XXL Nutrition

Peptides

Is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat een zwak middel als clomid korte metten maakt met zon wondermiddel als triptorelin..

Nee, ik vind het opmerkelijk dat je iets probeert af te kraken zonder u eerst deftig te informeren.

Zeg maar jij hoor en heb je trouwens al een datum gekozen voor de prik ?
Ik ...en ik denk alle forumleden zijn reuze benieuwd naar uw bevindingen..

Voor de 1e ervaringsdeskundige wil ik dat wel doen ja..maar niet te ver gaan heh..;)

Mijn pakketje is 9 juni verzonden en sinds 15 juni bij de Belgium foreign customs, nu nog steeds, .... afwachten

Die van mij lag vanaf vrijdag tot met vandaag "Custum clearance", dat betekent dat ze bezig zijn en ik begon het toch behoorlijk vervelend te vinden vooral wat de inhoud betreft, bij peptide shops hebben ze meer dan peptiden en die zijn riskanter dan de peps zelf.

En toen mijn pakkie dus kwam hadden ze duidelijk mijn pakje open gehad. Sta verbaasd dat ik het alsnog heb. Valentine's day is my lucky day :D

Vraag me in dit topic niet naar de precieze inhoud.

Laatst bewerkt:
Die van mij lag vanaf vrijdag tot met vandaag "Custum clearance", dat betekent dat ze bezig zijn en ik begon het toch behoorlijk vervelend te vinden vooral wat de inhoud betreft, bij peptide shops hebben ze meer dan peptiden en die zijn riskanter dan de peps zelf.

En toen mijn pakkie dus kwam hadden ze duidelijk mijn pakje open gehad. Sta verbaasd dat ik het alsnog heb. Valentine's day is my lucky day :D

Vraag me in dit topic niet naar de precieze inhoud.

Staat ook in het groot op "for research only) en in het pakket of verzendbrief zit een omschrijving van de research peps niet?

Staat ook in het groot op "for research only) en in het pakket of verzendbrief zit een omschrijving van de research peps niet?

Nee deze was niet zo duidelijk op de vrachtbrief vandaar dat mijn pak ook open was denk ik. Jij hebt het dus ook gehad en je kan je wel voorstellen dat het toch best spannend is. Denk dat de douane met peptiden niet veel kan maar met andere zaken ligt het lastiger. Geen idee of er een boete op staat maar ik rekende echt al op een brief....en het nodige uitleg werk in mijn omgeving.

Terug
Naar boven