AndroidHealthClinic

PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

    -Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

    Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

    PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

    Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg
 
Goed om te horen dat deze topper still alive is onder de DBB'ers! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken PeptoPro:
-Unieke peptide aminozuren
-Het product van Top- en Olympische sporters!
-Optimale aminozuur verhouding
-25 doseringen per verpakking!

PeptoPro is al verkrijgbaar voor slechts 14,90!
 
Inderdaad, voelde me al een beetje remi ;)

Hahah niet nodig :D Sinds Reus dit ooit een keer had aangeraden gebruik ik het vast elke training en dat is inmiddels alweer 2jaar terug denk ik.
 
Hahah niet nodig :D Sinds Reus dit ooit een keer had aangeraden gebruik ik het vast elke training en dat is inmiddels alweer 2jaar terug denk ik.

Blijft inderdaad nogsteeds één van de beste aminozuren beschikbaar
 
Blijft inderdaad nogsteeds één van de beste aminozuren beschikbaar

Ik vind het (en meer met mij) zelfs het beste aminoproduct, de smaak niet haha maar dat maakt mij niet uit :D
 
Back
Naar boven