Fitness Seller

Permanente afhankelijkheid van middelen?

ik denk zelf dat ze niet erg lang leven.
na dat ze stoppen met rotzooi

der is ook zo man bij ons op de sport school die gebruikt al 30 jaar van af ze 17de

en elkaar 20 weken er in en niet zo klein beetje ook.
hij zegt ik kan neit zonder me lichaam moet het hebben om door te blijven gaan.
en die man is gewoon nog kern gezond alleen heeft hij kleine ballen zegt hij haha

hahaha.. weet precies over wie je het heb den;)

heb wel schema's gezien met 10gram test per week, en dat is dan enkel de test,komt de rest er nog bij. of 700mg tren-a per dag. en altijd met onbetaalbare hoeveelheden hgh 15iu+.

heb zelf ook gekke dingen gedaan(2500mg test/1000mg deca ew, 100mg oxy ed) maar sommige dingen gaan ook mij te ver :(

-rodge

Weet jy wat pro`s gebruiken dan? Niemand weet wat Cutler of Coleman gebruikt. Zelf geven ze er geen openheid over. Ze zullen eerder zeggen dat ze niks gebruiken.
Imo mag er officieel helemaal niks gebruikt worden, al weet ik dat niet zeker.

Gebruiken toch alleen creatine en een davitamontje?:D

heb wel schema's gezien met 10gram test per week, en dat is dan enkel de test,komt de rest er nog bij. of 700mg trenbolone-a per dag. en altijd met onbetaalbare hoeveelheden hgh 15iu+.

heb zelf ook gekke dingen gedaan(2500mg test/1000mg deca ew, 100mg oxy ed) maar sommige dingen gaan ook mij te ver :(

-rodge

het schema van Big maus?:cool:

heb wel schema's gezien met 10gram test per week, en dat is dan enkel de test,komt de rest er nog bij. of 700mg trenbolone-a per dag. en altijd met onbetaalbare hoeveelheden hgh 15iu+.

-rodge

10 gram !!!!

Hoe kan je al die shit in godsnaam nog zetten? Ben je dan op een gegeven momement niet helemaal lek geprikt?

10 gram !!!!

Hoe kan je al die shit in godsnaam nog zetten? Ben je dan op een gegeven momement niet helemaal lek geprikt?

die gasten hebben ook wel aanzienlijke size, dus redelijk wat spots om te injecteren
als je maar genoeg wisselt dan lukt het wel.. blijkt :P

Dat hoorde ik van Pudzianowski, mja die verhalen neem ik met een korreltje zout.

ik denk zelf dat ze niet erg lang leven.
na dat ze stoppen met rotzooi

der is ook zo man bij ons op de sport school die gebruikt al 30 jaar van af ze 17de

en elkaar 20 weken er in en niet zo klein beetje ook.
hij zegt ik kan neit zonder me lichaam moet het hebben om door te blijven gaan.
en die man is gewoon nog kern gezond alleen heeft hij kleine ballen zegt hij haha

hah! die man lijkt wel op mij,.. betreft de leeftijd waarin hij is begonnen tenminste

"bodybuilding is a way of life" ;)

als continu kuren daar bij hoort moet het maar, huge BB'ers zijn niet groot geworden met creatine:D

Terug
Naar boven