slaat of erger kom je in de gevangenis en is de vader van het misbruikte kind niet waar hij moet zijn, waar hij nodig is, namelijk bij 't kind.

Ja gozer zou fantasisch zijn....helaas is de werkelijkheid echt anders

Ja dat is nou vaak de fout die ouders maken. Ik ga nou niet doen alsof ik er van alles van af weet, maar de ouders van het slachtoffertje focussen zich vaak op de dader en hebben het herstel van het kind al opgegeven terwijl er met veel zorg en aandacht veel te bereiken is. Er zijn zat voorbeelden op te noemen van mensen die als kind misbruikt zijn en het toch ver hebben geschopt in het leven, noem bijvoorbeeld Oprah Winfrey.

Zou hem levend verbranden,al krijg ikzelf de doodstraf,intereseert mij helemaal geen ****

Mee eens. Doodslag is voor mij een werkelijke optie ...maar we zijn eerzame mensen.
Sommige dingen moet je gewoon ff zelf doen..

Terug
Naar boven