Fitness Seller

Penis stijfheid niet meer maximaal tijdens cruise na 1 jaar ON

Lol 1 jaar ON en dan is het advies om te stoppen en na te kuren. Als zijn lul nu al niet meer omhoog komt dan word het de weken/maanden na zijn nakuur nog veel erger.

Ga even op 500mg test-e zitten en 50mg proviron, dit doet wonderen.

Er is een reden dat we effectieve off periodes doen, je dacht toch niet dat je probleemloos kon blijven doorgaan. Erectiestoornissen zijn nu eenmaal 1 van de bijwerkingen van langdurig en stevig kuren. Het lichaam moet hiervan herstellen. Kon je zelf ook wel bedenken denk ik dan.

Is erg persoonsgebonden en middelen gebonden. Ik blast/cruise al ruim 2 jaar en heb nog nooit noemenswaardige issues gehad. Ja natuurlijk is er een verschil tussen het libido van 10 jonge pubers en dat van iemand van 32 jaar. Maar echt problemen heb ik niet ondervonden.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor jullie reacties en advies.

Ik zit erover te denken contact op te nemen met mijn huisarts maar aan de andere kant zal hier waarschijnlijk niets uitrollen en zal hij alleen maar zeggen dat ik moet stoppen en me niets voorschrijven. Ik heb nog niet eerder verteld dat ik AAS gebruik dus is het dat wel waard mbt vooroordelen in de toekomst. Misschien dan toch primo / mast / hogere dosering test, even over nadenken.

Ik zit erover te denken contact op te nemen met mijn huisarts maar aan de andere kant zal hier waarschijnlijk niets uitrollen en zal hij alleen maar zeggen dat ik moet stoppen en me niets voorschrijven. Ik heb nog niet eerder verteld dat ik AAS gebruik dus is het dat wel waard mbt vooroordelen in de toekomst. Misschien dan toch primo / mast / hogere dosering test, even over nadenken.
Contact opnemen met de huisarts is altijd goed.bij mij is het vanzelf over gegaan een tijdje na de nakuur.ik ben zelf al een hele tijd off en ga binnenkort.weer beginnen maar niet langer blasten als 12 weken.en om de 2 weken een bloedtest

Heb het ook al voorgehad...

Is vooral psychologisch. Bij cruise en blast moetje genoeg weten hoeveel a :e verhouding je hebt. Met bv 100mg test pw en 200mg mast als bridge nooit problemen. Tijdens de blasts bij bv tren of deca caberologine of dostinex gebruiken of provi bijvoegen... nooit geen trouble gehad met bovenstaande middelen erbij...

Hogere dosering test?:o Dat is juist het probleem, je zit al op te veel test incl. hCG. Test verlagen en een beetje mast toevoegen zal wonderen doen, momenteel heb je gewoon te veel oestrogeen.

Terug
Naar boven