Fitness Seller

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

We merken dat mensen die voor PeptoPro kiezen, kiezen ze niet voor smaak maar voor de werking van PeptoPro. Smaak is natuurlijk altijd leuk maar de meeste klanten combineren het met koolhydraatbronnen of andere producten. Een smaak is voor velen een overbodige luxe. Vandaar wij deze pure PeptoPro variant behouden.
pepto.jpg

Ik zag dat ik die vraag al eerder gevraagd had :D

Maar ik blijf het gewoon extra door m'n post WO shake gooien op de gym.
Blijf het een uniek goedje vinden

PeptoPro is voor vele sporters een vaste keus. Laatst is er nog een leuke recensie over de PetoPro geschreven door een goede klant van ons :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi compliment zeg! Nooit meer uit me stack dit :D

Wat vele niet eens weten is dat je zelfs je het zelfs als hoogwaardig whey vervanger zou kunnen gebruiken.
Aminoprofiel is ZEER compleet. Opname snelheid is extreem hoog. Maar afgifte daardoor kort.

Effectief product indien men deze slim toepast ;)

Pepto Pro is een must voor vele sporters:) We merken dat veel sporters dit product blijven gebruiken voor optimaal herstel na een zware training. :wl:

Wat vele niet eens weten is dat je zelfs je het zelfs als hoogwaardig whey vervanger zou kunnen gebruiken.
Aminoprofiel is ZEER compleet. Opname snelheid is extreem hoog. Maar afgifte daardoor kort.

Effectief product indien men deze slim toepast ;)

Ow dat wist ik niet eens. Zelf de cassein die erin zit heeft het een hele korte werkingstijd?

Ow dat wist ik niet eens. Zelf de cassein die erin zit heeft het een hele korte werkingstijd?

In peptopro zijn ze toch al pre - verteerd eiwit? Kleine peptiden zijn makkelijker en sneller opgenomen dan intacte eiwitten. Denk dat het effect van casein dan wel weg valt.

In peptopro zijn ze toch al pre - verteerd eiwit? Kleine peptiden zijn makkelijker en sneller opgenomen dan intacte eiwitten. Denk dat het effect van casein dan wel weg valt.
Wat Tieme zegt, klopt inderdaad helemaal. Een klant van ons heeft er eens een hele mooie review over de PeptoPro geschreven. Daarin staat inderdaad uitgelegd dat PeptoPro ontzettend veel di en tri peptiden heeft. Doordat PeptoPro gehydroliseerde "casein" is, wordt het ontzettend snel opgenomen. Deze variant heeft dus geen trage afgifte.

Ralf

Wat Tieme zegt, klopt inderdaad helemaal. Een klant van ons heeft er eens een hele mooie review over de PeptoPro geschreven. Daarin staat inderdaad uitgelegd dat PeptoPro ontzettend veel di en tri peptiden heeft. Doordat PeptoPro gehydroliseerde "casein" is, wordt het ontzettend snel opgenomen. Deze variant heeft dus geen trage afgifte.

Ralf

Inderdaad top stuk informatie in die link.
Geeft goed weer hoe belangrijk/goed pepto pro eigenlijk is.

[Link niet meer beschikbaar]

Ook nog mooi stukje over hoe goed peptopro is :thumbs:

Ik heb thuis de 500 grams versie van Pepto Pro staan. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de Pepto wat langer houdbaar was. Op de pot staat houdbaar tot april 2014. Ik betwijfel of ik de pot voor die tijd leeg krijg. Kan het kwaad om over de houdbaarheidsdatum heen te gaan?

kan je pepto combineren met whey perfection na de training? OF niet compleet genoeg?

kan je pepto combineren met whey perfection na de training? OF niet compleet genoeg?

Ikzelf mix Pepto met Magnificent na de training. Op deze manier heb ik totaal geen last van de smaak van pepto en heb ik gelijk mijn carb loader binnen. Of whey met pepto compleet genoeg is, ligt natuurlijk aan de rest van je voeding (voor en na de training)

Ik heb thuis de 500 grams versie van Pepto Pro staan. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de Pepto wat langer houdbaar was. Op de pot staat houdbaar tot april 2014. Ik betwijfel of ik de pot voor die tijd leeg krijg. Kan het kwaad om over de houdbaarheidsdatum heen te gaan?

Over de datum durf ik niks te zeggen maar je kan het sowieso proberen :) Neem een schep in de ochtend samen met je whey voor een grote hoeveelheid amino's. En doe dit ook tijdens/na het trainen.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Ikzelf mix het tijdens het trainen samen met muscle protect. Het nemen van Peptopro doe ik sinds de atleet REUS! dit mij aanraade. Whey perfection is compleet genoeg voor na het trainen.

Over Pepto-Pro hoor je niet zoveel meer de laatste tijd.
Gebruikt niemand het meer?
Top product toch?

Top product toch?

Ja echt he, hoort er weinig meer over.
Vind het sowieso persoonlijk nog steeds de beste source van aminos.
Post workout zat ie vroeger altijd in me sporttas.

Toch maar weer eens bestellen indd :)

Top product toch?

Ben toevallig net van plan een nieuwe pot te bestellen i.c.m. dextrose(Highly Branched Cyclic Dextrins zijn nog te duur IMO) voor intra-workout..

Top product toch?

Gebruik het nogsteeds hoor! Elke training een schep als post workout en een klein beetje tijdens het trainen samen met muscle protect :D

Beste amino bron by far als je het mij vraagt!

Terug
Naar boven